SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk he een kleintje erbij?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb amper besef van dagen.. had het idee dat het maandag was
Lach met een schone bips![]()
En dan morgen weer mooi weer spelen en sociaal doen op werk. Maar bij thuiskomst weer een soort van persoon zijn waar geen leven in de bekennen isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Neen, is in geen geval waar mijn waarde. Ik zeg bij anderen ook vaak zat GOEIE TT!!!quote:Lach met een schone bips![]()
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.quote:
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja daar heb je het alquote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, is in geen geval waar mijn waarde. Ik zeg bij anderen ook vaak zat GOEIE TT!!!![]()
Liefquote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten
Malle babbe komt malle babbe kom hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat zijn de genietmomentjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten![]()
![]()
Flink regen ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat eerste niet, dat tweede wel. Even rust en geborgenheid, dan heeft moeders de vrouw ook wat beweegruimtequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en nu doe ik een keer geen waarde oordeel en begin je te zeuren als een pubermeisje die last van haar hormonen heeftquote:![]()
Deze stress......
Ja idd.. na een best moeilijke dag is dit wel ff lekkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en nu doe ik een keer geen waarde oordeel en begin je te zeuren als een pubermeisje die last van haar hormonen heeft![]()
Deze stress......![]()
![]()
Ja precies, gewoon lekker genieten van dat moment.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. na een best moeilijke dag is dit wel ff lekker![]()
![]()
Muis, dat klinkt wel kut ja. Is het geen burn out?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yepquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Indonesische babes die racen?![]()
Is goedquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die bikini races? Tof! DM ff stream linkje![]()
![]()
Heb je nr 7 al gezien?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks, zit al te kijken. Nr8 en 13 zijn wel serieus mooi.![]()
![]()
Ik vanmiddagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PrimaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
80! Tammo!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga toch de voorraadkast inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah ok, goed dat te horen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik miste m ook al, maar hij was er vanmiddag weer evenLach met een schone bips![]()
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kijk daar nooit, te lui. En kan hem wel appen. Maar als busy wil ik mensen ook niet lastigvallenquote:
appen okéquote:Op zondag 23 maart 2025 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit, te lui. En kan hem wel appen. Maar als busy wil ik mensen ook niet lastigvallen![]()
De fokkers die ik zou kunnen appen zijn op 2 vingers te tellen, waarom dan hier vragen als je iemand in je WA hebt?![]()
Je kan ook even voor mij kijkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Omdat ik pas app als niemand iets van hem gehoord heeft hierquote:Op zondag 23 maart 2025 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
appen oké![]()
De fokkers die ik zou kunnen appen zijn op 2 vingers te tellen, waarom dan hier vragen als je iemand in je WA hebt?
Welke heb je gepakt?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Shiiquote:Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgend weekend doet de maan een zonsverduisteringetje![]()
![]()
Grapje toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets boeit, nergens zin in, wil huilen, kan niet huilen. Het huishouden bestaat uit 1x de afwas doen in de week.
Uitkijkend naar bed, maar niet op willen staan.
Maar er is verder niets aan de hand, geen depri gedachten verder.![]()
![]()
![]()
Ja dacht even dat je serieus wasquote:
Maar natuurlijk heb je salt&pepper gepakt. Toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat ben ik toch nooit gekkiequote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dacht even dat je serieus was
Maar natuurlijk heb je salt&pepper gepakt. Toch?
Ja natuurlijk![]()
![]()
Ja, kut hé?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dacht even dat je serieus was
Maar natuurlijk heb je salt&pepper gepakt. Toch?Lach met een schone bips![]()
Waarom vragen hier? Hij post toch gewoon, kun je makkelijk zelf opzoeken.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ik pas app als niemand iets van hem gehoord heeft hier![]()
Jij weet altijd precies waar ik behoefte aan hebquote:Op zondag 23 maart 2025 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat ben ik toch nooit gekkie
Ja natuurlijk![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laat 'm toch lekker vragenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom vragen hier? Hij post toch gewoon, kun je makkelijk zelf opzoeken.![]()
![]()
Jwtquote:Op zondag 23 maart 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij weet altijd precies waar ik behoefte aan heb![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij is je BROER !!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ik pas app als niemand iets van hem gehoord heeft hier![]()
Hij post niet gewoon. Hij zei zelf dat hij een pauze had.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
Waren we maar zo begaan met alle users hier.
En nu ga ik wat anders doen.![]()
Tot later.🚲
![]()
Zo heeft iedereen zn maatjes. Net de echte wereldquote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
Waren we maar zo begaan met alle users hier.
En nu ga ik wat anders doen.![]()
Tot later.![]()
Tot later![]()
![]()
Ook niks mis mee.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
Hij post niet gewoon. Hij zei zelf dat hij een pauze had.
Hebben we allemaal weleens.![]()
En daarom app ik ook niet, pas als ik me zorgen maak. Hij heeft ook ruimte nodig.Lach met een schone bips![]()
Preciesquote:Op zondag 23 maart 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.
Hebben we allemaal weleens.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Juist ✅quote:Op zondag 23 maart 2025 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
En daarom app ik ook niet, pas als ik me zorgen maak. Hij heeft ook ruimte nodig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallllloooooooquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De een wordt ook sneller gemist dan een ander
En soms hebben of heeft iemand even geen zin in DTS of FOK!![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
En soms hebben of heeft iemand even geen zin in DTS of FOK!
En zijn we aub niet verplicht om dat te melden/uit te leggen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
En soms hebben of heeft iemand even geen zin in DTS of FOK!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: