Nee, het zijn de moslims die kunnen liegen dat het gedrukt staat en dat de islam vrede zou zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 12:35 schreef Origami94 het volgende:
Wat kan jij slecht liegen zeg. En dat met jouw leeftijd.
Overigens wordt in Gaza dus de werkelijke Islam beleden. Anders gezegd in Gaza kun je het echte gezicht van de Quran/Islam zien.quote:Mattheüs 6,7 Woorden van Jezus: En wanneer gij bidt, zult gij niet zijn als de huichelaars, want zij staan gaarne in de synagogen en op de hoeken der pleinen te bidden, om zich aan de mensen te vertonen.
Oke en wat is het probleem?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.zorgwelzijn.n(...)ekenhuis-zwz011927w/
https://www.careyn.nl/locaties/amana
Ja gek he, dat je dit soort dingen nooit bij onze hindoe topics ziet; hoe zou dat nou toch komenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:15 schreef AgLarrr het volgende:
Een deel 2? Dit topic is hardnekkiger dan de discriminatie zelf ffs..
Ik heb geen idee waar deze off-topic post vandaan komt, aangezien het niet aansluit op de discussie die ik had met een andere user.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het zijn de moslims die kunnen liegen dat het gedrukt staat en dat de islam vrede zou zijn2. Geen wonder want het is immers volledig toegestaan door hun islamitische allah.
[..]
Overigens wordt in Gaza dus de werkelijke Islam beleden. Anders gezegd in Gaza kun je het echte gezicht van de Quran/Islam zien.
Bekijk deze YouTube-video
Alle reden inderdaad om iedere moslim te discrimineren.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:05 schreef Telefoonvork het volgende:
Klinkt misschien vreemd... misschien hebben ze het er zelf naar gemaakt dat ze niet geaccepteert worden?
Ik bedoel: de criminaliteitscijfers zijn hoger onder moslims dan de rest. Dus ja, dan krijg je dit al snel.
Okay, die heb ik effe op moeten zoeken, maar er zijn dus basic-fit clubs alleen voor vrouwen. Ja, hier ben ik op tegen. Dat een basic fit ook vrouwen uurtjes heeft, vind ik verder prima.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oke en wat is het probleem?
Je schrijft zelf dat je geen problemen hebt met segregatie. Een basic fit alleen voor vrouwen? Prima! Maar moslims die een islamitische zorgverlener willen, dat kan niet! Ze dwingen het af! Al staat nergens waar.
Tuurlijk, waarom niet. Een chinees restaurant mag toch ook.quote:Mogen islamitische slagerijen dan wel?
Mij gaat het er alleen om dat ze het ook eisen op plekken waar het niet kan of men niet ertoe bereid is dit te doen.quote:Vindt het altijd treurig als een oud en wijs iemand zoveel onwaarheden schrijft om bijv een islamofobie te maskeren. Als je echt vond dat segregatie niet moet kunnen, dat een Basic-Fit voor alleen vrouwen, een corps vereniging voor alleen mannen niet moet kunnen. Dan was ik het eens. Maar dit is wel treurig.
Wat voor oerdomme, simpele denkwijze zit er toch achter om een groep verantwoordelijk te stellen voor daden van ieder persoon in die groep?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:05 schreef Telefoonvork het volgende:
Klinkt misschien vreemd... misschien hebben ze het er zelf naar gemaakt dat ze niet geaccepteert worden?
Die lui zouden zich kapot vervelen als er geen moslims zouden bestaan. Of wacht, een andere zondebok natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:15 schreef AgLarrr het volgende:
Een deel 2? Dit topic is hardnekkiger dan de discriminatie zelf ffs..
Niks off topic. Deze dame geeft als insider precies weer waar de Islam voor staat. Exposure dus zeg maar van deze 'vredelievende' kuch!!! religie.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:26 schreef Origami94 het volgende:
Ik heb geen idee waar deze off-topic post vandaan komt, aangezien het niet aansluit op de discussie die ik had met een andere user.
Misschien moet je eens werk gaan zoeken.
Misschien moeten mensen die discrimineren zelf maar eens inburgeren en leren wat hier de geldende wetten, normen en waarden zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:34 schreef Nober het volgende:
Waarom willen moslims maar niet inburgeren na vier generaties.
Ja precies. Altijd weer die anderen die iets moeten.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die discrimineren zelf maar eens inburgeren en leren wat hier de geldende wetten, normen en waarden zijn.
Je gebruikt allemaal woorden waarvan ik mij afvraag of je zelf het idee hebt waar het voor staat.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niks off topic. Deze dame geeft als insider precies weer waar de Islam voor staat. Exposure dus zeg maar van deze 'vredelievende' kuch!!! religie.
En het zijn precies die verderfelijke doelstellingen van de islam die zoveel mensen tegenstaat. Niks verwonderlijks aan natuurlijk.
En graag zou jij met jou taqya reaktie doen alsof dit er allemaal niks mee te maken heeft![]()
Maar niets is natuurlijk minder waar
Waarom? Ik ken prima geintegreerde moslims. PVVers zijn juist hardnekkig.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja precies. Altijd weer die anderen die iets moeten.
En ze willen maar niet werken als ik sommige reacties zo lees op FOK!quote:Op maandag 24 maart 2025 13:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken prima geintegreerde moslims. PVVers zijn juist hardnekkig.
Misschien krijgen ze er geld voor om hier te zitten.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En ze willen maar niet werken als ik sommige reacties zo lees op FOK!
Wilders kon in het begin dan ook zijn stemmers vooral vinden in de arme gebieden van Limburg.
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er geld voor om hier te zitten.
Moslims worden niet stelselmatig gediscrimineerd.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Moslims worden stelselmatig gediscrimineerd. Standaard racistenreactie: gOh wAT hEbBeN zE hEt tOcH ZwAaR!!11
Dat er praktiserende Christenen bij D66 zitten is maar moeilijk te geloven. Kaag is dat in ieder geval niet, ondanks dat ze voor politieke doeleinden een paar keer de nadruk heeft proberen te leggen op haar katholieke opvoeding.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat vreemd dat er dan toch een heel aantal D66'ers zijn die openlijk christen zijn zoals Sigrid Kaag, Hans Vijlbrief of Alexander Rinnooy-Kan. Wellicht ligt het toch wat anders dan jij het framed?
Okee.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Moslims worden niet stelselmatig gediscrimineerd.
Met mensen die ouderwetse opvattingen en leefregels hebben valt toch niet te leven? Het enige waar zij goed in zijn is het monddood maken van mensen met moderne opvattingen en leefregels.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken prima geintegreerde moslims. PVVers zijn juist hardnekkig.
Dat is anekdotisch bewijs. Het is algemeen bekend dat D'66 en links progressieve types over het algemeen vijandig staan ten opzichte van christenen. Verschrikkelijke schijtpartijquote:Op maandag 24 maart 2025 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat vreemd dat er dan toch een heel aantal D66'ers zijn die openlijk christen zijn zoals Sigrid Kaag, Hans Vijlbrief of Alexander Rinnooy-Kan. Wellicht ligt het toch wat anders dan jij het framed?
Dat betekent bijna zonder uitzondering dat ze valselijk zijn beschuldigd van racisme en dat ze de daar bij horende inquisitie voor willen zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer mensen menen expliciet te moeten vertellen dat ze geen racist zijn dan weet je natuurlijk wel hoe laat het is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |