ik laat kip eigenlijk bijna nooit ontdooien.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wist je dat kip ontdooien op kamertemperatuur helemaal niet zo verstandig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.quote:
Yoloquote:Op zondag 23 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.
Nooit geweten dit, serieus.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De buitenkant kan nabij kamertemperatuur komen en kip behoort tot die dingen die je absoluut niet meer moet eten als het langer dan 2 uur op kamertemperatuur is geweest.
Ik had je net nog een DM gestuurd.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik had les kunnen geven voor Zwabbie, echt ZO jammer dat ik niet bij hem werklijkt me heel grappig
nog nooit druk om gemaakt, serieus.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nooit geweten dit, serieus.
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Kolder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Special kind of kolder.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zou een hoog cijfer geven.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik had les kunnen geven voor Zwabbie, echt ZO jammer dat ik niet bij hem werklijkt me heel grappig
'als grapje een laag cijfer'quote:
Erg leuk.quote:
Hehehehe, klinkt heel gezelligquote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Erg leuk.
Was alleen maar muziek overigens.
Van de 17 teams zijn we 4de geworden en mijn aandeel daarin was best groot.
Er waren 8 categorieën met ongeveer 12 vragen elk..
De filmvragen, de raad het intro en de vragen over wat nu niet meer woke zou zijn, vond ik het lastigst. Maar we hebben plezier gehad en dat telt.
Ook wel leuk dat het andere teams met collega's, tot hun eigen verbazing, gewonnen had
Je moest ook bij 1 categorie de tekst afmaken en daar hadden ze een Iron Maiden nummer tussen gezet, Dus zat ik daar aan tafel, tot hilariteit van andere teams, te headbangen![]()
Ik weet niet of je de tijd dat voedselvergiftiging nog best vaak voor kwam wel als maatstaf moet namen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog nooit druk om gemaakt, serieus.
Mn opa werkte in een kippeslachterij.
die regels die werden pas 'bedacht' nadat mensen al tig jaren kip aten zonder problemen.
Eerst duidelijk een 10 opschrijven, en dan snel nog een komma ertussen zetten.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'als grapje een laag cijfer'
ik zou hele tijd inside jokes maken naar je, denk ik.
jah je hebt helemaal gelijk. Jij weet het het bestequote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de tijd dat voedselvergiftiging nog best vaak voor kwam wel als maatstaf moet namen.
ik snap je verslaving.... maar ik houd het wel bij chocolade eijtesquote:Op zondag 23 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Mijn nieuwe verslaving is dit liedje
Bekijk deze YouTube-video
@:nizno
@:essnhills eijte
gezellig was het zeker en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe, klinkt heel gezellig. En een winnend team dat dat totaal niet had verwacht is altijd leuk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |