Ja die kunnen het faillissement wel aanvragen binnenkortquote:
Laten we met z'n allen een kring vormen rond Php en hem overladen met applaus. Heel groots dat hij dit gewaagde standpunt durft in te nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het er denk ik ook niet mee eens. Bij sommige jongens staat lang haar best prima, en kan ook mannelijk zijn. Idem dito bij meiden.
Het nieuwe normaal is het helaas.quote:
Maar wat als het je niet prima staat? Mag het dan ook van moedertje overheid in the land of the free?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen een kring vormen rond Php en hem overladen met applaus. Heel groots dat hij dit gewaagde standpunt durft in te nemen.
Beetje flauw dit Koos. Ik ben in principe altijd voor individuele vrijheid.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen een kring vormen rond Php en hem overladen met applaus. Heel groots dat hij dit gewaagde standpunt durft in te nemen.
Slechte smaak is dan ook niet verboden. Zie bijvoorbeeld de inrichting van een Trump Tower of Mar-a-Wansmaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar wat als het je niet prima staat? Mag het dan ook van moedertje overheid in the land of the free?
Oei, daar durf ik mij niet over uit te laten. Dan kun je beter aan Php vragen, de Galileo Galilei van onze tijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar wat als het je niet prima staat? Mag het dan ook van moedertje overheid in the land of the free?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, daar durf ik mij niet over uit te laten. Dan kun je beter aan Php vragen, de Galileo Galilei van onze tijd.
Ik voel de last om mijn volgelingen en schapen de weg te wijzen in deze woelige maatschappelijke tijden. Ik zal mijn best doen om jullie naar het water te brengen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, daar durf ik mij niet over uit te laten. Dan kun je beter aan Php vragen, de Galileo Galilei van onze tijd.
Ik denk dat Trump dat hele lhbtiq-gedoe geen reet interesseert. Tijdens z'n vorige termijn liep hij Pride Month nog te promoten:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zou Trump eigenlijk jaloers zijn op Poetin over hij hoe de strijd tegen de LGBTQ aanpakt?
Het enige wat Trump interesseert is zijn machtspositie. Hij voerde campagne met een felle anti-lhbtiq boodschap, omdat dit het goed deed bij z'n achterban. En nu laat hij de radicale wappies in z'n regering vooral hun ding doen, dat boeit hem verder weinig.quote:President Donald Trump on Friday recognized LGBTQ Pride Month — something he didn't do during the first two years of his presidency.
"As we celebrate LGBT Pride Month and recognize the outstanding contributions LGBT people have made to our great Nation, let us also stand in solidarity with the many LGBT people who live in dozens of countries worldwide that punish, imprison, or even execute individuals on the basis of their sexual orientation," Trump tweeted.
Bron
Of 10 jaar daarna de langharige metal-fans omdat die de duivel aanbidden en D&D spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:19 schreef mvdejong het volgende:
De vaders van degenen die dit voorstellen behoorden in hun tijd vermoedelijk tot degenen die voorstellen indienden om juist lang haar te verbieden om hippies te bestrijden.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:48 schreef Simmertje het volgende:
Verenigde Staten van Noord Korea. Dacht dat ze zo'n hekel aan communisme hadden daar.
quote:As the ACLU of Arkansas notes, if enacted, H.B. 1668 could lead to frivolous lawsuits against “hairdressers who cut a trans teen’s hair, teachers who use a student’s chosen name, and nonprofits that offer support.” Such lawsuits, the organization says, would be unlikely to hold up in court, as the First Amendment guarantees the right to free speech and free expression.
Hier moest ik ook meteen aan denken.quote:
Misschien dat de rechtszaken niets opleveren, maar het is wel kassa voor de advocatenkantoren.quote:
Wel makkelijk ik weet nooit wat ik tegen een nieuwe kapster moet zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |