https://x.com/yanisvaroufakis/status/1909499288381432291quote:Op maandag 7 april 2025 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou dat niet maar dit had hij ook nog wel ingecalculeerd dunkt me. Die focus op de beurskoersen vind ik wel wat lachwekkend eerlijk gezegd.
ChristenUnie-aids.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eppo wordt links ingehaald door de VVD of all places.
Dit zou mijn enige reden zijn om Noord-Korea een keertje mee te pakken, wel een 4 uur tijdslimiet geloof ik, dus doorlopen of je wordt vast door veegwagentank overreden alsof het Tianmen is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:10 schreef VoMy het volgende:
Noord-Korea organiseert eerste marathon sinds corona-uitbraak
Fascinerende beelden.
Jammer dat favoriet Kim Jong-Un niet meedeed, maar ook wel eens leuk voor de B-sterren.
Vrij bijzonder dat je het als religieus iemand het een roeping vindt om in een extreemrechts (en amateuristisch) kabinet te gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
ChristenUnie-aids.
Eppo is verder door de duivel gestuurd om de wereld kapot te maken. Achterlijke reli-gek.
Ik heb afgelopen weekend in Servië gelopen, misschien volgend jaar lekker naar Pyongyang.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:10 schreef VoMy het volgende:
Noord-Korea organiseert eerste marathon sinds corona-uitbraak
Fascinerende beelden.
Jammer dat favoriet Kim Jong-Un niet meedeed, maar ook wel eens leuk voor de B-sterren.
Er mag ook niets meer in dit land.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:02 schreef VoMy het volgende:
Paasvuren paasvuren paasvuren. Paasvuren paasvuren. Paasvuren, paasvuren paasvuren paasvuren.
Paasvuren paasvuren paasvuren paasvuren.
Paasvuren.
Voor China wordt het tarief per direct verhoogd tot 125 procent, volgens hem vanwege "het gebrek aan respect voor de wereldmarkt dat China heeft getoond"quote:Op woensdag 9 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Het oranje mannetje ziet in dat die hoge importheffingen toch niet zo handig waren.
Behalve voor CHINA.
Alsof het oranje mannetje überhaupt ook maar enige vorm van coherente gedachten heeft.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Het oranje mannetje ziet in dat die hoge importheffingen toch niet zo handig waren.
Behalve voor CHINA.
Rentes op staatsobligaties schoten ook omhoog, dan weet je dat het foute boel is.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof het oranje mannetje überhaupt ook maar enige vorm van coherente gedachten heeft.
Schoothondje Krasnov is gewoon even teruggefloten door zijn baas omdat het niet helemaal lekker gaat met de olie-inkomsten.
Ja jammerquote:Op woensdag 9 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Behalve voor CHINA.
4D chess. Mondjes gesnoerd.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is tot nu toe precies uit het playbook van de Trumpanen: wederzijdse tarieven met je vijanden, rest van de wereld vazalstaten.
Achteruit zwemmen, synchroon op het water meppen en kopje onder gaan zijn geen sportquote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef VoMy het volgende:
Het altijd zwakzinnige spartelen in een bak chloor krijgt nog meer olumpische onderdelen. Alsof de wereld nog niet verneukt genoeg was.
Ik ben plotseling razend. De olympische spelen zijn geen sport.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef VoMy het volgende:
Het altijd zwakzinnige spartelen in een bak chloor krijgt nog meer olumpische onderdelen. Alsof de wereld nog niet verneukt genoeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |