SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk he een kleintje erbij?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb amper besef van dagen.. had het idee dat het maandag was
Lach met een schone bips![]()
En dan morgen weer mooi weer spelen en sociaal doen op werk. Maar bij thuiskomst weer een soort van persoon zijn waar geen leven in de bekennen isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neen, is in geen geval waar mijn waarde. Ik zeg bij anderen ook vaak zat GOEIE TT!!!quote:Lach met een schone bips![]()
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.quote:
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja daar heb je het alquote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, is in geen geval waar mijn waarde. Ik zeg bij anderen ook vaak zat GOEIE TT!!!![]()
Liefquote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten
Malle babbe komt malle babbe kom hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat zijn de genietmomentjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heeft een alles is mama en papa kan de tering krijgendag.
Hoewel ze nu stil op mijn borst ligt, al 5(!) minuten![]()
![]()
Flink regen ook wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat eerste niet, dat tweede wel. Even rust en geborgenheid, dan heeft moeders de vrouw ook wat beweegruimtequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en nu doe ik een keer geen waarde oordeel en begin je te zeuren als een pubermeisje die last van haar hormonen heeftquote:![]()
Deze stress......
Ja idd.. na een best moeilijke dag is dit wel ff lekkerquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en nu doe ik een keer geen waarde oordeel en begin je te zeuren als een pubermeisje die last van haar hormonen heeft![]()
Deze stress......![]()
![]()
Ja precies, gewoon lekker genieten van dat moment.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. na een best moeilijke dag is dit wel ff lekker![]()
![]()
Muis, dat klinkt wel kut ja. Is het geen burn out?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yepquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Indonesische babes die racen?![]()
Is goedquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die bikini races? Tof! DM ff stream linkje![]()
![]()
Heb je nr 7 al gezien?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks, zit al te kijken. Nr8 en 13 zijn wel serieus mooi.![]()
![]()
Ik vanmiddagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PrimaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
80! Tammo!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga toch de voorraadkast inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah ok, goed dat te horen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik miste m ook al, maar hij was er vanmiddag weer evenLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: