Als ie op de rechter baan blijft welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur is wel een lieverd
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Articulerend zingen is wat lastig voor hem…
Roy is lief, die doet dat welquote:
Dat is in dat genre geen obstakelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Articulerend zingen is wat lastig voor hem…
Inclusief docentenquote:
Ja dat is hem met dat haar van een clownquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/28O7qJoH0jZ
kan iemand dit zien? Is dit niet die recruiter?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Ik kom ze morgen allemaal even opzoeken
Triest om zulke dingen te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Dat is wel erg sneu.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Zeker.quote:
De foto lijkt wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/28O7qJoH0jZ
kan iemand dit zien? Is dit niet die recruiter?
Lijkt er erg op ja, inclusief haarlijn/kapsel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
er is toch wel iemand met kijk die dit voor me kan bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop