Link naar artikel:quote:Eerst verdwijnt ze van Habbo Hotel, daarna ook uit haar echte leven
In de virtuele wereld van Habbo Hotel ontmoet Anja een nieuwe vriendin. Ze breekt met haar familie en verdwijnt.
Dank voor de tip! Echt de moeite waard om te lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Link naar artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)echte-leven-a4178802
Toen ik dit las, dacht ik dat Sterretje44 helemaal niet bestond:quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat denken jullie? Een gevalletje long con, of is daar te weinig bewijs voor? Kennen jullie vergelijkbare zaken?
Ik dacht dat Anja gewoon een tweede account op Habbo had aangemaakt, en gewoon thuis zat te gamen terwijl ze zogenaamd op vakantie was.quote:Ze reizen in 2019 naar Lapland in februari, naar Amerika in april, Griekenland in mei en Spanje in augustus.
Ik in 2018 Zuid-Spanje, Sicilië, Rhodos, Suriname en Mallorca. 5 keer dus zelfsquote:Welke vrouw gaat immers 4 keer in een half jaar tijd zonder haar man en kinderen op vakantie?
Eerste resultaat op google:quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:40 schreef woxxel2 het volgende:
Er zou een podcast uitkomen, maar ik kan het nergens vinden
Ik ga dat ook doen!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:26 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ga eerst de hele serie bingen voor ik verder reageer, dit klinkt precies als iets dat ik interessant Ou vinden. Bedankt voor de tip!
Habbo was toch niet die boot, ik weet niet meer hoe t heet, maar t was leukquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:47 schreef roos94 het volgende:
Zou best kunnen. Heb er jarenlang 24/7 op gezeten.maar al die usernames heb ik niet onthouden. Was wel een mooie tijd.
Bedoel je club penguin?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Habbo was toch niet die boot, ik weet niet meer hoe t heet, maar t was leuk
Ja klopt, maar wanneer nemen single mensen de beslissing om hun nalatenschap officieel te laten wijzigen? Volgens mij alleen maar onder extreme druk. Kan er naast zitten, maar na zelfs een familieruzie laten de meeste mensen dat stukje notarieel zitten. Uit luiheid, dommigheid of goedheid.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Gisteren gelezen. Wat een verhaal. We zullen er nooit achterkomen denk ik wat zich daar heeft afgespeeld.
Maar dat er dingen van beide kanten niet kloppen lijkt me duidelijk. Bij de familie zet ik toch ook wel wat vraagtekens.
Ik moet abonnee zijn om dit artikel te kunnen lezenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Link naar artikel:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)echte-leven-a4178802
---
Zeer bizarre longread uit het NRC afgelopen week. Normaal heb ik geen geduld voor zulke lange artikelen, maar dit was een heuse rollercoaster. Eigenlijk geen verrassing dat het artikel van Bram Endedijk is, die ook de goede documentaireserie De zaak van je leven heeft gemaakt.
Het gaat over een vrouw die op Habbo Hotel (dat bestaat blijkbaar nog – de nostalgie...) een nieuwe vriendin ontmoet, van wie ze helemaal in de ban raakt. Ze spreekt haar vaste Habbo-vriendengroepje niet meer, en op een gegeven moment zelfs haar eigen familie niet meer. Op een dag vertrekt ze voorgoed en verbreekt ze alle contact.
Na een paar jaar en talloze mislukte pogingen om contact te leggen, komt de familie erachter dat ze in België is overleden. Dan blijkt ook dat de nieuwe vriendin de vrouw zover had gekregen om haar testament aan te passen, waardoor het gezin van de vriendin haar bezittingen (o.a. een familiewoning in Scheveningen-Strand die op haar naam stond) erft.
De vriendin in kwestie wordt ook geïnterviewd, maar haar verhaal komt erg ongeloofwaardig over.
Maar goed, hard bewijs is er niet, dus de originele familie heeft geen poot om op te staan en verliest hun aangespannen rechtszaak.
---
Wat denken jullie? Een gevalletje long con, of is daar te weinig bewijs voor? Kennen jullie vergelijkbare zaken?
https://archive.ph/pcfp2quote:Op maandag 24 maart 2025 13:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik moet abonnee zijn om dit artikel te kunnen lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |