SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gebouwen. Tis nog steeds dezelfde uni.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Toch enorm veel losse gebouwen die onderzoek doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, ik zei toch al niet mijn beste periodequote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh gebouwen. Tis nog steeds dezelfde uni.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat? Als je dan ergens op gaat staan komt er geluid uit of zo?
Zoiets als dit maar dan een oudere versie. Meerdere liedjes kon je afspelen en volgens mij lichten die sterren dan random op en moest je erop stappen. Soort twister. Nog best vaak voor lul gestaan om dat te doen voor mijn dochter.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel leuk dat je dat hebt gedaan!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn wel leuk
Van het huidige trio vind ik eigenlijk niemand echt er uitspringen.
Vorige trio vond ik Klaasje echt(die ogen wauw
) trio daarvoor Josje. Daarvoor? Ik heb altijd een zwak gehad voor Karen (zelfs nu nog, mooie vrouw)
Dankzij een zekere ex die de K3 muziek dusdanig leuk vond dat ze zelfs naar de musical is geweest heb ik op een gegeven moment wat muziek ingestudeerd om d'r te verrassen, en het zit nog verdomde tricky in elkaar soms![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze heeft overigens wel een brede muzieksmaak. Maar ze toonde eigenlijk vrijwel geen interesse in die typische mainstream kinderdingen.
Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt.
Ze heeft ook interesse in klassiek en kan ook de stukken noemen bij naam en componist.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
anders heb ik weer voor niks zitten typen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je zelf geen brede muzieksmaak?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze heeft overigens wel een brede muzieksmaak. Maar ze toonde eigenlijk vrijwel geen interesse in die typische mainstream kinderdingen.
Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt.
Ze heeft ook interesse in klassiek en kan ook de stukken noemen bij naam en componist.
Zelf een brede muzieksmaak, zoon ook. Speelt piano maar luistert veel phonk, hiphop, klassiek.Smile, it's free therapy.![]()
Jawel, vind dat erg belangrijkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je zelf geen brede muzieksmaak?
Zelf een brede muzieksmaak, zoon ook. Speelt piano maar luistert veel phonk, hiphop, klassiek.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht door deze zin 'Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt'quote:
dat je niet zo'n brede muzieksmaak hebt.
snap nu hoe jij het bedoelde
Smile, it's free therapy.![]()
Maar ondanks dat we dat dus allebei hebben is er wel verschil. Wat overigens ook leeftijdsafhankelijk is of kan zijn hoor.
Ja, was wel grappig. Leonardo heb ik ingestudeerd en Mango Mango (heet dat zo?) zelf was ze gek van Zoveel Liefde en De 3 Biggetjes maar ik vond De 3 Biggetjes nooit wat aan en Zoveel Liefde iets te zoetsappigquote:Op maandag 24 maart 2025 10:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat hebt gedaan!
Verbaaste mij vooral dat heel veel K3 liedjes gewoon melodieen en andere elementjes jatten (nou ja, goed verzinnen) van hele bekende popnummers
10.000 Luchtballonnen is qua akkoordenschema gewoon The Riddle, en Ding Dat Je Doet (volgens mij) heeft een fluitje wat héél erg lijkt op Jenny From The Block![]()
Well, life can be a riot
Ja, nu ik het teruglas snap ik wel hoe je het kon lezen ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht door deze zin 'Ik heb muziek wel breed aangeboden overigens. Want wil niet dat een kopie van mij wordt'
dat je niet zo'n brede muzieksmaak hebt.
snap nu hoe jij het bedoelde
Godver, pagina 25 al.
Ze gaan me haten
bedankt voor de schone kattenbak
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 damesquote:Op maandag 24 maart 2025 10:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, was wel grappig. Leonardo heb ik ingestudeerd en Mango Mango (heet dat zo?) zelf was ze gek van Zoveel Liefde en De 3 Biggetjes maar ik vond De 3 Biggetjes nooit wat aan en Zoveel Liefde iets te zoetsappig
Verbaaste mij vooral dat heel veel K3 liedjes gewoon melodieen en andere elementjes jatten (nou ja, goed verzinnen) van hele bekende popnummers
10.000 Luchtballonnen is qua akkoordenschema gewoon The Riddle, en Ding Dat Je Doet (volgens mij) heeft een fluitje wat héél erg lijkt op Jenny From The Block
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
omgquote:Op maandag 24 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 damesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mevrouw lopez heeft t gejat van gert en zijn 3 dames
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
![]()
nog meer koffie
Goed ik ga mijn evaluatie lezen. Jullie horen van zelf wel wat het geworden is.Trotste mama van Ambar
Klaar met lezen. Er zijn genoeg open deuren ingetraptTrotste mama van Ambar
Ow dat is jammerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daar is ze hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben geweldig, maar ik wil te veel dingen zelf oplossen. Communiceer met iets te veel details.
Ik moet sneller mensen betrekken als ik vast loop en bondiger communiceren.Trotste mama van Ambar
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.
Dat. Mensen doen ook nooit hun werkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.En als je het zelf kan dan ben je in een uurtje klaar
Trotste mama van Ambar
dan kiezen voor de juiste mensen ipv veelquote:Op maandag 24 maart 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind dat veel mensen betrekken vertraging oplevert.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
precies, en als je ze tijdens het proces betrekt dan gaan ze of 293023 vragen stellen die nu niet relevant zijn, of ze zeggen ''prima joh''. Als je dan alles afgerond hebt gaan ze ineens kritisch doen en moet er weer 4 maanden over worden vergaderd. pleur opquote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat. Mensen doen ook nooit hun werkEn als je het zelf kan dan ben je in een uurtje klaar
is niet altijd een optiequote:Op maandag 24 maart 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kiezen voor de juiste mensen ipv veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan een afweging maken of anderen betrekken je iets oplevert of nietquote:Op maandag 24 maart 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is niet altijd een optie bij de overheid
alles alleen doen kan niemandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of dan moet je ze eerst inwerken en informeren enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 10:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, en als je ze tijdens het proces betrekt dan gaan ze of 293023 vragen stellen die nu niet relevant zijn, of ze zeggen ''prima joh''. Als je dan alles afgerond hebt gaan ze ineens kritisch doen en moet er weer 4 maanden over worden vergaderd. pleur op
En dan ga ze daarna hun werk maar half uitvoeren omdat ze vinden dat jij het niet goed had uitgelegd.Trotste mama van Ambar
I know.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan een afweging maken of anderen betrekken je iets oplevert of niet
alles alleen doen kan niemand
Maar soms moet je mensen betrekken. Ook die je moet betrekken vanwege de functie en soms zitten mensen onterecht op een functie
thats lifequote:Op maandag 24 maart 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know.
Maar soms moet je mensen betrekken. Ook die je moet betrekken vanwege de functie en soms zitten mensen onterecht op een functieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je waar ik een hekel aan hebt? Dat sommige mensen bepaalde mensen constant in de cc zetten en dat ik denk: waarom?Trotste mama van Ambar
HAHA JA.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of dan moet je ze eerst inwerken en informeren enzo
En dan ga ze daarna hun werk maar half uitvoeren omdat ze vinden dat jij het niet goed had uitgelegd.
''Ik heb nooit uitleg gehad''
* Moeraskat stuurt nogmaals alle mails door + sharepoint.
* Moeraskat stuurt geannuleerde vergaderverzoeken en bila's door.
Flikker in de prikkers hoor, mij hebben ze niet meer met die 'ik wist het niet' bullshitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan hebt? Dat sommige mensen bepaalde mensen constant in de cc zetten en dat ik denk: waarom?lekker kracht bijzetten.
Of dat je een mail stuurt naar 1 collega en hij die dan direct naar 70 andere stuurt. Wat niet de bedoeling was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is een dooddoener.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Muis werkt zelfstandig en proactief: ze heeft aan een half woord genoeg. Neemt zowel gevraagd als ongevraagd initiatief.
*proest*
Ik verwoord dat graag als: ben niet nieuwsgierig, ik wil mij gewoon graag overal mee bemoeienTrotste mama van Ambar
Je kunt ook handleidingen moeten lezen van iemand die al met pensioen is, waar dan geen chocolade van te maken is. Daar worstel ik vanochtend namelijk mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:05 schreef StevenHyde het volgende:
Je kunt ook handleidingen moeten lezen van iemand die al met pensioen is, waar dan geen chocolade van te maken is. Daar worstel ik vanochtend namelijk mee.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: