https://www.wielerflits.n(...)et-voetbalwedstrijd/quote:Op zondag 23 maart 2025 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
en de traditionele slotrit over de Montjuic in Barcelona. Al is deze rit slechts 88 kilometer lang, bijzonder.
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maart en april is nou eenmaal een drukke periode op de kalender
Ik typ gewoon willekeurig een letter inquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.
Gewoon even wat voorbeschouwingen googelen en de favorieten copypasten als je geen tijd hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorheen kon je als je weinig tijd had op basis van andere lijstjes in het topic snel 5 namen invullen. Nu moet je toch voor elke wedstrijd de hele startlijst door.
Ik sta volledig achter Egan.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij staan volledig achter Mike Landa.
Contributie in de vorm van textiel?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:05 schreef Felagund het volgende:
Had helemaal gemist dat Van der Tuuk tegenwoordig als Pool door het leven gaat.
Wel echt een fantastische rennerquote:Op maandag 24 maart 2025 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Jan vindt alles wat Del Grosso doet fantastisch. Hij neemt een gelletje. Wat een acrobaat!
Voornamelijk omdat ze nog met zwarte regenjasjes rijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:01 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Brennan helemaal voorin, maar verder is er weinig geel te zien.
Hebben ze ook zwarte kapjes over hun gele helmen gedaan?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze nog met zwarte regenjasjes rijden.
Nee, maar je ziet toch duidelijk dat een aantal gele helmen vooraan rondrijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben ze ook zwarte kapjes over hun gele helmen gedaan?
Yates is opgeschoven en Kelderman zit achteraan, maar verder heb ik er geen gezien.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:07 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch duidelijk dat een aantal gele helmen vooraan rondrijden.
Zie op het moment vier Visma-renners redelijk vooraan zitten. Uiteindelijk vijf renners in het eerste peloton.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Yates is opgeschoven en Kelderman zit achteraan, maar verder heb ik er geen gezien.
Kuss is sowieso een enigma, lijkt mij ook niet echt zijn weer.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
Kuss moet nog wat meer aan de uitlaat gaan hangen?
Die reed een kilometer of 30 geleden voorin met Bittner in zijn wiel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Is Eekhoff gesignaleerd want dit zou ook iets voor hem kunnen zijn.
Dat gaan ze nu ook doenquote:Op maandag 24 maart 2025 17:19 schreef wimderon het volgende:
Als Alpecin slim is laten ze een gat op Tibor.
Misschien wilde hij zijn ploegmaat niet naaien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |