Die is wel heel mooi. Mocht je online zijn @Dotteke, kun je 'm wijzigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ik had "wat een snertdag!" willen doen als TT
Die is wel mooiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ik had "wat een snertdag!" willen doen als TT
Vond hem wel de lading dekken, van alle kanten bekekenquote:
Nee waarom? Deze is veel mooierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is wel heel mooi. Mocht je online zijn @:Dotteke, kun je 'm wijzigen.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En het jammere is, Jordy vertegenwoordigt 45% van de stemmen. Die dus nu allemaal gaan zorgen dat Jordy nog neer gematst wordt. En dus Jane eruit gaan stemmen. Ze zal niet winnen, maar hij zit dus nu al bij de laatste 3.
BB is zelden zo voorspelbaar geweest.
Welnee joh, die van jou is ook goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is wel heel mooi. Mocht je online zijn @:Dotteke, kun je 'm wijzigen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Verrassend ook dat Jordy naar de Finale week gaat![]()
Ik krijg steeds meer de indruk dat er een NL winnaar moet komen dit jaar
Als BB er in stuurt is het niet goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
Los van de persoon
Ik vind het slecht van BB dat er geen enkele twist is en dat er zo mensen naar de finale geloodst worden
Minachting voor de neutrale kijker
0,0 spanning
Hij gaat toch wel winnen, hij heeft al die hulp niet nodig. Was leuker geweest als er volgende week nog 2 nederlanders waren geweest ... de schijn van spanning.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Verrassend ook dat Jordy naar de Finale week gaat![]()
Ik krijg steeds meer de indruk dat er een NL winnaar moet komen dit jaar
De kijker stemt op jordy. Is de bedoeling van dit programma toch. En zegt nog niet dat hij wint. Waarom moet er een twist komen is nog nooit geweest. Is een spelprogramma. Hij wint spellen en maakt tvquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
Los van de persoon
Ik vind het slecht van BB dat er geen enkele twist is en dat er zo mensen naar de finale geloodst worden
Minachting voor de neutrale kijker
0,0 spanning
Maar je gaat er dus al vanuit dat Jane vrijdag naar huis gaat? Ik dus absoluut niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij gaat toch wel winnen, hij heeft al die hulp niet nodig. Was leuker geweest als er volgende week nog 2 nederlanders waren geweest ... de schijn van spanning.
Jane zit er nu toch ook nog inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij gaat toch wel winnen, hij heeft al die hulp niet nodig. Was leuker geweest als er volgende week nog 2 nederlanders waren geweest ... de schijn van spanning.
Ik denk sharicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je gaat er dus al vanuit dat Jane vrijdag naar huis gaat? Ik dus absoluut niet?
Ik denk eerder Jolien!
Jordy heeft 45% van de stemmers, op wie denk je dat die gaan stemmen? Op het kartel en Sharice.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar je gaat er dus al vanuit dat Jane vrijdag naar huis gaat? Ik dus absoluut niet?
Ik denk eerder Jolien!
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
Erwtensoep duurt nog 45 minuten??? Zei ze dat nou??
ja ze vonden het te weinig waterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Dit.is echt geen erwtensoep. Moet zachtjes koken met de deksel op de pan. Is veel te veel water ingedaan door ze. En moet zeker uren pruttelen. Hoor jane 45 min zeggen
Jane heeft KingFaisel... ik zie het nog niet gestreden hoor...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy heeft 45% van de stemmers, op wie denk je dat die gaan stemmen? Op het kartel en Sharice.
die zit er dan heus ook nog wel inquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb toch over volgende week, niet over deze week.
Ja, om eerlijk te zijn heb ik daar wel weer moeite mee, mensen die stemmen zonder ooit BB te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane heeft KingFaisel... ik zie het nog niet gestreden hoor...
ja dus dat ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn heb ik daar wel weer moeite mee, mensen die stemmen zonder ooit BB te kijken.
Nee ik stem sharice eruit niet jane. Al gun ik het jane niet en meer vanwege haar tv ervaring en haar bekendheid. Als je die foto's ziet van haar zijn allemaal van die swmi bekende Nederlandersquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy heeft 45% van de stemmers, op wie denk je dat die gaan stemmen? Op het kartel en Sharice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |