Die zal nog wel doorgaan tot cassatie. En dat hij veel gezichten heeft, heeft hij wel laten zien ondertussen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Zo’n hoger beroep is op dit moment ook wel zijn enige lichtpuntje nog.
Mag hij doen maar het lijkt me toch onvermijdelijk dat hij de rest van zijn leven nooit meer vrij komt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die zal nog wel doorgaan tot cassatie. En dat hij veel gezichten heeft, heeft hij wel laten zien ondertussen.
Ik verwacht ook dat hij zal blijven procederen, maar ik denk niet dat een andere rechtbank een andere conclusie zal trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die zal nog wel doorgaan tot cassatie. En dat hij veel gezichten heeft, heeft hij wel laten zien ondertussen.
Ja, en iedereen weet dat hij daartoe in staat is, dat maakt hem sowieso al intimiderend als je een conflict met hem krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:55 schreef deedeetee het volgende:
Terechte straf, het zou toch van de zotte zijn om deze man weer los te laten over een aantal jaar. Ik zie het hem zó nog eens doen als hij weer last van iemand heeft.
Ik denk dat er ook nog wel een hele dikke schadevergoeding betaalt moet worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat hij zal blijven procederen, maar ik denk niet dat een andere rechtbank een andere conclusie zal trekken.
Verder mag ik hopen dat zijn vermogen direct aan de kinderen van Sam en Ineke toevalt, niet dat hij zich eerst arm kan procederen en dan geen vermogen meer heeft om de schadevergoeding te betalen.
Die krijgt vast nog wel een keer een flinke hersenbloeding. Met zijn medische verleden ontkom je er bijna niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:24 schreef raptorix het volgende:
Overigens is hij 75 als hij een verzoek voor gratie mag aanvragen, ik zie hem er niet meer uitkomen.
Ik kan echt niet geloven dat iemand die bij zijn volle verstand is zomaar aan het moorden kan slaan. Dat is echt niet normaal hoor. En las ik iets van een smoes over een tia ? Daar ga je echt niet zo raar van doen hoor, ik heb er ook eentje gehad en kreeg echt geen moordneigingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en iedereen weet dat hij daartoe in staat is, dat maakt hem sowieso al intimiderend als je een conflict met hem krijgt.
Maar sjezus, 2 kinderen zonder ouders en je eigen kinderen groeien verder ook zonder vader op, in welke twisted mind kan dat een goed idee zijn?
Hij is ook niet zomaar aan het moorden geslagen, hij heeft het langdurig en uitgebreid voorbereid.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven dat iemand die bij zijn volle verstand is zomaar aan het moorden kan slaan. Dat is echt niet normaal hoor. En las ik iets van een smoes over een tia ? Daar ga je echt niet zo raar van doen hoor, ik heb er ook eentje gehad en kreeg echt geen moordneigingen.
Ik blijf het heel bijzonder vinden hoe zo’n man opeens besluit tot het plannen van deze moorden. Daar is echt een hele bijzondere afslag genomen, in zijn brein.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar aan het moorden geslagen, hij heeft het langdurig en uitgebreid voorbereid.
Ik denk dat zijn (ex-)vrouw ook echt wel wist hoe erg hij dit ging laten escaleren, ik geloof er niets van dat ze echt niets wist.
Of hij heeft altijd al een fascinatie gehad met macht en geweld, hij zat immers ook bij een schietvereniging.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik blijf het heel bijzonder vinden hoe zo’n man opeens besluit tot het plannen van deze moorden. Daar is echt een hele bijzondere afslag genomen, in zijn brein.
Voer voor een nog uitgebreider onderzoek als je het mij vraagt. Niet om hem zijn straf te laten ontlopen, maar wel om zijn (moordlustige) brein te kunnen ontleden en daarvan te leren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij heeft altijd al een fascinatie gehad met macht en geweld, hij zat immers ook bij een schietvereniging.
Idioot ook dat zijn vrouw geen vervolging krijgt, gezien haar rol in het geheel. Iig wat zichtbaar was achteraf met die filmpjes/streamsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar aan het moorden geslagen, hij heeft het langdurig en uitgebreid voorbereid.
Ik denk dat zijn (ex-)vrouw ook echt wel wist hoe erg hij dit ging laten escaleren, ik geloof er niets van dat ze echt niets wist.
Klopt hoor, en juist dat maakt hem zo'n intens eng monsterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef spickel het volgende:
Zal wel voor gek verklaard worden als ik hier reacties lees, maar ik vond hem wel oprecht overkomen op zijn eigen filmpje na de moordpartij.
Oprecht wat? Oprecht emotioneel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef spickel het volgende:
Zal wel voor gek verklaard worden als ik hier reacties lees, maar ik vond hem wel oprecht overkomen op zijn eigen filmpje na de moordpartij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |