Wedden om een snicker dat de Polen dit klusje zonder blikken of blozen (willen) klaren.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat zou neerkomen op etnische zuivering en tot dat niveau wil niemand zich verlagen.
Gewoon een beetje VOC mentaliteit.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat zou neerkomen op etnische zuivering en tot dat niveau wil niemand zich verlagen.
Nagorno Karabach, trouwens. Zo ver ik weet eerste geval waar zoiets gebeurde zonder dat iemand het leven liet.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:19 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wedden om een snicker dat de Polen dit klusje zonder blikken of blozen (willen) klaren.
En je hoeft ze niet dood te schieten - er gaat gewoon een trein naar Minsk.
Dat het vol nukes staat is juist een hele goede reden. Ik hoef geen Russisch mes op mijn keel.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kaliningrad zit volgestouwd met nukes. Bovendien: wat moet je ermee. Je kan het innemen maar dan zit je meteen met een vijfde colonne van een paar miljoen Russen binnen je landsgrenzen die dan weer om bescherming gaan lopen jammeren. Dat is ook de reden dat Duitsland het na de val van de muur niet terug hoefde en dat Polen en Litouwen ook geen interesse hadden.
Nou ja, de Russen doen het ook. Accepteer een Russisch paspoort of je kan je spullen pakken en vertrekken. Alleen dan noemen ze het “russificatie”.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:19 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wedden om een snicker dat de Polen dit klusje zonder blikken of blozen (willen) klaren.
En je hoeft ze niet dood te schieten - er gaat gewoon een trein naar Minsk.
Je bedoelt het recente verhaal met de inval van Azerbaijan?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nagorno Karabach, trouwens. Zo ver ik weet eerste geval waar zoiets gebeurde zonder dat iemand het leven liet.
Ja. Zo ver ik meegekregen heb ging dat relatief beschaafd. Niemand (behalve rus natuurlijk) zit ooit te wachten op volksverhuizingen, omdat er historisch altijd behoorlijk wat mensen het leven laten. En dat is zover ik weet daar best ordentelijk verlopen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bedoelt het recente verhaal met de inval van Azerbaijan?
Russificatie komt wel degelijk neer op culturele genocide en etnische zuivering. Hoe wou je het deporteren van de bevolking, verbranden van boeken, museumcollecties en het verbieden van de landstaal anders noemen dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:29 schreef Ulx het volgende:
Derussificatie is net zo min genocide als russificatie.
Genocide. Maar als de Russen dat niet zo zien moeten ze ook niet mekkeren bij derussificatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Russificatie komt wel degelijk neer op culturele genocide en etnische zuivering. Hoe wou je het deporteren van de bevolking, verbranden van boeken, museumcollecties en het verbieden van de landstaal anders noemen dan?
quote:According to Russian sources, Ukrainian units are now trying to widen the area of control near Demidovka and are actively moving towards Popovka.
"Ukrainian infantry groups are attempting to flank Demidovka, moving closer to Popovka. Fighting has broken out with border guard positions."
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ll4pvkdkts2b
Dat is het, hoef je niet moeilijk over te doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Russificatie komt wel degelijk neer op culturele genocide en etnische zuivering. Hoe wou je het deporteren van de bevolking, verbranden van boeken, museumcollecties en het verbieden van de landstaal anders noemen dan?
Vertel. Wat is nog meer een casus belli.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:09 schreef Ulx het volgende:
De casus belli voor NAVO hoeft trouwens niet per se een inval te zijn.
quote:https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ll4qyvgrw22c
⚡️ Russian job market cools as hiring plunges 15% in early 2025, Russian media reports.
Een paar vliegtuigen in de twin towers.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertel. Wat is nog meer een casus belli.
Minder naar de propaganda van je vrouw luisteren php… als dat waar was wapperden er nu stars en stripes over de ruïnes van Moskou..quote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat Amerika enorm helpt ja.
Dat lachen vergaat je wel als Amerika niet meer levert.
Rusland vecht tegen een groot Oekraïens leger, navo + Amerika op dit moment.
Nee, die witkoff is een complete ranndebiel, net als zeer grote delen van het het Trump circus.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die Witkoff is gewoon een Russische asset. Ik snap niet dat Oekraïne nog met deze lui praat. Er is voor hen toch niks te halen aangezien de Trump administration volledig op de hand van Rusland is.
Ja, of false flag operaties zoals USA in het verleden.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een paar vliegtuigen in de twin towers.
Maar in het verleden zijn landen oorlogen gestart of mee gaan doen wegens gelekte telegrammen.
Het is gênant inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:04 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, die witkoff is een complete ranndebiel, net als zeer grote delen van het het Trump circus.
Zelfs simpele aarderijkskunde is al te hoog gegrepen.
Zelfs Musk doet aan de lopende band de meest achterlijke uitspraken. Zoals dat de Amerikaanse overheid geen SQL databases gebruikt (SQLlite??). Of dat je een 20 jarige programmeur Cobol databases in een CSV kunt laten flikkeren en dan denken dat je er betrouwbare informatie van kunt destilleren. Ik ga zo met een *echte* Cobol programmeur praten hierover.
En dan die Starlink: 120 reentries in januari alleen al.
Ik heb iedere dag weer plaatsvervangende schaamte van zoveel amateurisme.
Dit zal allemaal wel weer in de schoenen van Zelensky worden geschoven.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef ExTec het volgende:
Ook zo vervelend, he, als de realiteit zich niet schikt naar je hallucinante ideeën.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |