Wiggins vond ik ook tof. Ook weinigen zo mooi over de kasseien zien dokkeren als hem. Thomas heeft nooit Roubaix gereden na zijn tourwinst.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stond je ook zo manisch te doen toen Wiggins en Thomas het deden?
Natuurlijk is het bij lange niet vergelijkbaar, maar als we bijvoorbeeld in de Tour kasseien zien dan blijkt meestal dat als je een hele goede wielrenner bent je ook op kasseien heel hard gaat. Probleem voor Pogacar zal vooral zijn dat hij er in principe ook nog vanaf moet als hij wil winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou mooi zijn als hij Roubaix rijdt. Top 5/10 zal wel lukken, maar ik zie hem echt niet Mathieu en Wout volgen.
Woutquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou mooi zijn als hij Roubaix rijdt. Top 5/10 zal wel lukken, maar ik zie hem echt niet Mathieu en Wout volgen.
Ik zet Wout tegenwoordig in een rijtje met Philipsen, Mads, Kung en dat soort gasten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die schat ik voor Roubaix niet veel lager in dan Mathieu. Voor Vlaanderen duidelijk wel
Als hij wint is dat de 1e keer sinds 1981!! dat een tourwinnaar Parijs Roubaix wint.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan je nou haten op deze knaap? Dit is toch prachtig? De Tourwinnaar in Roubaix!
Pogiwat een kerel,
Pogacar kijkt blijkbaar meer naar wat ie niet bereikt heeft, dan wat hij wel wint of gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om vervolgens op een van de stroken zijn heup te breken?
Dit zou het mooiste scenario zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan rijdt ie Vlaanderen natuurlijk wél gewoon. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat komt voor mij helemaal niet goed uit in de FPCL, ook even ranten dan maar
Nee , ik vind het tof dat hij Roubaix rijdt. Ik denk overigens niet dat hij die gaat winnen
Hij zal ergens nog een trainingsblok in willen bouwen. En dat doet hij nu in de twee weken tussen San Remo en Vlaanderen in plaats van tussen Vlaanderen en de Gold Race.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Pogacar kijkt blijkbaar meer naar wat ie niet bereikt heeft, dan wat hij wel wint of gewonnen heeft.
Maar ik snap niet dat hij daarom de E3 en GW overslaat. Na GW heeft nog een week de tijd voor de RVV en nog twee weken voor PB.
Ik heb echt medelijden met Jakobsen, op deze manier heeft het toch geen enkele zin. Die moet mentaal in een gruwelijk diep gat zitten.quote:
Het is Sven, van T.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie hoor ik in hemelsnaam, is het Sven (niet de juiste)?
Paul Double op weg naar?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
De wielrenner geworden schaatser Lennart Jasch op weg naar?
De dubbel?quote:
In 2021 reeds omschreven als afschuwelijk door ondergetekende. Je bent een haarlijnkenner of je bent het niet.quote:
Ik zat net op HLN te lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met Jakobsen, op deze manier heeft het toch geen enkele zin. Die moet mentaal in een gruwelijk diep gat zitten.
Ik dacht ook, dat is dit keer wel heel snel.quote:12:51 Start! We zijn eraan begonnen!
14:18 Opgave Fabio Jacobsen
Dit heeft allemaal geen zin zo inderdaad. Een gemiddelde eliterenner zit tot de finale in het peloton.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zat net op HLN te elzen.
[..]
Ik dacht ook, dat is dit keer wel heel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |