https://www.wielerflits.n(...)et-voetbalwedstrijd/quote:Op zondag 23 maart 2025 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
en de traditionele slotrit over de Montjuic in Barcelona. Al is deze rit slechts 88 kilometer lang, bijzonder.
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maart en april is nou eenmaal een drukke periode op de kalender
Ik typ gewoon willekeurig een letter inquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.
Gewoon even wat voorbeschouwingen googelen en de favorieten copypasten als je geen tijd hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.
Ik sta volledig achter Egan.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij staan volledig achter Mike Landa.
Contributie in de vorm van textiel?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:05 schreef Felagund het volgende:
Had helemaal gemist dat Van der Tuuk tegenwoordig als Pool door het leven gaat.
Wel echt een fantastische rennerquote:Op maandag 24 maart 2025 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan vindt alles wat Del Grosso doet fantastisch. Hij neemt een gelletje. Wat een acrobaat!
Voornamelijk omdat ze nog met zwarte regenjasjes rijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:01 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Brennan helemaal voorin, maar verder is er weinig geel te zien.
Hebben ze ook zwarte kapjes over hun gele helmen gedaan?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze nog met zwarte regenjasjes rijden.
Nee, maar je ziet toch duidelijk dat een aantal gele helmen vooraan rondrijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben ze ook zwarte kapjes over hun gele helmen gedaan?
Yates is opgeschoven en Kelderman zit achteraan, maar verder heb ik er geen gezien.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch duidelijk dat een aantal gele helmen vooraan rondrijden.
Zie op het moment vier Visma-renners redelijk vooraan zitten. Uiteindelijk vijf renners in het eerste peloton.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Yates is opgeschoven en Kelderman zit achteraan, maar verder heb ik er geen gezien.
Kuss is sowieso een enigma, lijkt mij ook niet echt zijn weer.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
Kuss moet nog wat meer aan de uitlaat gaan hangen?
Die reed een kilometer of 30 geleden voorin met Bittner in zijn wiel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Is Eekhoff gesignaleerd want dit zou ook iets voor hem kunnen zijn.
Dat gaan ze nu ook doenquote:Op maandag 24 maart 2025 17:19 schreef wimderon het volgende:
Als Alpecin slim is laten ze een gat op Tibor.
Misschien wilde hij zijn ploegmaat niet naaien?quote:
Dat riep ie echt te vroeg.quote:
Dadelijk zal het wel te zien zijn uit de lucht?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wilde hij zijn ploegmaat niet naaien?
Ja dat is wel zuur achterafquote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die motards hem niet hadden geblokkeerd had ie gewonnen.
Zegt hij nu zelf ookquote:Op maandag 24 maart 2025 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Groves kon gewoon niet beter lijkt mij.
Die zat de hele finale in het wiel van Brennan maar kwam er alsnog niet overheen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
Groves kon gewoon niet beter lijkt mij.
Hij heeft ook wel geprofiteerd van het zog.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij reed ook weg achter de motor.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat speelt altijd mee natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel geprofiteerd van het zog.
Je kunt ook wel 5 namen uit de top 15 van Steef klikken toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon even wat voorbeschouwingen googelen en de favorieten copypasten als je geen tijd hebt
De 'Ethan Hayter is een dief' rubriek levert ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dag 1 van de hatewatch is geslaagd.
Die stond stiekem op mijn lijstje om een goed seizoen te draaien met de Forébonus, maar dat vergeten we maar even.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De 'Ethan Hayter is een dief' rubriek levert ook.
Heeft dit hem uiteindelijk de das om gedaan?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:49 schreef wimderon het volgende:
Waarom zet je Tibor hier al op kop, Alpecin zijnde.
Een enorme motor lijkt me. Ik zou niet graag met Groves in het wiel alles geven.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe krijgt die Brennan dit in hemelsnaam voor elkaar?
Echt een absurde prestatie. Hij heeft duidelijk de memo gemist dat Visma tegenwoordig ruk is.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een enorme motor lijkt me. Ik zou niet graag met Groves in het wiel alles geven.
NOSedquote:Op maandag 24 maart 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederlandse renner Del Grosso komt in Catalonië paar meter tekort voor eerste profzege
Dat liet ie zelf ook al weten aan Groves, niet op zijn mond gevallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:30 schreef wimderon het volgende:
Ze hadden eerder het gat moeten laten (en hem niet vanaf 30 kilometer van de streep al kopbeurten moeten laten doen).
Maar het was Planckaert die in tweede positie zat.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat liet ie zelf ook al weten aan Groves, niet op zijn mond gevallen.
Een geweldige stijl iddquote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Tibor heeft vandaag wel weer extra mijn hart gewonnen. Iedereen reed met drie regenjasjes aan, hij zat met z'n korte mouwtjes met de handjes boven op het stuur te chillen alsof het een heerlijke zomerdag was. Aura.
Beetje zelfde als Philipsen? Voor dit deel van het seizoen vooral gericht op de klassiekers?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grofs is alle snelheid kwijt.
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Beetje zelfde als Philipsen? Voor dit deel van het seizoen vooral gericht op de klassiekers?
Die grappenmakers met hun Roodhooftbonus gaan ons gigantisch in de maling nemen dit voorjaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van.
Sepp valt vanmiddag nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je krijgt bij Laporte en Kuss onderhand het idee dat ze een deal met de duivel hebben gesloten. Eventjes onvoorstelbaar schroeien om daarna van de aardbodem te verdwijnen. Gelukkig hebben we de beelden nog.
Primoz kijk eens dom!quote:
Overwinningen dit seizoen? 21 volgens Steef.quote:
Zoals altijd is België langzaam met de uitslagen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Faraday01 het volgende:
Hier is er al een top 25 maar in België komen ze nog niet verder dan een top 10
Italië ook en die zijn al meer dan een uur binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoals altijd is België langzaam met de uitslagen.
Vorig jaar kwam zege 21 op 6 april in het Baskenlandquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Overwinningen dit seizoen? 21 volgens Steef.
Lekker perfect positioneren in de bocht, dan gaan zitten lanterfanten om dan alsnog bijna de sprint te winnen, kijk eens dom ja ho maarquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:30 schreef DeeBee het volgende:
Wat deed Roglic allemaal in die laatste 500 meter
Het enigma der 'kijk eens dom'. Het seizoen is nu echt begonnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste echte Marcodag van het jaar, ik heb genoten.
De Visma-hatewatch gaat anders uitstekend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
De hate watch wordt niet succesvol vandaag vrees ik.
Beter dan alle Visma's.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef wimderon het volgende:
Mooie 21e plaats voor Buchmann, de topaankoop van Vasseur
WOUT moet de meubelen redden!quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is best wel meelijwekkend bij Visma inderdaad. Gered door Brennan.
Ik heb de 'Ach, Wout' al klaar staan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
WOUT moet de meuebelen redden!
Ik hoop dat Visma morgen flopt.quote:
Misschien zien we van Baarle voor het eerst vooraan sinds de Omloop 2023quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Visma morgen flopt.
Akkoord, daar maak ik een uitzondering voor!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien zien we van Baarle voor het eerst vooraan sinds de Omloop 2023
We gaan zien of Brennan ook een waaierfenomeen is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Het gaat morgen stormen, en de wind zou gunstig staan.
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We gaan zien of Brennan ook een waaierfenomeen is.
Die jongen heeft redelijk wat talentquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:07 schreef wimderon het volgende:
Sterk van Del Grosso dat hij Bittner en Van den Berg klopt.
Mijn excuses.quote:
Zoals verwacht, wat betreft het eerste. Dat tweede had ik niet zo extreem verwachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Tiborgod moeiteloos mee op WT niveau, maar Brennan is een extreem fenomeen
Hopelijk mag hij meteen Parijs-Roubaix rijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Tiborgod moeiteloos mee op WT niveau, maar Brennan is een extreem fenomeen
Kopman i.p.v. Woutquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopelijk mag hij meteen Parijs-Roubaix rijden.
Tibor rijdt bij Alpecinquote:
Ja twijfel nu ook wie Rellende_Rotscholier nou bedoeldequote:
Ik doelde op Del Grosso, maar eigenlijk geldt hetzelfde ook wel voor Brennan ja.quote:
quote:Renners moeten in ingekorte zesde etappe niet over Col de Pradell
In de regio zijn felle winden actief en daarom is beslist de rit tussen Berga en Queralt in te korten tot 118,6 km in plaats van de geplande 159 km. De Col de Pradell (15,1 km aan 6,7 % waarvan de laatste 5,5 km aan 10,9 %), de belangrijkste beklimming van de dag als col buiten categorie, wordt geschrapt. Die lag op 60 km van de meet.
Het peloton krijgt wel nog de Col de Batallola (3e categorie), de Collada de San Isidro (1e categorie) en de slotklim in Queralt (1e categorie, 5,9 km aan 7,5%) voorgeschoteld.
FLOPSHOWquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zeg dat de etappe niet eens gereden gaat worden.
Dit is een wind voor GW of de Scheldeprijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit wordt niks inderdaad. En als het wel door gaat krijgen we comedy capers.
Vandaag wordt dus nummer 3 voor Brennan, en ik zie hem morgen ook nog wel overleven en winnen. (lol)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Er wordt gewerkt aan een finish in Berga.
Het is nog geen Brajkovic-editie (of was het Albasini?), maar deze toch al niet heel enerverende ronde gaat zo aardig dood te bloeden. De druk wordt zo wel groot voor BORA om Sant Isidre op te knallen, kan met een gunstige wind toch wel leuk worden.
Ja, jammerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag wordt dus nummer 3 voor Brennan, en ik zie hem morgen ook nog wel overleven en winnen. (lol)
Krankzinnig besluit wel, aangezien vandaag waarschijnlijk een vlak criterium wordt en morgen een juniorenritje van minder dan 100km.quote:
Ziet er wel uit als een aankomst waar Roglic voor boni's wil gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef wimderon het volgende:
https://x.com/_Netserk/status/1905954327044186447/
Volgens mij stelt dat qua percentages niet veel voor. De Laurence's en Strongen zullen hun kansen wel ruiken. Ik noteer de eerste van Tibor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een aankomst waar Roglic voor boni's wil gaan
Dat was niemand minder dan @Szuraquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wie was die andere user die laatst twee keer achter elkaar naar een herhaling keek zonder het door te hebben? @:DeeBee @:Szura of iemand anders?
Hij schoot ons ook nog even allemaal neer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:28 schreef Pistolero het volgende:
MAGA-facist Simmons is de perfecte winnaar voor deze dieptrieste vertoning.
🫣quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij had de rit van vandaag sowieso al gezien!
Ik wilde zeggen dat Roglic bij een seconde winst bij een tussensprint weer in de verdediging kon, maar door de matige plaatsing van vandaag gaat dat al niet meer op.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Dus we moeten hopen dat de altijd aanvallende Roglic zin heeft op de zelden enerverende Montjuic alles of niks te spelen? Ik ben niet bijster hoopvol.
Vermoedelijk kan ik wel een winstpartij gebruiken al vind ik een gelijkspelletje ook wel sympathiekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:27 schreef Aguero het volgende:
@:_-_ratjetoe_-_
Voorlopig 60-30 maar virtueel 60-60 met de 14e plaats in het klassement van jouw Lopez. Als hij ook nog top-15 in de etappe rijdt morgen is het klaar.
En weer kwijt.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:41 schreef Szura het volgende:
Roglic heeft de leiding virtueel overgenomen dankzij de eerste tussensprint
Dat was wel een “sprint” jaquote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef franklop het volgende:
Evenepoel heeft Roglic hier ook eens in de sprint 'verslagen'! Zie grote kans voor Ayuso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |