Dat is het hele idee van de uitzending op donderdag. Geen waan van de dag, maar een onderwerp uitdiepen. Dus wat meer vergelijkbaar met ZML.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Was Lubach niet vandaag opgenomen? begon direct met het thema onderwerp zonder actualiteiten.. dan zeker 3 dagen werken bij RTL
Die zin zou uit een of andere surrealistische arthousefilm kunnen komenquote:Op donderdag 3 april 2025 23:28 schreef Evangelion het volgende:
De voornaamste reden dat ik Lubach kijk is toch wel de obscure fragmenten.
Sjraar ... De muziek van Dik hout vindt ie goed ...
Ik kwam net een reactie tegen op de kritiek: https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die stand up comedy mogen ze wel achterwege laten in het vervolg.
Net gezien. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 6 april 2025 17:21 schreef Marsenal het volgende:
Grappig dat er in de media zo veel geschreven wordt over een mislukte standupper, alsof ze in de media uit een ei komen ofzo, nooit eens een komiek zien afgaan.
Nouja, hij pakt het goed op.quote:Op zondag 6 april 2025 11:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kwam net een reactie tegen op de kritiek: https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dan snap ik helemaal niet wat het nut was van die andere gozer. Die had precies dezelfde soort grapjes.quote:
Hoe zou dat toch komen? Even denken, wat is ook alweer de constante in die twee kabinetten? Ohja, de VVD. De partij die belang heeft bij het in stand houden van deze praktijken en die sowieso geen enkel moreel kompas heeft, dus de omstandigheden van de arbeidsmigranten boeit ze toch geen zak, zolang de ondernemer maar ‘een goede boterham kan verdienen’.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:34 schreef 215 het volgende:
Gister vond ik een goede en veel verduidelijkende uitzending. Gewoon de getalletjes laten zien en duiden dat het kabinet zegt de focus te hebben op migratie maar dat ze uiteindelijk alleen aandacht hebben op het kleinste stukje daarvan. De werkelijke misstanden fiets dit kabinet gewoon overheen, net als het vorige kabinet trouwens.
Zeker.quote:
Helemaal mee eens. Ze lijken nu ook nog eens langer te duren dan bij de NPO...quote:
Inderdaad. Hier ook.quote:
Ze was toch 'al' 39. Ik vroeg me eerst af of het serieus of heel slecht geacteerd was. Dat laatste dus. Vrij pijnlijk allemaal.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:06 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het bij interview ook uitgezet. Ik zal wel te oud zijn of zo voor deze gast.
Ik vind er ook echt niks aan. Dagelijks is gewoon teveel voor hem. Beperk het gewoon tot zaterdagavond. Dan hebben ze een hele week om grappen te verzamelen. Misschien dat het dan wel weer leuk is?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:28 schreef Mike het volgende:
Gisteren had Lubach ook een laagterecord qua kijkcijfers. De afleveringen met interviews worden aantoonbaar slechter bekeken.
Welke grap?quote:Op donderdag 10 april 2025 22:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Beste grap komt van een 15- jarige puber
HOBBYPRAATJES die kijkercijfers SLOPENquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:08 schreef NoCigar het volgende:
Lekker stoken, maar Tina heeft een punt: https://www.mediacourant.(...)echt-heel-schokkend/
Ja, uiteraard. Die gasten zijn heel matig, maar als hij die tijd zelf in zou moeten vullen zou het ook gewoon matig zijn. Elke doordeweekse dag is wat teveel voor Lubach.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
HOBBYPRAATJES die kijkercijfers SLOPEN
Ik neem aan dat de gasten er zijn omdat ze anders niet genoeg materiaal hebben voor een week.
Aan de andere kant, met het dagelijkse nieuws kan je vast wel 10 of 20 minuten extra per week vullen.
Beetje schijtlollig een paar minuten vullen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:27 schreef Document1 het volgende:
Bij de vpro zapte ik ook weg bij de interviews. Het voegt gewoon niks toe.
Omdat zij met hem samenwerkt is hij niet meer geloofwaardig?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:31 schreef TLC het volgende:
De geloofwaardigheid van Lubach is bij mij al n tijd weg sinds Janine Abbring meedoet in een reclame voor een beleggingmaatschappij.
Als je met zulke mensen blijft samenwerken wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat zij met hem samenwerkt is hij niet meer geloofwaardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |