SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
je moet het even laten bezinkenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik deze lieve tut nog om mij (waar dat lukt) wat op te vrolijken.
[ link | afbeelding ]
Cavia's niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huisdieren voelen dat vaak aan
Misschien als je gaat zitten janken met een zak sla in je handen.quote:
zou kunnen ja ze had een wat donkerde kleur en was vrij groot, kon het niet echt goed zienquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een koningin dan. De werksters overleven de winter niet.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
Oke mijn tranen willen weg likken is ook niet nodig.
Nee ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien als je gaat zitten janken met een zak sla in je handen.
Nee, klopt. Ik had mijn post eigenlijk moeten beperken tot handen en kottenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
Sterkte @:ama, hopelijk komt het weer goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En ze worden zo groot als je hand.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgen toch 1500 baby's per dag rond deze tijd?
Dan gaat het toch een keer niet over mijquote:
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zettenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik kan hier ook niet zeggen wat ik denk enz. Is ook wel lastig.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Karzai het volgende:
dan was het waarschijnlijk een aziatische, 2 tot 3 cm lang
[ afbeelding ]
Ja nou ja ik kan wel zeggen hier dat ik mij pittig klote voel natuurlijk maar dat mag vanzelfsprekend zijn. Maar ik besef me ook wel dat ik hier niet alles moet zeggen nu.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan beter even je hart luchten tegen je vriendin ipv je gevoelens online te zetten![]()
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:44 schreef LTVDK het volgende:
Dat regenbuitje van gisteren in combinatie met saharazand heeft de godin wel intens vies gemaakt, lijkt haast alsof het matte lak is
Gooit Maasgrind richting Deventer.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier geen SaharazandBlijft achter de grote rivieren hangen
Fuck die Middellandse Zee, de Lek doet het wčl
Ja omdat het gisteren alleen maar een enkel net-niet buitje was blijft het allemaal plakken ipv dat het wegspoeltquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus haar huis is van Sneeuwwit naar Sahararood gegaan.
Zo'n groen handje met een bordje met tekst, "dankie voor die watertje"quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
-kijkt naar het groeiende gras-quote:Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
De plantjes zijn wel weer blij met het water.
die lag hier op de wegquote:
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
lekker gefietst, gelukkig nog goed thuis gekomen met een kapotte achterband
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkig
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommerquote:Op zondag 23 maart 2025 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit Maasgrind richting Deventer.
Hier ookquote:Op zondag 23 maart 2025 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lekker gewandeld, en gewoon heel thuisgekomen gelukkig
Goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ookKwam net terug van het vorige roendje toen ging de zon schijnen. Nog maar weer even naar buiten voor nog een rondje
![]()
10.182 inmiddels. Nu zin in een biertje (ik zeg het maar vast)
Korte-boekenweer.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Beetje koud vandaag voor de korte broek hier, maar ga zo nog even lekker met m'n boek naar buiten.
https://www.msn.com/nl-nl(...)Rj?ocid=BingNewsSerpquote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer
mja die is toch al uitgerangeerdquote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Robbie Williams dinsdag bij Eva Jinek. Allang uitverkocht natuurlijk.
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangenquote:
ik heb het over robbiequote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jinek ziet er nog hartstikke goed uit hoor.
Ik kijk alleen voor de tieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
jinek is wel leuk verder, maar dat programma van der is wat mainstream om zoveel mogelijk kijkers te vangen
ik snap het ook welquote:Op zondag 23 maart 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat ze dat bewust doen.
Reclame inkomsten rond het programma duurder kunnen verkopen bijvoorbeeld.
Nu alquote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Bijna 13 km getrippeld
[ afbeelding ]
Fles: Doet korte broek aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou is de zon wegfrips in de korte broek.
Goed bezig.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Krap 1100 stapjes vandaag, maar gisteren zat ik op 19k, zit me wel best.
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoerquote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hier is er gisteren niets gebeurd. Helemaal niets.
Zag laatst ook een ooit heel bekende sporter (weet even niet meer wie) in een internetprovider reclamequote:Op zondag 23 maart 2025 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakt tegenwoordig reclames voor kattenvoer
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
heel bekende sporter (weet even niet meer wie)
Staat van de zomer nog een paar keer in de Arena.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die man nog muziek maakte/optredens deed.
Topless beelden van IJs gevondenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral rondjes gelopen, ieder rondje was anders. En wiebeldansjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |