SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gebouwen. Tis nog steeds dezelfde uni.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toch enorm veel losse gebouwen die onderzoek doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, ik zei toch al niet mijn beste periodequote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh gebouwen. Tis nog steeds dezelfde uni.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?
Zoiets als dit maar dan een oudere versie. Meerdere liedjes kon je afspelen en volgens mij lichten die sterren dan random op en moest je erop stappen. Soort twister. Nog best vaak voor lul gestaan om dat te doen voor mijn dochter.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel leuk dat je dat hebt gedaan!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn wel leuk
Van het huidige trio vind ik eigenlijk niemand echt er uitspringen.
Vorige trio vond ik Klaasje echt(die ogen wauw
) trio daarvoor Josje. Daarvoor? Ik heb altijd een zwak gehad voor Karen (zelfs nu nog, mooie vrouw)
Dankzij een zekere ex die de K3 muziek dusdanig leuk vond dat ze zelfs naar de musical is geweest heb ik op een gegeven moment wat muziek ingestudeerd om d'r te verrassen, en het zit nog verdomde tricky in elkaar soms![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze heeft overigens wel een brede muzieksmaak. Maar ze toonde eigenlijk vrijwel geen interesse in die typische mainstream kinderdingen.
Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt.
Ze heeft ook interesse in klassiek en kan ook de stukken noemen bij naam en componist.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
anders heb ik weer voor niks zitten typen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je zelf geen brede muzieksmaak?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze heeft overigens wel een brede muzieksmaak. Maar ze toonde eigenlijk vrijwel geen interesse in die typische mainstream kinderdingen.
Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt.
Ze heeft ook interesse in klassiek en kan ook de stukken noemen bij naam en componist.
Zelf een brede muzieksmaak, zoon ook. Speelt piano maar luistert veel phonk, hiphop, klassiek.Smile, it's free therapy.![]()
Jawel, vind dat erg belangrijkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je zelf geen brede muzieksmaak?
Zelf een brede muzieksmaak, zoon ook. Speelt piano maar luistert veel phonk, hiphop, klassiek.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht door deze zin 'Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt'quote:
dat je niet zo'n brede muzieksmaak hebt.
snap nu hoe jij het bedoelde
Smile, it's free therapy.![]()
Maar ondanks dat we dat dus allebei hebben is er wel verschil. Wat overigens ook leeftijdsafhankelijk is of kan zijn hoor.
Ja, was wel grappig. Leonardo heb ik ingestudeerd en Mango Mango (heet dat zo?) zelf was ze gek van Zoveel Liefde en De 3 Biggetjes maar ik vond De 3 Biggetjes nooit wat aan en Zoveel Liefde iets te zoetsappigquote:Op maandag 24 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat hebt gedaan!
Verbaaste mij vooral dat heel veel K3 liedjes gewoon melodieen en andere elementjes jatten (nou ja, goed verzinnen) van hele bekende popnummers
10.000 Luchtballonnen is qua akkoordenschema gewoon The Riddle, en Ding Dat Je Doet (volgens mij) heeft een fluitje wat héél erg lijkt op Jenny From The Block![]()
Well, life can be a riot
Ja, nu ik het teruglas snap ik wel hoe je het kon lezen ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht door deze zin 'Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt'
dat je niet zo'n brede muzieksmaak hebt.
snap nu hoe jij het bedoelde
Godver, pagina 25 al.
Ze gaan me haten
bedankt voor de schone kattenbak
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 damesquote:Op maandag 24 maart 2025 10:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Leonardo heb ik ingestudeerd en Mango Mango (heet dat zo?) zelf was ze gek van Zoveel Liefde en De 3 Biggetjes maar ik vond De 3 Biggetjes nooit wat aan en Zoveel Liefde iets te zoetsappig
Verbaaste mij vooral dat heel veel K3 liedjes gewoon melodieen en andere elementjes jatten (nou ja, goed verzinnen) van hele bekende popnummers
10.000 Luchtballonnen is qua akkoordenschema gewoon The Riddle, en Ding Dat Je Doet (volgens mij) heeft een fluitje wat héél erg lijkt op Jenny From The Block
omgquote:Op maandag 24 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 damesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 dames
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
![]()
nog meer koffie
Goed ik ga mijn evaluatie lezen. Jullie horen van zelf wel wat het geworden is.Trotste mama van Ambar
Klaar met lezen. Er zijn genoeg open deuren ingetraptTrotste mama van Ambar
Ow dat is jammerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daar is ze hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben geweldig, maar ik wil te veel dingen zelf oplossen. Communiceer met iets te veel details.
Ik moet sneller mensen betrekken als ik vast loop en bondiger communiceren.Trotste mama van Ambar
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.
Dat. Mensen doen ook nooit hun werkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.En als je het zelf kan dan ben je in een uurtje klaar
Trotste mama van Ambar
dan kiezen voor de juiste mensen ipv veelquote:Op maandag 24 maart 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
precies, en als je ze tijdens het proces betrekt dan gaan ze of 293023 vragen stellen die nu niet relevant zijn, of ze zeggen ''prima joh''. Als je dan alles afgerond hebt gaan ze ineens kritisch doen en moet er weer 4 maanden over worden vergaderd. pleur opquote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat. Mensen doen ook nooit hun werkEn als je het zelf kan dan ben je in een uurtje klaar
is niet altijd een optiequote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kiezen voor de juiste mensen ipv veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan een afweging maken of anderen betrekken je iets oplevert of nietquote:Op maandag 24 maart 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is niet altijd een optie bij de overheid
alles alleen doen kan niemandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of dan moet je ze eerst inwerken en informeren enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, en als je ze tijdens het proces betrekt dan gaan ze of 293023 vragen stellen die nu niet relevant zijn, of ze zeggen ''prima joh''. Als je dan alles afgerond hebt gaan ze ineens kritisch doen en moet er weer 4 maanden over worden vergaderd. pleur op
En dan ga ze daarna hun werk maar half uitvoeren omdat ze vinden dat jij het niet goed had uitgelegd.Trotste mama van Ambar
I know.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan een afweging maken of anderen betrekken je iets oplevert of niet
alles alleen doen kan niemand
Maar soms moet je mensen betrekken. Ook die je moet betrekken vanwege de functie en soms zitten mensen onterecht op een functie
thats lifequote:Op maandag 24 maart 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know.
Maar soms moet je mensen betrekken. Ook die je moet betrekken vanwege de functie en soms zitten mensen onterecht op een functieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je waar ik een hekel aan hebt? Dat sommige mensen bepaalde mensen constant in de cc zetten en dat ik denk: waarom?Trotste mama van Ambar
HAHA JA.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of dan moet je ze eerst inwerken en informeren enzo
En dan ga ze daarna hun werk maar half uitvoeren omdat ze vinden dat jij het niet goed had uitgelegd.
''Ik heb nooit uitleg gehad''
* Moeraskat stuurt nogmaals alle mails door + sharepoint.
* Moeraskat stuurt geannuleerde vergaderverzoeken en bila's door.
Flikker in de prikkers hoor, mij hebben ze niet meer met die 'ik wist het niet' bullshitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan hebt? Dat sommige mensen bepaalde mensen constant in de cc zetten en dat ik denk: waarom?lekker kracht bijzetten.
Of dat je een mail stuurt naar 1 collega en hij die dan direct naar 70 andere stuurt. Wat niet de bedoeling was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is een dooddoener.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Muis werkt zelfstandig en proactief: ze heeft aan een half woord genoeg. Neemt zowel gevraagd als ongevraagd initiatief.
*proest*
Ik verwoord dat graag als: ben niet nieuwsgierig, ik wil mij gewoon graag overal mee bemoeienTrotste mama van Ambar
Je kunt ook handleidingen moeten lezen van iemand die al met pensioen is, waar dan geen chocolade van te maken is. Daar worstel ik vanochtend namelijk mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Je kunt ook handleidingen moeten lezen van iemand die al met pensioen is, waar dan geen chocolade van te maken is. Daar worstel ik vanochtend namelijk mee.
Ik klungel zelf graag adhv een zeer beknopte handleidingTrotste mama van Ambar
Ja ik klungel ook wel graag. Maar ik moet dan allemaal scripts uitvoeren die overal en nergens staan en dan bestanden aanleveren aan een klant.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zit op dit moment in een functie: fuck around and find out. En dat doe ik dan wel met andere mensenTrotste mama van Ambar
En weer de vraag in het formulier: welke rol zie je voor jezelf?
Uhm jij bent de baas, ga jij dat eens lekker voor mij uitzoeken.Trotste mama van Ambar
Ik moet gewoon op basis van beleid en wet en regelgeving een handboek maken voor de medewerkers omdat ze anders denken dat het MT het zelf verzonnen heeft.
kan wel janken, maar het is echt zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb al vele jaren wel een fijne leidinggevende. Mag niet klagen hoor. En die leidinggevende ben ik niet zelf ter verduidelijkingquote:Op maandag 24 maart 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
eigen baas
hoef met niemand te overleggen
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb al vele jaren wel een fijne leidinggevende. Mag niet klagen hoor. En die leidinggevende ben ik niet zelf ter verduidelijking
Moeraskat wie is eigenlijk die vrouw in je UI? Lijkt ergens wel een beetje op Donna uit that 70s show.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik heb verschillende banen gehadquote:Op maandag 24 maart 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb al vele jaren wel een fijne leidinggevende. Mag niet klagen hoor. En die leidinggevende ben ik niet zelf ter verduidelijking
maar allemaal met of een leidinggevende functie of een zelfstandige functieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is zij ook maar dan van Orange is the new blackquote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
Moeraskat wie is eigenlijk die vrouw in je UI? Lijkt ergens wel een beetje op Donna uit that 70s show.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ook altijd een fijne leidinggevendequote:Op maandag 24 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb verschillende banen gehad
maar allemaal met of een leidinggevende functie of een zelfstandige functie
Ik heb ook fijne leidinggevenden en ik ben er zelf ook één. Of ik fijn ben, als ik ze moet geloven wel.
Volgens mij heb ik de scripts gevonden en ik krijg output waar wat in zit. Gooi het wel over de schutting.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed aangezien ik zelf morgen mag vertellen wat mijn nieuwe rol binnen de organisatie wordt,denk ik dat ik hoog inzet en voor directrice gaTrotste mama van Ambar
Zou dan niet voor de rol maar voor de functie gaan
Goed puntquote:Op maandag 24 maart 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
Zou dan niet voor de rol maar voor de functie gaan
Trotste mama van Ambar
Ik wil eigenlijk gewoon de functie: bemoeialTrotste mama van Ambar
met taakaccent: ik heb altijd gelijk, kijk maar naar de feiten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er stond net in mijn evaluatie: een projectcoördinator heeft niet altijd gelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
met taakaccent: ik heb altijd gelijk, kijk maar naar de feiten.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook eigenlijk altijd wel gelijk
In Muis haar wereld heeft Muis altijd gelijk. En als ik niet gelijk heb, dan zijn de feiten gewoon fout.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook eigenlijk altijd wel gelijk
Ik heb ook best vaak niet gelijk. Maar heb geen moeite mijn ongelijk toe te geven. Dat scheelt wel denk ik.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zeg wel eens: dat vind ik een dom idee. Blijkt het ook wel een dom idee te zijnTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg wel eens: dat vind ik een dom idee. Blijkt het ook wel een dom idee te zijn
Ik heb ook niet altijd gelijk. Meestal is dat wanneer ik niet alle feiten ken
Maar dan zeg ik ook vaak dat ik het niet zeker weet.Wat ook zo is.
Soms heb ik dan toch gelijk en soms niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik zeg ook gewoon tegen de directeur dat ik niet harder ga werken omdat een of andere bobo zijn bonus moet halen. Daar pas ik voor. Moest hij lachen.Trotste mama van Ambar
En ook wel tegen zo'n hoge bobo dat zijn manier van projecten aanpakken zuigt en dat we slechte projectleiders/managers hebbenTrotste mama van Ambar
Ik werk er nog steeds
Sterker nog die bobo vond dat ik na zo'n opmerking juist geschikt was als projectmanagerTrotste mama van Ambar
nou dat is dan toch topWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet dus wat meer beledigen met een sarcastische toon eronder hoor ik al. Nice
Ik voel mezelf meer thuis in een rol als projectcoördinator: 1 been in de materie, 1 been zorgen dat mensen hun werk doen en we de juiste kant op gaanTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mezelf meer thuis in een rol als projectcoördinator: 1 been in de materie, 1 been zorgen dat mensen hun werk doen en we de juiste kant op gaandat kan je prima zeggen zo.
Je mag van bobo's best een uitgesproken mening hebben, je moet wel onderbouwen.
Dus als ik zeg: projectstructuren etc zijn ontzettend leuk, maar als ze niet bij het project of de mensen passen dan heb je er niets aan en dan ben je uiteindelijk teveel bezig met projectadministratie.Trotste mama van Ambar
eensquote:Op maandag 24 maart 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag van bobo's best een uitgesproken mening hebben, je moet wel onderbouwen.
Dus als ik zeg: projectstructuren etc zijn ontzettend leuk, maar als ze niet bij het project of de mensen passen dan heb je er niets aan en dan ben je uiteindelijk teveel bezig met projectadministratie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie dat nu ook weer bij een project. Er wordt een heel whiteboard ingericht met allemaal vlakken enzo waarbij je post-its kan plakken en verplaatsen. Volgens de LEAN methode. De project manager had dit gezien op een cursus, dus wilde het gelijk toepassen.
We zijn al meerdere uren kwijt geweest met het bespreken van de werking van dit bord. Mijn conclusie: het werk niet.Trotste mama van Ambar
Net gehoortest gehad van Jyske, ze doen het! Nu hopen dat ze ze ook gaat gebruiken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oja, herkenbaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie dat nu ook weer bij een project. Er wordt een heel whiteboard ingericht met allemaal vlakken enzo waarbij je post-its kan plakken en verplaatsen. Volgens de LEAN methode. De project manager had dit gezien op een cursus, dus wilde het gelijk toepassen.
We zijn al meerdere uren kwijt geweest met het bespreken van de werking van dit bord. Mijn conclusie: het werk niet.
How can I make this topic about me?![]()
Ze vond het ook niet leuk dat ik zei: projectmatig werken moet je leren en je kunt niet van normale werkvloer mensen (keyusers) verwachten dat ze voor de 4 uur zich helemaal aan jouw structuur gaan houden. Je moet het simpel voor ze houden.Trotste mama van Ambar
Als ze 2 is dan werken ze ineens niet meer...quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef _UserName_ het volgende:
Net gehoortest gehad van Jyske, ze doen het! Nu hopen dat ze ze ook gaat gebruiken
Nu heb ikzelf een ontiegelijke hekel aan projectadministratie en vind ik het in 99% van de gevallen een stopper in de projectflow.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef _UserName_ het volgende:
Ik probeer ook een correlatie te vinden tussen projecten waarvan er een duidelijke projectstructuur en - administratie is en het geen resultaat boekenTrotste mama van Ambar
Ik heb dat vaker gehoord. Ben zelf overigens 85% doof geboren, nu geen last meer van maar ben blij dat bij onze dame dat in orde isquote:Op maandag 24 maart 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze 2 is dan werken ze ineens niet meer...
daarom heb ik om een informatiemakelaar en een projectondersteuner + managementassistent en een data annalist gevraagd.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer ook een correlatie te vinden tussen projecten waarvan er een duidelijke projectstructuur en - administratie is en het geen resultaat boekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe hebben ze dat vastgesteld? Kijken of ze reageerde of haar hoofd probeerde te draaien in de richting van geluid?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker gehoord. Ben zelf overigens 85% doof geboren, nu geen last meer van maar ben blij dat bij onze dame dat in orde isHow can I make this topic about me?![]()
Of 39quote:Op maandag 24 maart 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze 2 is dan werken ze ineens niet meer...![]()
Als een projectmanager vraagt om een bord, omdat ze anders zelf het overzicht niet heeft dan ben je bij mij al wel gefaald als projectmanagerTrotste mama van Ambar
mehquote:Op maandag 24 maart 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als een projectmanager vraagt om een bord, omdat ze anders zelf het overzicht niet heeft dan ben je bij mij al wel gefaald als projectmanagerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze kan ook gewoon even praten met de mensen he? Maar dat wil ze nietquote:Trotste mama van Ambar
Hmm. Het hangt ook af van de grootte van het project en van het aantal betrokkenen.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als een projectmanager vraagt om een bord, omdat ze anders zelf het overzicht niet heeft dan ben je bij mij al wel gefaald als projectmanagerHow can I make this topic about me?![]()
oh ik dacht en / enquote:Op maandag 24 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon even praten met de mensen he? Maar dat wil ze nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat ookquote:Op maandag 24 maart 2025 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmm. Het hangt ook af van de grootte van het project en van het aantal betrokkenen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, met een oordopje waar een soort krekelgeluid uit komt, daar reageren de oren op en dat nemen ze waar met een microfoontje.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat vastgesteld? Kijken of ze reageerde of haar hoofd probeerde te draaien in de richting van geluid?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb coördinatie over een project met meer mensen, inclusief externenTrotste mama van Ambar
Dat krekelgeluid heb ik al echt mega vaak gehoord, wanneer ik weer dacht een leuke grap te vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, met een oordopje waar een soort krekelgeluid uit komt, daar reageren de oren op en dat nemen ze waar met een microfoontje.
Maar erg fijn dit resultaatHelemaal met je eigen achtergrond.
4 mensen met een dagelijkse stand-up en of ik steeds post-its wil verplaatsen
Trotste mama van Ambar
ik zou je UI uitprinten en overal ophangenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een takenlijstje, die werk ik af en ik communiceer wel waar ik tegenaan loop en wanneer het af is. Kan een boel zelf regelen gelukkig.Trotste mama van Ambar
To do, Doing, Acceptance, Done, Wait.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
4 mensen met een dagelijkse stand-up en of ik steeds post-its wil verplaatsenHow can I make this topic about me?![]()
Het is af of het is niet af. Andere statussen ken ik niet.Trotste mama van Ambar
Nou de status van een taak kan zijn 'wachten op'quote:Op maandag 24 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af of het is niet af. Andere statussen ken ik niet.How can I make this topic about me?![]()
oja bijna omkleden. avonddienst.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet af dusquote:Op maandag 24 maart 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de status van een taak kan zijn 'wachten op'
Trotste mama van Ambar
Oke meneer van Dalen.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de status van een taak kan zijn 'wachten op'Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, in de wacht. Dan kan het teamlid in de tussentijd een andere taak oppakken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ga mij eens lekker voorbereiden op de lunchTrotste mama van Ambar
ja en dan ontslag nemen en dan weet niemand meer waar we waren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, in de wacht. Dan kan het teamlid in de tussentijd een andere taak oppakken.
En sarcasme, en (zelf)belediging, dat gaat de goede kant opquote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat krekelgeluid heb ik al echt mega vaak gehoord, wanneer ik weer dacht een leuke grap te vertellen.
Maar erg fijn dit resultaatHelemaal met je eigen achtergrond.
Ja, wel fijn idd.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En sarcasme, en (zelf)belediging, dat gaat de goede kant op
Ja, wel fijn idd.
Takenlijstje en je kan zelf toch bedenken dat als je een stopper hebt dat je doorgaat met het volgende? En als je takenlijstje allemaal stoppers hebt dat je dat eventueel bespreekt waarom het allemaal stopt en wat er voor gedaan moet worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, in de wacht. Dan kan het teamlid in de tussentijd een andere taak oppakken.Trotste mama van Ambar
De status houd je bij in de taak zelf natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja en dan ontslag nemen en dan weet niemand meer waar we waren.How can I make this topic about me?![]()
grapje jongequote:Op maandag 24 maart 2025 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De status houd je bij in de taak zelf natuurlijk.
Hier ook ff broodje eten, zo de was ophangen en dan ff middagrust met de dames
Ja, en daar is de standup voor, om de blocking issues te bespreken.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Takenlijstje en je kan zelf toch bedenken dat als je een stopper hebt dat je doorgaat met het volgende? En als je takenlijstje allemaal stoppers hebt dat je dat eventueel bespreekt waarom het allemaal stopt en wat er voor gedaan moet worden?How can I make this topic about me?![]()
wat een levenquote:Op maandag 24 maart 2025 11:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hier ook ff broodje eten, zo de was ophangen en dan ff middagrust met de dames
Maar ik ben een totaal autonoom, chaos persoon die haar eigen werk regelt en gek wordt van dagelijkse stand-upsTrotste mama van Ambar
Dat kan wel zijn, maar vooral met grotere projecten en meer teamleden is een standup wel degelijk nuttig.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben een totaal autonoom, chaos persoon die haar eigen werk regelt en gek wordt van dagelijkse stand-upsHow can I make this topic about me?![]()
En vaak zoiets heeft van: bemoei je met je eigen werk, je hoort wel wanneer ik niet verder komTrotste mama van Ambar
Ja, het leven is (weer) goed. Gister had de kleine meid wederom een regeldag, veel honger, jengelen en bij mama willen zijnquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sorry, maar ik heb vaak een stukje waar ik verantwoordelijk voor ben en dan boeit het mij weinig dat Gerda tegen een blocking issue aan loopt waar ik totaal echt niets mee te maken heb.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar vooral met grotere projecten en meer teamleden is een standup wel degelijk nuttig.Trotste mama van Ambar
Ik heb ook een hekel dat ik ineens een opdracht naar mij toe gegooid krijgt en het alleen uitvoerend is en ik zelf niet mee had mogen denken, waardoor de uitvoerende opdracht die er nu ligt gewoon debiel is en waardoor ik weer terug kan met die persoon naar de tekentafel.
En dat allemaal omdat de persoon geen zin had in mijn mening.Trotste mama van Ambar
Zo werken mijn tenen ookquote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?![]()
![]()
Phonk? Nooit van gehoord ...quote:Op maandag 24 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je zelf geen brede muzieksmaak?
Zelf een brede muzieksmaak, zoon ook. Speelt piano maar luistert veel phonk, hiphop, klassiek.![]()
Bolken die handelI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je bent de projectleider?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb vaak een stukje waar ik verantwoordelijk voor ben en dan boeit het mij weinig dat Gerda tegen een blocking issue aan loopt waar ik totaal echt niets mee te maken heb.How can I make this topic about me?![]()
Projectlijder?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijne dag man. Goed te horen dat het zo goed gaat met de dames.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
lekker hard aanzettenquote:ik vind dit ook leuke muziek. Hij komt vaker met nrs aan; vind jij ook wel leuk zegt ie dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
tsssssquote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet Tomorrowland uit en klikt op phonk
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker hard aanzettenik vind dit ook leuke muziek. Hij komt vaker met nrs aan; vind jij ook wel leuk zegt ie dan.
Lekker zeg, tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij voor tijdens t middag pauze gamen. Lekker aan staan tijdens cod
mannn zie dat fuckingdesignme - sakvraye van spotify is gehaald en niet meer op YT staat.. raar.!quote:Smile, it's free therapy.![]()
je hebt ook agressive Phonk.. is lekker om mee te sporten. Althans dat vond ik lekker om dan op te zettenquote:![]()
of gewoon hardstyleSmile, it's free therapy.![]()
ja dan is het ook lekker om op te hebben staanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
Voor mij voor tijdens t middag pauze gamen. Lekker aan staan tijdens cod
Ik vind die André Pronk helemaal niets de niet leuke versie van Zanger Rinus is dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
strijken doe ik niet aanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker om keihard op te gaan stofzuigen of strijken
tenzij een jurk/rok echt heel erg gekreukt isSmile, it's free therapy.![]()
Heerlijke muziek om in de avond op te zetten in de auto als je naar onderweg naar huis bent.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker om keihard op te gaan stofzuigen of strijken
Visualiseer nu een lege ietwat mistige snelweg voor mij en dan dit op? Ja heerlijk
Well, life can be a riot
Andre Phonkquote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die André Pronk helemaal niets de niet leuke versie van Zanger Rinus is dat.
Well, life can be a riot
En dan ineens. 'flits'..... op de fotoquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijke muziek om in de avond op te zetten in de auto als je naar onderweg naar huis bent.
Visualiseer nu een lege ietwat mistige snelweg voor mij en dan dit op? Ja heerlijk
Verschrikkelijk toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan gaat er een andere wind waaienquote:Op maandag 24 maart 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed aangezien ik zelf morgen mag vertellen wat mijn nieuwe rol binnen de organisatie wordt,denk ik dat ik hoog inzet en voor directrice ga
De kree ieniminimuiswind!![]()
Haha óf ik zet flitsmeister aan, óf ik hou mij aan de snelheid net waar ik zin in heb.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan ineens. 'flits'..... op de foto
Over het algemeen ben ik wel een rustige rijder. Gewoon lekker op m'n gemakkie. Ik wil wel graag als eerste weg zijn bij een stoplicht, maar hou me keurig aan de snelheid.Well, life can be a riot
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dan gaat er een andere wind waaien
De kree ieniminimuiswind!
Vraag mij af wat voor geur de kreewind heeft.Well, life can be a riot
HAHAHA. Helemaal mee eens. Ik ben altijd beetje bang voor hem.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind die André Pronk helemaal niets de niet leuke versie van Zanger Rinus is dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
op zondag rij ik vaak te hard omdat ik dan niet 'mee rij' met het verkeer en dus ergens anders zit met m'n hoofdquote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haha óf ik zet flitsmeister aan, óf ik hou mij aan de snelheid net waar ik zin in heb.
Over het algemeen ben ik wel een rustige rijder. Gewoon lekker op m'n gemakkie. Ik wil wel graag als eerste weg zijn bij een stoplicht, maar hou me keurig aan de snelheid.
Dat neppe overdreven lachen elke keer.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HAHAHA. Helemaal mee eens. Ik ben altijd beetje bang voor hem.
Die tattoos op zijn rug.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kachingquote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op zondag rij ik vaak te hard omdat ik dan niet 'mee rij' met het verkeer en dus ergens anders zit met m'n hoofd
Well, life can be a riot
Wanneer was jullie laatste snelheidsboete? Die van mij van Februari, 68 waar je 60 mag
Die daarvoor was eh...165 door de trajectcontrole in 2017
35 te hard, oeps
Well, life can be a riot
Minstens 6 jaar geleden.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
Wanneer was jullie laatste snelheidsboete? Die van mij van Februari, 68 waar je 60 mag
35 te hard, oeps
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker hard aanzettenik vind dit ook leuke muziek. Hij komt vaker met nrs aan; vind jij ook wel leuk zegt ie dan.
Niet mijn soort muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel leuk dat jullie dat delen![]()
![]()
Ja. Ik ben momenteel in techno en trance.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef maily het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek![]()
Maar wel leuk dat jullie dat delen
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vraag mij af wat voor geur de kreewind heeft.![]()
![]()
![]()
Nooitquote:Op maandag 24 maart 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
35 te hard, oeps
Trotste mama van Ambar
2015 of zo. 5km te hard met correctie eraf.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
35 te hard, oeps
Oh dat valt dan nog wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2015 of zo. 5km te hard met correctie eraf.Well, life can be a riot
was wel 2x op een dag, want nieuw werk en ik dacht dat je daar 60 mocht.quote:
Oja, en een keer trajectcontrole met voertuig van't werk. En geflitst met voertuig van't werk maar die hoef ik niet te betalen![]()
Maar dat is ook maar 2x de afgelopen 8 jaar.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is zuur.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was wel 2x op een dag, want nieuw werk en ik dacht dat je daar 60 mocht.
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Had m'n rijbewijs 3 weken. Op een gegeven moment met een vriend wat aan het toeren. Krijg ik een paar weken later een bekeuring. 76 waar je 50 mochtDacht altijd dat dat een 80 weg was
Ook ff 300 euro
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zuur.
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Had m'n rijbewijs 3 weken. Op een gegeven moment met een vriend wat aan het toeren. Krijg ik een paar weken later een bekeuring. 76 waar je 50 mochtDacht altijd dat dat een 80 weg was
Ook ff 300 euro
Dat is zuur ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat hou ik niet bij. Dus ik weet niet of dat waar is
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is mijn tijm sinds vrijdag al weer een cm gegroeidTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is mijn tijm sinds vrijdag al weer een cm gegroeidquote:Op maandag 24 maart 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
dat hou ik niet bij. Dus ik weet niet of dat waar isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet wel dat mijn zelf geperste bloedsinaasappel en gewone sinaasappel sap ontzettend lekker isTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef maily het volgende:
https://forum-fok.digidip(...)13.html%23p217164674
RIP Pommetje Horlepiep.![]()
![]()
![]()
terrasje pakken danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
hele ochtend cursus gehad, nu vrijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekkerrrrr terrasje
oh wacht, werken
Werken :’)I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dat mijn zelf geperste bloedsinaasappel en gewone sinaasappel sap ontzettend lekker isquote:Op maandag 24 maart 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
dat hou ik niet bij. Dus ik weet niet of dat waar isWell, life can be a riot
lekker weer daar?quote:Op maandag 24 maart 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik combineer dat weleens met laptopje buitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Awhhhh. Sneu.. Wel een ontzettend mooie leeftijd bereiktquote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef maily het volgende:
https://forum-fok.digidip(...)13.html%23p217164674
RIP Pommetje Horlepiep.
Tong 80 topic incoming
Well, life can be a riot
Fok moest nadenken of ik deze post mocht likenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanochtend op Joe radio met COen en Sander konden vrouwen inbellen die last hadden van hun partner in bed. Moet je denken aan snurken, maar ook chips eten waardoor ze wakker worden.quote:
Was er een vrouw wiens man bastognekoeken at en dit wegspoelde met een liter cola midden in de nacht
Interessant verhaal die habbo zaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel heel specifiekquote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanochtend op Joe radio met COen en Sander konden vrouwen inbellen die last hadden van hun partner in bed. Moet je denken aan snurken, maar ook chips eten waardoor ze wakker worden.
Was er een vrouw wiens man bastognekoeken at en dit wegspoelde met een liter cola midden in de nachtTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vanochtend op Joe radio met COen en Sander konden vrouwen inbellen die last hadden van hun partner in bed. Moet je denken aan snurken, maar ook chips eten waardoor ze wakker worden.
Was er een vrouw wiens man bastognekoeken at en dit wegspoelde met een liter cola midden in de nacht![]()
@Moeraskat gemiste kans? #afstandsbediening![]()
![]()
Jouw vrouwquote:Op maandag 24 maart 2025 12:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was er een vrouw wiens man bastognekoeken at en dit wegspoelde met een liter cola midden in de nacht
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel soms iets vd mcdonalds, dan offer ik me op laat in de avond dat te halen en dan eten we dat in bed terwijl we een serie oid kijken :$Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:CRI / [Habbo Hotel] Verdwijning van Anja van der Zwanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je die podcast vh AD al geluisterd? Steengoed.![]()
Wel fragmenten van gehoord.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb je die podcast vh AD al geluisterd? Steengoed.
Net even de versimpelde sbs6 versie gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Auto is goed gekeurd![]()
Kan ik weer twee jaar zorgen vrij op padHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan kan ik de volledige podcast zeker wel aanraden.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel fragmenten van gehoord.
Net even de versimpelde sbs6 versie gezien.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef maily het volgende:
[..]![]()
@:Moeraskat gemiste kans? #afstandsbedieningDe overlast is inmiddels gestopt hier.
Zin om op m’n rug op de trampoline in de tuin te gaan liggen in de zon.
Maar MK moet omkleden en gaan werken.
Kun je ook jezelf bolken of telt het gewoon door?
Oh dan moet ik niet weer wat posten als niemand na me komt
Heb dat echt zo vaak gedaan al.![]()
![]()
Da's niet slim.
Wel slim om Justin te bolkeTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verdwaald geraakt op de terugweg![]()
![]()
Oja kut. Even overmaken naar de gezamenlijke rekeningWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijd leukquote:Op maandag 24 maart 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verdwaald geraakt op de terugwegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker werken met dit aan:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Op de trampolinequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oei Justin en spelletjesquote:
das geen goede combiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Werk dat snel af moet?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:49 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker werken met dit aan:
Bekijk deze YouTube-video
Ah, leuk.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok wel ff FOK!-en en dan naar een vriend
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KKK3They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O jammerquote:Op maandag 24 maart 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
oei Justin en spelletjes
das geen goede combiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Justin is in bepaalde spellen erg goed.![]()
En ook in bepaalde spellen wat minder goed.
*kuch * twister * kuch *How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: