abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217170500

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Finale Big Brother
Op vrijdag 4 april om 20.30 uur

Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je 5,99 (met reclame) of 12,99 (zonder reclame) per maand. Videoland is maandelijks opzegbaar

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?

[NED} Op werkdagen van behalve vrijdag 20.30 uur tot 21.50 uur op RTL5.
Vrijdag van 20.30 uur tot 21.35 uur waarop aansluitend tot 21.50 uur een live show voor de exit zal zijn.
Dit jaar is er geen liveshow op zaterdag

[BE] Op werkdagen om 22u20 bij Play4 en vanaf 20u30 op GoPlay & Play247Aansluitend is er om 21.40 uur. Vrijdag is er een live uitzending om 21.40 uur die 15 minuten duurt.
Dit jaar is er geen live show op de zaterdag

Hier kan je stemmen

[Nederland] [Belgie]

Bewoners

foto's: Endemol Shine Nederland.

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd

Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

.
Hell To The Liars
pi_217170504
Jordy geeft goeie tips, matti is er blij mee _O_
Jolientje
pi_217170514
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Leh-kùr
pi_217170519
Jordy maat er een heel ding van.
Matt zegt: hey Jordy, iedereen is anders he.
Jordy: ik vind het geen groot ding he.
Hell To The Liars
pi_217170524
Opstapeling van dingen zegt Jordy
pi_217170528
heb ook wel trek in een chocomelletje :9
Jolientje
pi_217170534
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
pi_217170547
Jullie zijn mijn groepje he zegt Mattie maar wil ook wel gesprekken met anderen hebben
bij jou kan dat wel ...bij Jolien ook wel hoor zegt Jordy dat is het niet
pi_217170553
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
pi_217170562
Maskers vallen af _O-
Hell To The Liars
pi_217170563
ze zitten op 1 lijn , dat is al belangrijk ^O^
Jolientje
pi_217170568
Mooie TT ^O^
pi_217170571
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef Linnied het volgende:
Mattheus heeft jolien wel door. Jordy wilde net iets zeggen.. het ging over jaloezie en jordy begon z'n zin met iets van "en ik denk dat dit de kern is van....." Mattheus zei "van alles" Maar dat bedoelde jordy niet. Maar mattheus heeft het dus wel door
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje :P

Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Leh-kùr
pi_217170580
Matt denkt ik praat met iedereen
Jolien denkt hij praat met Sharice en Jane.

Volgende keer gewoon even tegen Jolien zeggen, ben nu in gesprek met Jane, kom jij straks maar terug.

"Moest van Jordy"
Hell To The Liars
pi_217170581
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer

Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
pi_217170590
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Een 1 op 1 gesprek tussen twee vrienden, wat we zomaar mogen meeluisteren. Dat is wel bijzonder.
Kom op, dit is geen gesprek. Ja, ze praten, dus in die zin wel. maar wat er allemaal gezegd wordt. En ja, mattie is blij dat hij het aanhaalt, maar hij zou eens moeten stoppen met buigen voor de andere twee kartelleden. Jordy wil alleen maar winnen, dus het wordt hoog tijd dat hij zijn "vrienden"er iets minder mooi opzet, en jolien wil aandacht. Haar zogenaamde vriendje heeft waarschijnlijk geen interesse meer dus het wordt tijd voor een nieuwe. Die haalt haar status uit de man met wie ze samen is.
pi_217170593
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:23 schreef humpty het volgende:
Op het moment dat een gesprek nog niet voorbij is en je hebt een batterijwissel
of je moet naar het toilet dan kom je niet weer

Ik ben ook geen perfect mens he Jor nee ik ook niet zegt Jordy
Hij is blij dat Jordy het aanhaalt iedere gek heeft zijn gebrek zeggen ze
Een gesprek over boogschieten op Center Parcs moet wel voortgezet worden na een batterijwissel :')
Hell To The Liars
pi_217170594
jolien met een rot gevoel gaan slapen :'( , nooit met ruzie gaan slapen, dat moet je ook nog leren matti o|O
Jolientje
pi_217170596
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:

[..]
Als ie het nog niet door zou hebben zou ie ook best blind zijn, na wat opmerkingen o.a. ‘de zon doet ook andere dingen met mij hihi’ incl bepaalde blik, na weer een innig knuffeltje :P

Misschien houdt ie zich van de domme door evt nog hoop met Deborah en/of de aanwezigheid van camera’s.
Ja dat is waar. En jordy heeft geen idee dat dit speelt... en mattheus houdt wijselijk z'n mond.
pi_217170607
Goed gesprek tussen de boys. Matt heeft veel aan de wijsheid van Jordy ^O^
pi_217170616
en weer een handdoek gate *O* *O*
Jolientje
pi_217170619
Hij moet niks van Jordy het is een advies
Je kan vrienden vertellen wat ze willen horen
maar dan zijn het geen echte vrienden
  maandag 24 maart 2025 @ 22:26:50 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_217170626
Wat een stom gelul
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_217170628
we kunnen het niet 1 2 3 oplossen _O-
Jolientje
pi_217170630
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:18 schreef Willewa het volgende:
Jolientje had iets in haar bolletje omtrent haar crush en het ging niet zoals ze wil. Dus nu boos. Dat is de samenvatting denk ik.
Zelf ook eens een fling gehad met een Miss/model. Dat is een tijdje leuk, maar holy shit wanneer je hun afwijst krijgen ze kortsluiting.
Dat zijn eigenlijk vrouwen die zó gewend zijn, jaren aan een stuk, dat mannen voor hun vallen en kruipen en alles voor hun doen en over hebben.

Als jij dan de "uitzondering" (in hun ervaring) bent die niet alles over heeft om het bed met hun te delen, snappen ze dat gewoon echt niet. Ze kennen dat niet echt, die afwijzing. Zij leven meer in een wereldje waar er wel altijd iemand achter hun aanloopt.

Ik heb het eerder over die dame die ik ken dan over Jolien, maar ik herken dit gedrag wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')