quote:"Ze hebben nooit ergens langer dan 2 jaar gewoond", zegt Richard K. Hij vertelde ook verhalen over drugshandel achter de woning. Allemaal beweringen die hij niet kan bewijzen en waar zijn slachtoffers niet meer op konden reageren. Hij slingerde ze wel op de socials
Snap sowieso dit gevecht niet zo. Dan krijgt hij laten we zeggen 20 jaar en TBS. Is hij alsnog over 20-30 jaar vrij en al lang en breed overleden met zijn kwaaltjesquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Verminderd toeberekeningsvatbaar lijkt me dan op zijn minst wel op TBS uit te moeten draaien tochLaten we in ieder geval hopen dat zo'n losgeslagen vent niet vrij komt.
Wat zou hij daar mee opschieten? Hij heeft nu al levenslang.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Verminderd toeberekeningsvatbaar lijkt me dan op zijn minst wel op TBS uit te moeten draaien tochLaten we in ieder geval hopen dat zo'n losgeslagen vent niet vrij komt.
Daarom snap ik dit hoger beroep eigenlijk ook niet, tenzij hij echt de illusie heeft dat hij hier weg zou komen met een vrijspraak omdat het ook voor hem allemaal zielig wasquote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zou hij daar mee opschieten? Hij heeft nu al levenslang.
Hij zegt zelf ook dat hij bij een andere straf ook niet verwacht dat hij nog levend uit de gevangenis komt.
Hij was een te goede schutter.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Huh, niet logisch? Ik denk dat ik de logica van die man niet eh .. logisch vind.
Ik verwacht niet dat hij met TBS op deze leeftijd nog vrij komt.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Dat is denk ik wel zijn motivatie: hij is hier het slachtoffer. Dat zouden we toch moeten begrijpen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dit hoger beroep eigenlijk ook niet, tenzij hij echt de illusie heeft dat hij hier weg zou komen met een vrijspraak omdat het ook voor hem allemaal zielig was
Hij heeft vooral heel veel medelijden met zichzelf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom snap ik dit hoger beroep eigenlijk ook niet, tenzij hij echt de illusie heeft dat hij hier weg zou komen met een vrijspraak omdat het ook voor hem allemaal zielig was
Plus:quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
"beide partij'en"?
je bedoelt Parijt A, die via de juridische weg z'n gelijk probeert te halen.
en partij B, die daarop de 2 koelbloeddig afknalt?
met je 'escalatie modus". Daar was er hier echt maar 1.
En nogal wiedes dat je confrontaties filmt, kan allemaal bewijs zijn. Dat heeft niets met escaleren te maken.
Ja hoor.quote:Het echtpaar had al besloten om te verhuizen. Haalde dat niet de spanning bij hem weg, vraagt het hof? Richard K.: "Ze hebben dat nooit tegen mij gezegd. Ik hoorde het van de agent. Of ik er rustig van werd?" Nu schreeuwt hij: "Als je dagelijks bedreigd wordt? Ik liep elke dag om mijn auto heen om te kijken of er een handgranaat onder zat!" #Weiteveen
Zou die het zelf allemaal geloven wat die zegt?quote:Richard K. zegt dat "het nooit te laat is om te proberen" in gesprek te komen. Maar dat gesprek kwam er dus niet. De schoten wel. De auto van Ineke gleed tegen een boom." Ik wist niet hoe ze eraan toe was. Ik had nooit de bedoeling om haar te raken, ik wilde alleen dat het claxonneren zou stoppen. Vijftien seconden, hè?" #Weiteveen
Hij heeft toch niks beters te doen, dus waarom niet nog een hoger beroep of cassatie.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft vooral heel veel medelijden met zichzelf.
Wat een volslagen debiel..quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou die het zelf allemaal geloven wat die zegt?
In zijn hoofd zal het nog steeds zijn huis en zijn terrein geweest zijn…quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus:
Sam en Ineke filmden escalaties op/rond eigen terrein, die gingen niet op (be)zoek om Richard en/of zijn gezin te intimideren.
Richard daarentegen filmde op en bij het terrein van Sam en Ineke, hij ging dus telkens intimderend naar hen toe.
Het feit dat beide partijen gefilmd hebben is eigenlijk alleen vreemd van de kant van Richard, die naar een ander toe ging om te treiteren.
Dat Sam en Ineke op hun eigen terrein cq in hun eigen omgeving filmden als Richard weer eens bezig was kun je ze moeilijk kwalijk nemen of tegen ze gebruiken.
Antecedenten?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Hij is wel knettergek zoals ie overkomt.
Heeft ie ook andere antecedenten op zijn naam?
Eerdere veroordelingen, verdachte zijn, ruzies in de buurt, etc etc.quote:
Moeten we je het hele vorige proces gaan voorkauwen?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerdere veroordelingen, verdachte zijn, ruzies in de buurt, etc etc.
Richard komt op mij ook over als iemand die snel hoog in de emotie zit.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso dit gevecht niet zo. Dan krijgt hij laten we zeggen 20 jaar en TBS. Is hij alsnog over 20-30 jaar vrij en al lang en breed overleden met zijn kwaaltjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |