Moet Frenkie nog steeds weg?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:07 schreef Szura het volgende:
Het altijd ranzige Barcelona dat nog altijd niet failliet is verklaard en weer de CL gaat winnen maakt me pas razend
In 2028 moet je waarschijnlijk ook betalen als je van de ene kant van het bad terug wil lopen na het andere nadat je net 50 meter hebt gezwommen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:05 schreef Pistolero het volgende:
Maak jullie niet zo druk joh, die olumpische spelen gaan nooit plaatsvinden. Daar zorgen onze oranje vriend en moeder natuur wel voor.
Dat is toch afhankelijk van hoe het humeur van de altijd draaiende Catalaanse media is?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet Frenkie nog steeds weg?
Dus dit is gewoon onderdeel van de afleidingsmanoeuvres?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is wel de week voor Groenland wordt binnen gevallen.
We kunnen in ieder geval stellen dat dit 1 van de ergste vormen van marktmanipulatie ooit is.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus dit is gewoon onderdeel van de afleidingsmanoeuvres?
Ik had het trouwens over het pootje baden, niet de tarieven. Maar daarover heb je gelijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval stellen dat dit 1 van de ergste vormen van marktmanipulatie ooit is.
Barcelona walst met aanvoerder De Jong over Dortmund heen in Champions Leaguequote:Op woensdag 9 april 2025 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet Frenkie nog steeds weg?
MINDER, MINDER, MINDERquote:Op donderdag 10 april 2025 07:01 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe AZC demonstratie is uit, toch bijzonder dat er weer doodse stilte is wanneer er HOLLANDSE jongens door de ME moeten worden verdreven tegenover het over elkaar buitelen om TUIG te veroordelen bij XR of sympathiebetuigingen voor medemensen, BRUINHEMDED.
quote:Op donderdag 10 april 2025 07:01 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe AZC demonstratie is uit, toch bijzonder dat er weer doodse stilte is wanneer er HOLLANDSE jongens door de ME moeten worden verdreven tegenover het over elkaar buitelen om TUIG te veroordelen bij XR of sympathiebetuigingen voor medemensen, BRUINHEMDED.
quote:Op donderdag 10 april 2025 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Het altijd xenofobe Braboland.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik aan Brabant, waar daar brandt nog licht.
Welkom in warm bad WLR!quote:Op donderdag 10 april 2025 08:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het altijd xenofobe Braboland.
ACAB.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
De politie heeft vijf mensen aangehouden.
De lange arm van het fascisme was nog aan het bijkomen van de massa-arrestaties tijdens een klimaatdemonstratie afgelopen zaterdag.
We staan er weer goed op.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het altijd xenofobe Braboland.
De mensuh zijn bang voor asielzoekers in HUN dorp want die brengen overlast, vernielen spullen en houden de politie aan het werk dus zorgen ze zelf maar voor die overlast.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Was deze week al weer fucked up, laat staan vanaf volgende week.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:52 schreef DeeBee het volgende:
Rijkswaterstaat roept weggebruikers op Randstad te mijden rond NAVO-top.
Zolang je maar niks over boeren zegtquote:Op donderdag 10 april 2025 14:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dank. De toon hier is prima.
Zolang je maar contrair aan Wierd Duk denkt.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang je maar niks over boeren zegt
Dat is totaal iets anders, want dan zijn het mensen met een ander kleurtje.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mensuh zijn bang voor asielzoekers in HUN dorp want die brengen overlast, vernielen spullen en houden de politie aan het werk dus zorgen ze zelf maar voor die overlast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |