Wil je samen met mij een chocolade eitje eten?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap je verslaving.... maar ik houd het wel bij chocolade eijtes
en je hebt even kunnen headbangenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gezellig was het zeker en dat is het belangrijkste
ik ga nu straks eerst een mango filerenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je samen met mij een chocolade eitje eten?eijte kan ook over chocola gaan, toch
![]()
Elke dag een eitjeeeeee, bij het ontbijtttjee
Nu of straksquote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga nu straks eerst een mango fileren
dat wil ik ook wel?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga nu straks eerst een mango fileren
kom halen danquote:
dan ga je aan de wijn, zijn ook druivenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog naar de aldi, druiven kopen. Als ze die druiven niet meer hebben word ik moeilijk lijp. Daarna ga ik me bezatten want ik weet niet wat ik met deze dag of deze gevoelens aan moet.
What's wrong, crackie?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil nog naar de aldi, druiven kopen. Als ze die druiven niet meer hebben word ik moeilijk lijp. Daarna ga ik me bezatten want ik weet niet wat ik met deze dag of deze gevoelens aan moet.
maar ik wil druiven!!quote:Op zondag 23 maart 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je aan de wijn, zijn ook druiven
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan ditquote:
tot 19.00quote:
wijn zijn gestampte druiven!!quote:
zo'n dag moet je even hebben... accepteren en weer door gaanquote:[..]
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan dit![]()
. En ik haat leeg
Doe ik, met gestampte druivenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
wijn zijn gestampte druiven!!
[..]
zo'n dag moet je even hebben... accepteren en weer door gaan
Ugh, ja. Dat is irritant.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dit is echt gezeik, want niet zo veel eigenlijk. Gewoon zo'n dagje dat leeg voelt. Ben aan het werk geweest en op zich wel productief maar het voelt leeg. Ik kan het niet beter uitleggen dan dit![]()
. En ik haat leeg
Ik ben al heel lang niet meer in een Aldi geweest voor boodschappen. De laatste keer moest ik er post afgeven...quote:
Ik vind het ook niet zo'n hele uitnodigingde winkel ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in een Aldi geweest voor boodschappen. De laatste keer moest ik er post afgeven...
Ik keur het goed.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
Is dat een goed woord. Zo niet dan nu wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |