SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
je moet het even laten bezinkenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik deze lieve tut nog om mij (waar dat lukt) wat op te vrolijken.
[ link | afbeelding ]
Cavia's niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huisdieren voelen dat vaak aan
Misschien als je gaat zitten janken met een zak sla in je handen.quote:
zou kunnen ja ze had een wat donkerde kleur en was vrij groot, kon het niet echt goed zienquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een koningin dan. De werksters overleven de winter niet.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
Oke mijn tranen willen weg likken is ook niet nodig.
Nee ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien als je gaat zitten janken met een zak sla in je handen.
Nee, klopt. Ik had mijn post eigenlijk moeten beperken tot handen en kottenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
Sterkte @:ama, hopelijk komt het weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En ze worden zo groot als je hand.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgen toch 1500 baby's per dag rond deze tijd?
Dan gaat het toch een keer niet over mijquote:
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zettenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik kan hier ook niet zeggen wat ik denk enz. Is ook wel lastig.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
dan was het waarschijnlijk een aziatische, 2 tot 3 cm lang
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik kan wel zeggen hier dat ik mij pittig klote voel natuurlijk maar dat mag vanzelfsprekend zijn. Maar ik besef me ook wel dat ik hier niet alles moet zeggen nu.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zetten![]()
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
Dat regenbuitje van gisteren in combinatie met saharazand heeft de godin wel intens vies gemaakt, lijkt haast alsof het matte lak is
Gooit Maasgrind richting Deventer.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier geen SaharazandBlijft achter de grote rivieren hangen
Fuck die Middellandse Zee, de Lek doet het wèl
Ja omdat het gisteren alleen maar een enkel net-niet buitje was blijft het allemaal plakken ipv dat het wegspoeltquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.
Zo'n groen handje met een bordje met tekst, "dankie voor die watertje"quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
-kijkt naar het groeiende gras-quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
die lag hier op de wegquote:
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
lekker gefietst, gelukkig nog goed thuis gekomen met een kapotte achterband
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkig
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommerquote:Op zondag 23 maart 2025 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit Maasgrind richting Deventer.
Hier ookquote:Op zondag 23 maart 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkig
Goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ookKwam net terug van het vorige roendje toen ging de zon schijnen. Nog maar weer even naar buiten voor nog een rondje
![]()
10.182 inmiddels. Nu zin in een biertje (ik zeg het maar vast)
Korte-boekenweer.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Beetje koud vandaag voor de korte broek hier, maar ga zo nog even lekker met m'n boek naar buiten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)Rj?ocid=BingNewsSerpquote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer
mja die is toch al uitgerangeerdquote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangenquote:
ik heb het over robbiequote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jinek ziet er nog hartstikke goed uit hoor.
Ik kijk alleen voor de tieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
ik snap het ook welquote:Op zondag 23 maart 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.
Reclame inkomsten rond het programma duurder kunnen verkopen bijvoorbeeld.
Nu alquote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna 13 km getrippeld
[ afbeelding ]
Fles: Doet korte broek aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou is de zon wegfrips in de korte broek.
Goed bezig.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Krap 1100 stapjes vandaag, maar gisteren zat ik op 19k, zit me wel best.
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoerquote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hier is er gisteren niets gebeurd. Helemaal niets.
Zag laatst ook een ooit heel bekende sporter (weet even niet meer wie) in een internetprovider reclamequote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoer
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
heel bekende sporter (weet even niet meer wie)
Staat van de zomer nog een paar keer in de Arena.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Topless beelden van IJs gevondenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.
quote:
Scheelt wel dat ik ook gewoon geen idee heb waar je het over hebtquote:Op zondag 23 maart 2025 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ja weet alleen nog dat ik dacht "wow dat was zo'n goede tennisser?? voetballer??, die is ver afgeleden".
Gaan schaatsen op je 82equote:Prinses Margriet heeft zondag een breuk in haar bovenarm opgelopen, nadat ze in Thialf op het ijs was gevallen. Dat vertelt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) aan NU.nl. De 82-jarige prinses was aan het schaatsen voor een sportevenement.
quote:
bbbbbbbbbbbbballiequote:
joh das wel erg netjes geregeldquote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik had een jurkje besteld wat te klein is toch. Dus dat is vandaag opgehaald door de bezorgdienst omdat ik een retour had aangevraagd. En voordat het pakketje bij de winkel is had ik het geld al terug
wat eet jij vanavond?quote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Tosti'squote:
oeh... das ook lekkerquote:
die zit in DTS... puntenjagerquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Waar is @:moeraskat eigenlijk? Heeft ze ons weer verlaten?
Gisteren nog in de KSC gepostquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
hierquote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben niet dood hoor.quote:
Ik keek hier steeds op de verkeerde momenten, dat het net rustig was of zo.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was snel
[..]
Ik ook, vind haar gezellie
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms is het net of ik haar nog kan horen.
Was jij niet jarig onlangs?quote:
Goed zegquote:
Gefeliciteerdquote:
Ik las kerstboomquote:Op zondag 23 maart 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
Even naar de kersenboom gelopen.
M'n fokvriendjes op Instagram weten wat ze nu kunnen verwachten.
quote:
Graaf gewoon die hele boom uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik liep vanmiddag tijdens het boodschappen doen langs een bloeiend bloesemboompje en dacht nog, zou het heel gemeen zijn als ik nu een fotootje maak en post?
Idd. Het drong later pas tot me doorquote:Op zondag 23 maart 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ergens kwam het als de normaalste zaak van de wereld bij me binnen
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?quote:Op zondag 23 maart 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
In deze week vind ik het altijd jammer dat ik de ballen verstand heb van fotografie.
Ah dank jequote:Op zondag 23 maart 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postzegel er op, geadresseerd en al.
voor: Gerrie
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo, je maakt toch elk jaar mooie foto's van de bloesems?
Misschien mag je hem even lenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals die van Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achterquote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar met zo'n turbocamera zoals Zwab heeft worden ze nog mooier en dan kan ik er een behangetje van maken.
Baywatch.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
Iemand een tip voor een stomme hersenloze film met beetje humor ofzo? Al is het maar voor achtergrond.
Maar het waaide nu een beetje en dat is gewoon onhandigquote:Op zondag 23 maart 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat je gewoon leuke kiekjes wilde, maar er zit een heel renovatieplan achter
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.quote:
Dit klinkt heel ingewikkeld.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Leuk vermaak altijd.quote:
quote:
Volgens mij snap ik hier in goede tijden ook geen ene fuck van.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hem scherpstelt schuift de lens naar voren, en piept er nog een metalen tabelletje te voorschijn dat je vertelt hoeveel je de sluitertijd van je lichtmeting moet aanpassen voor de verschuiving van je lens.
Mooi inzicht wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
En als je het topic niet dood wil maken, niet over je camera praten.
Ik snap alleen diafragma en sluitertijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed plan, niet lullig bedoeld. Het is een mechanische camera, zonder lichtmeter of automatische standen.
Ja die heb ik trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Mijn hobby is moeilijk doenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Dus vandaar. Als je hobby niet "moeilijk doen" is, zou ik een leuke digitale camera ritselen.
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
@:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV aboquote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Ik zou echt pissig zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker een race kijken met een duur betaald abbo op 15% van je tv.
Ik ben blij zodra de 4k beschikbaar komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog 'blij' zou zijn met mijn F1TV abo![]()
Wat had die boom misdaan?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
Gloednieuwe Ferrari van bijna half miljoen in de kreukels na frontale botsing tegen boom in Emmen
zonde van je centjes!
Ten eerste al de auto is zonde, maar om hem dan ook nog zo snel om een boom te vouwen is helemaal zonde.
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
¤20 per maand![]()
Het lef om daar te groeienquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Betalen om reclame te kijken.
die was van plan over te stekenquote:
hmm, ik had dan ook ei verwacht... op een pizza met spinaziequote:
Bomen knuffelen met de auto is een slecht planquote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
Gloednieuwe Ferrari van bijna half miljoen in de kreukels na frontale botsing tegen boom in Emmen
zonde van je centjes!
Ten eerste al de auto is zonde, maar om hem dan ook nog zo snel om een boom te vouwen is helemaal zonde.
onze ervaringsdeskundige van dienstquote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bomen knuffelen met de auto is een slecht plan
hij is lekkerquote:Op zondag 23 maart 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik had dan ook ei verwacht... op een pizza met spinazie
Ik moest 2x kijkenquote:
Cybertruck met Citroën C1 logo.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
@:DeZwabber ik ben benieuwd of er nog anderen gaan zijn
Allebei even lelijk...quote:
Of van een Fiat Multiplaquote:
Gewoon zo'n tochtrol er op vast plakkenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je wel zo'n vetrol op de motorkap plakken voor de geloofwaardigheid.
Ik las tochttrol en moest aan iemand hier denken.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n tochtrol er op vast plakken
[ afbeelding ]
Nou zegquote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las tochttrol en moest aan iemand hier denken.
Ik zou ook best wel willen slapen alleen weinig zin om vroeg wakker te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen zin meer in vandaag maar het is pas half zes
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekjequote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Geen zin meer in vandaag maar het is pas half zes
Gewoon voor wanneer het wel even uitkomt.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekje
Ja dat, en wat ga je dan doenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel willen slapen alleen weinig zin om vroeg wakker te zijn.
Midden in de nacht.
Pfff, dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat je op dat soort momenten de dag niet even netjes in kan pakken en in de koelkast leggen voor later. Paar extra uurtjes als kliekje
Wel lekker in de zomer voor als het weer 40 graden is en je naar bed wilt.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wel eerst even op het aanrecht laten liggen anders is de rest van de dag zo koud.
Ook geen zin in morgen. Althans. Gedeeltelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Geen zin in morgen en het is al half zes.
Gaat ergens toch wel fijn zijn straks als het waterpoloseizoen afgelopen is. Zondag is nu toch vooral bijkomen ipv genieten
Je zit gewoon op een stoel hè?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook geen zin in morgen. Althans. Gedeeltelijk.
Goed dat je dit zegt, had vanochtend al wel de kip uit de vriezer gehaald maar in de koelkast gezet, dat is natuurlijk nog half bevroren nuquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Wel eerst even op het aanrecht laten liggen anders is de rest van de dag zo koud.
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je dit zegt, had vanochtend al wel de kip uit de vriezer gehaald maar in de koelkast gezet, dat is natuurlijk nog half bevroren nuEven in een bak water zetten
Weet je al wat je gaat doen danquote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is er weer een bijeenkomst over de verhuizing(en). Maar dat is in het algemeen niet specifiek mijn geval...
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Moet het eerst nog wel zien. Maar ik realiseer me wel dat ik als ik deze woning afwijs de kans groot is, dat ik iets veel minders zelfstandig aangeboden krijg..quote:
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan primaquote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?
Beetje azijn erbij, dan kruipen er allemaal beestjes en wormpjes uit de kippie.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan prima
Ik zet het soms gewoon even op de vensterbank en ik leef ook nog. Soort van.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daarom staat die al sinds 8 uur in de koelkast, maar is nog steeds half bevroren, uurtje in koud water kan prima
Ben benieuwd!quote:Op zondag 23 maart 2025 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Moet het eerst nog wel zien. Maar ik realiseer me wel dat ik als ik deze woning afwijs de kans groot is, dat ik iets veel minders zelfstandig aangeboden krijg..
Extra eiwitjesquote:Op zondag 23 maart 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje azijn erbij, dan kruipen er allemaal beestjes en wormpjes uit de kippie.
Zou wel beter voor de conditie zijn. De loopgraven dan. Kobalt mijn geeft weer andere gezondheidsproblemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit gewoon op een stoel hè?
Zijn ook mensen die moeten de loopgraven in of een kobalt mijn.
Waarom niet?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik laat kip eigenlijk bijna nooit ontdooien.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.quote:
Yoloquote:Op zondag 23 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.
Nooit geweten dit, serieus.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.
Ik had je net nog een DM gestuurd.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik had les kunnen geven voor Zwabbie, echt ZO jammer dat ik niet bij hem werklijkt me heel grappig
nog nooit druk om gemaakt, serieus.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit geweten dit, serieus.
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Kolder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Special kind of kolder.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou een hoog cijfer geven.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik had les kunnen geven voor Zwabbie, echt ZO jammer dat ik niet bij hem werklijkt me heel grappig
'als grapje een laag cijfer'quote:
Erg leuk.quote:
Hehehehe, klinkt heel gezelligquote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erg leuk.
Was alleen maar muziek overigens.
Van de 17 teams zijn we 4de geworden en mijn aandeel daarin was best groot.
Er waren 8 categorieën met ongeveer 12 vragen elk..
De filmvragen, de raad het intro en de vragen over wat nu niet meer woke zou zijn, vond ik het lastigst. Maar we hebben plezier gehad en dat telt.
Ook wel leuk dat het andere teams met collega's, tot hun eigen verbazing, gewonnen had
Je moest ook bij 1 categorie de tekst afmaken en daar hadden ze een Iron Maiden nummer tussen gezet, Dus zat ik daar aan tafel, tot hilariteit van andere teams, te headbangen![]()
Ik weet niet of je de tijd dat voedselvergiftiging nog best vaak voor kwam wel als maatstaf moet namen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog nooit druk om gemaakt, serieus.
Mn opa werkte in een kippeslachterij.
die regels die werden pas 'bedacht' nadat mensen al tig jaren kip aten zonder problemen.
Eerst duidelijk een 10 opschrijven, en dan snel nog een komma ertussen zetten.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'als grapje een laag cijfer'
ik zou hele tijd inside jokes maken naar je, denk ik.
jah je hebt helemaal gelijk. Jij weet het het bestequote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de tijd dat voedselvergiftiging nog best vaak voor kwam wel als maatstaf moet namen.
ik snap je verslaving.... maar ik houd het wel bij chocolade eijtesquote:Op zondag 23 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Mijn nieuwe verslaving is dit liedje
Bekijk deze YouTube-video
@:nizno
@:essnhills eijte
gezellig was het zeker en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe, klinkt heel gezellig. En een winnend team dat dat totaal niet had verwacht is altijd leuk om te zien
Wil je samen met mij een chocolade eitje eten?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap je verslaving.... maar ik houd het wel bij chocolade eijtes
en je hebt even kunnen headbangenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gezellig was het zeker en dat is het belangrijkste
ik ga nu straks eerst een mango filerenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je samen met mij een chocolade eitje eten?eijte kan ook over chocola gaan, toch
![]()
Elke dag een eitjeeeeee, bij het ontbijtttjee
Nu of straksquote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga nu straks eerst een mango fileren
dat wil ik ook wel?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga nu straks eerst een mango fileren
kom halen danquote:
dan ga je aan de wijn, zijn ook druivenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog naar de aldi, druiven kopen. Als ze die druiven niet meer hebben word ik moeilijk lijp. Daarna ga ik me bezatten want ik weet niet wat ik met deze dag of deze gevoelens aan moet.
What's wrong, crackie?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog naar de aldi, druiven kopen. Als ze die druiven niet meer hebben word ik moeilijk lijp. Daarna ga ik me bezatten want ik weet niet wat ik met deze dag of deze gevoelens aan moet.
maar ik wil druiven!!quote:Op zondag 23 maart 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je aan de wijn, zijn ook druiven
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan ditquote:
tot 19.00quote:
wijn zijn gestampte druiven!!quote:
zo'n dag moet je even hebben... accepteren en weer door gaanquote:[..]
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan dit![]()
. En ik haat leeg
Doe ik, met gestampte druivenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
wijn zijn gestampte druiven!!
[..]
zo'n dag moet je even hebben... accepteren en weer door gaan
Ugh, ja. Dat is irritant.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan dit![]()
. En ik haat leeg
Ik ben al heel lang niet meer in een Aldi geweest voor boodschappen. De laatste keer moest ik er post afgeven...quote:
Ik vind het ook niet zo'n hele uitnodigingde winkel ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in een Aldi geweest voor boodschappen. De laatste keer moest ik er post afgeven...
Ik keur het goed.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
Is dat een goed woord. Zo niet dan nu wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |