Ik had ook nog de vraag open staan welke consesies rus nou precies doet, of moet doen. Want ze leuteren constant over dat 'iedereen water bij de wijn moet doen'.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op mijn post over die georganiseerde kinderontvoeringen die volgens de vredesbrigade alhier allemaal incidenten waren, is uiteraard ook nooit meer een reactie gekomen.
Ja. Nog zoiets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik had ook nog de vraag open staan welke consesies rus nou precies doet, of moet doen. Want ze leuteren constant over dat 'iedereen water bij de wijn moet doen'.
En ook daar komt nooit een antwoord op.
Daar zal hij wel een gegronde reden voor hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op mijn post over die georganiseerde kinderontvoeringen die volgens de vredesbrigade alhier allemaal incidenten waren, is uiteraard ook nooit meer een reactie gekomen.
Komt omdat het een ingewikkelde oorzaak heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar zal hij wel een gegronde reden voor hebben
U heeft er blijkbaar nog steeds geen kaas van gegeten wat bedoeld werd hè.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
'Poetin heeft een gegronde reden '.
'waarom?'
'Omdat hij dat zegt'
Waarom zou de VS dat willen? Als er meer gas vanuit de Russen komen dan nemen wij minder LNG af van de VS. Kost hun alleen maar geld.quote:
Van het padje af zijn is een behoorlijke rode draad in het witte huis. Incl. 1000+1 dingen toezeggen waar ze gewoon compleet niet over gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat willen? Als er meer gas vanuit de Russen komen dan nemen wij minder LNG af van de VS. Kost hun alleen maar geld.
Omdat Rusland met Russische assets aan het onderhandelen is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat willen? Als er meer gas vanuit de Russen komen dan nemen wij minder LNG af van de VS. Kost hun alleen maar geld.
Als Vance en Trump of Musk dit zelf publiekelijk zouden zeggen en zo door het stof zouden gaan was het misschien genoeg. Maar het probleem is dat het op deze manier nogal een 'trust me bro' vibe ggeeft. Ik denk dat dat het uitgangspunt moet zijn dat de VS de facto uit NAVO is gestapt en van kant is gewisseld. Mocht dat niet zo zijn is er geen probleem.quote:🇺🇸🇪🇺🤔 U.S. officials have privately assured European allies that President Trump supports NATO, will not withdraw nuclear weapons from Europe, and remains committed to collective defense, — NYT.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3llbp4f7bxs26
Da's nou jammer. Alle aanvullende eisen van de Russen afgewezen. Maar da's ook niet heel vreemd, we waren tenslotte ook geen partij bij de onderhandelingen.quote:‼️ A representative of the European Commission said that the “unconditional withdrawal” of the Russian Armed Forces from Ukraine will be one of the main preconditions for changing or lifting sanctions, — Reuters
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3llbq6z3qic26
Ja apart weer. Rusland en Vs gaan onderhandelen. En de uitkomst is dat de EU iets moet doen? Watquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's nou jammer. Alle aanvullende eisen van de Russen afgewezen. Maar da's ook niet heel vreemd, we waren tenslotte ook geen partij bij de onderhandelingen.
Kijk maar naar dat uitgelekte spul. Dat land wordt geregeerd door incompetente clowns.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Van het padje af zijn is een behoorlijke rode draad in het witte huis. Incl. 1000+1 dingen toezeggen waar ze gewoon compleet niet over gaan.
Die emotes in dat gesprek ook. Of je naar pubers zit te kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kijk maar naar dat uitgelekte spul. Dat land wordt geregeerd door incompetente clowns.
En degenen die het hardste brullen dat Brussel met dictaten smijt zeggen dat we die beslissing moeten respecteren want de twee supermachten hebben dat nu eenmaal besloten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja apart weer. Rusland en Vs gaan onderhandelen. En de uitkomst is dat de EU iets moet doen? Wat
Ze nemen het totaal niet serieus en hebben geen fucking flauw idee wat voor gigantische belangen hier spelen. Ze doen maar wat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die emotes in dat gesprek ook. Of je naar pubers zit te kijken
Het is pure arrogantie.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze nemen het totaal niet serieus en hebben geen fucking flauw idee wat voor gigantische belangen hier spelen. Ze doen maar wat.
Onbegrijpelijk inderdaad. Het pro-Poetin gebeuren schaadt hier gewoon de financiële belangen van de VS.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En wereldvreemdheid. Ze geloven net zo hard in hun eigen propaganda als de Russen.quote:
Prima, ik zou het trouwens hilarisch vinden als Frankrijk gewoon hun veto trekt in de veiligheidsraad als er -zoals ik verwacht- alleen maar BRICS landen in de VN vredesmacht komen.quote:🪖🇺🇳🇺🇦 A plan is being discussed to create two peacekeeping missions for Ukraine: one under the UN with troops from Asia and South America, and another with Western countries willing to send their forces, – La Repubblica.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3llbrlrxfg22h
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zeg maar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Amerika en Nordstream - Van tegenstander naar voorstander.
quote:
Gast, ga nou gewoon eens een baan of vrienden zoeken in plaats van de hele tijd met je doorzichtige getroll dit topic te verkutten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |