Kost maar 2x 5 minuten per dagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Aberkullie het volgende:
Alsof iemand hier 2 keer per dag tijd/zin in heeft.
Ik ben wel een beetje in shock dat dit uit jouw toetsenbord komt.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje in shock dat dit uit jouw toetsenbord komt.
Zorg toch eens wat beter voor jezelf!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Aberkullie het volgende:
Alsof iemand hier 2 keer per dag tijd/zin in heeft.
Gewoon kraanwater en een Estee Lauder ik zie er nog uit als een 16-jarigequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zorg toch eens wat beter voor jezelf!
Altijd met korting of in de bonusquote:
Je kunt beter gezond eten, voldoende drinken, niet roken en je huid beschermen tegen de zon. Verder is het ook een kwestie van genetica en aanleg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wel de mensen die er over 20 jaar nog niet helemaal verlept uit willen zien. Je hoeft ook niet elke dag te sporten en gezond te eten, maar het helpt wel!
Make-up eraf en cleansen, vitamines en retinol erop en dan hydrateren met een spf. Zijn toch wel 5 “stappen” die ik al jaren volg. En goede tip van haar over hoe belangrijk een goed gebit is, gezond te leven en niet te bakken in de zon. Top.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:16 schreef 215 het volgende:
Toevallig zag ik deze voorbij komen vanmorgen.
Bekijk deze YouTube-video
ik ben al langere tijd geen 25 meer en mijn huid kan dan juist ondersteuning gebruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt beter gezond eten, voldoende drinken, niet roken en je huid beschermen tegen de zon. Verder is het ook een kwestie van genetica en aanleg.
Helder filmpjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:16 schreef 215 het volgende:
Toevallig zag ik deze voorbij komen vanmorgen.
Bekijk deze YouTube-video
Een beetje ondersteuning kan inderdaad geen kwaad. En zeker zonbescherming is belangrijk. Maar al dat wrijven over je huid met wattenschijfjes en doekjes en je vingers is ook niet best.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
ik ben al langere tijd geen 25 meer en mijn huid kan dan juist ondersteuning gebruiken
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een beetje ondersteuning kan inderdaad geen kwaad. En zeker zonbescherming is belangrijk. Maar al dat wrijven over je huid met wattenschijfjes en doekjes en je vingers is ook niet best.
Je moet het vooral zelf weten, hoor, maar jouw argument was dat als je over 20 jaar etc., dat is echt niet per se afhankelijk van die routines. Ik ben ook al geruime tijd geen 25 meer en heb zeker niet zo'n uitgebreide routine en mijn huid ziet er nog prima uit.
Daar krijgt een mens toch ook rimpels van?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
En het een na het andere spulletje moet erop en weer eraf met een ander spulletje .....
Vitamine C moet nooit in een fles halen. Die van de Etos zal niet sterk genoeg zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]hoe bevalt die vitamine C serum van de Etos? Dat geel flesje?
Ben op zoek naar een nieuwe C serum voor in de avond, maar het gele flesje van de Etos deed niks bij me.
En heb je weleens retinol geprobeerd? Qua anti-age is dat het beste.
Hoe dan? Dit flesje is ondoorzichtig en het best bewaar je het in het donker. Niks mis mee dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Vitamine C moet nooit in een fles halen. Die van de Etos zal niet sterk genoeg zijn.
Lijkt me ook irriterend voor je huid. Die moet hard werken om dat allemaal op te nemen en te weerstaan. Slijtage dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar krijgt een mens toch ook rimpels van?
Oxidatie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hoe dan? Dit flesje is ondoorzichtig en het best bewaar je het in het donker. Niks mis mee dus.
Deze is 10% en het gehalte moet tussen de 10 en 20% zijn. Wel goed opletten met een gevoelige huid. Die heb ik maar geen probleem met dit serum. Wel je huid er langzaam aan laten wennen. En ik zie het verschil als ik het niet opdoe. Omdat ik geen make-up draag en dus geen plamuur op doe, is dit een prima serum om mijn huid er beter uit te laten zien.
Pas als het verkleurd is. Maar als je er goed mee omgaat, niet open laat staan en in het donker bewaard, gebeurt dat niet snel. Ben met mn tweede flesje bezig en tot op heden is dat niet verkleurd.quote:
Je hoeft mij niet te overtuigen, hoor 😁quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Pas als het verkleurd is. Maar als je er goed mee omgaat, niet open laat staan en in het donker bewaard, gebeurt dat niet snel. Ben met mn tweede flesje bezig en tot op heden is dat niet verkleurd.
Doe ik niet, maar voor meelezers is het wél handig om te wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:57 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen, hoor 😁
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |