abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:12:42 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217203948

quote:
Guido den Aantrekker basht Arjen Lubach heel hard: ‘Echt zó slecht’
Guido den Aantrekker, hoofdredacteur van Story en deskundige in Shownieuws, opent de aanval op Arjen Lubach. “Wie zijn die mensen die hem leuk vinden behalve degenen op de lachband?”

Arjen Lubach ligt extra onder een vergrootglas nu hij een van de sterren van RTL 4 is. Hij is deze week begonnen met een commerciële kopie van zijn succesvolle NPO-programma, maar weet zeker niet iedereen te bekoren. Zo kan Johan Derksen er nog niet om glimlachen en haalt dus ook Guido den Aantrekker keihard naar hem uit.

Nog geen grijns
Het is gewoon matige tv, sneert Guido op X. “Wie zijn die mensen die Lubach leuk vinden behalve degenen op de lachband? Ben het aan het kijken nu maar het enige lachwekkende eraan is hoe slecht het is. Nog geen grijns. De hoge kijkcijfers moeten van links komen; het is zó geen RTL-amusement. Maar de tv-incrowd houdt ervan.”

Huh? Maar RTL heeft toch gezegd dat Arjen helemaal geen lachband heeft? “100% lachband. Dat RTL dat ontkent, zegt niets 😉”

Totaal niet leuk
Rens Muller, redactiechef van De Gooi- en Eemlander, laat daarop weten dat hij Arjen ook afschuwelijk vindt. “Dacht al dat ik de enige ben die Lubach totaal niet leuk vind. Krijg gelukkig bijval.”

Mediacriticus Victor Vlam gelooft RTL over die lachband. Hij schrijft op X: “Ik vermoed dat er ruimte is gekomen voor meer mensen in het publiek. Daardoor dus harder gelach. Het is dezelfde studio als voorheen maar het decor is negentig graden gedraaid ten opzichte van het oude decor. Maar dit is allemaal op basis van wat ik zie op televisie.”

‘Zó stom!’
Onzin, aldus Privé-baas Evert Santegoeds. Hij hoort wel degelijk een lachband, zegt hij in zijn podcast. “Die lachband is zó stom! Het is heel erg irritant, vind ik.”

Hij vindt het bovendien ongemakkelijk dat Beau van Erven Dorens zijn kersverse collega zo zat te bejubelen na zijn eerste uitzending. “Beau had er héél hard om gelachen en dat verbaast mij, want Beau begrijpt nooit een grap.”
Uiterste best
Johan Derksen boycot Arjen. “Ik heb al eerder mijn uiterste best gedaan om Lubach leuk te vinden en dat lukt maar niet. Een aardige jongen hoor, want hij heeft zich een keer keurig voorgesteld hier in de gang. Een heel aardige jongen, maar als hij in een talkshow zit: saaier dan Lubach bestaan ze niet”, sneert hij in Vandaag Inside.

Arjen leverde laatst ook een heel saai optreden bij Eva Jinek af. “Hij heeft geen teksten, hij is niet lollig, hij zit erbij als een zoutzak en heeft niks te melden.”

Saaie Lubach
Eigenlijk is Arjen vooral goed in het voorlezen van de autocue, vervolgt hij. “Hij heeft best een goede redactie, een stelletje semi-intellectuelen die iets andere onderwerpen hebben dan wij. Die tikken dat trouw op een autocue en hij komt met een pak aan, de saaie Lubach, hij leest het voor en hij doet net of hij het leuk vindt en een lachband erachter doet de best.”

Volgens Wilfred Genee doet Arjen wel meer dan dat, maar, zo zegt Johan: “Hij zal best een rol hebben daar, maar ik vind het een beetje armoedig dat iemand grapjes voorleest van de autocue en begeleid wordt door een lachband.”

Lachband
Johan gelooft RTL ook niet over die lachband. “Kom op zeg, dat is een lachband. (…) Het is elke keer hetzelfde lachje. Maar nogmaals: er is een heel grote doelgroep voor. (…) Ik gun hem ook heel veel succes en hij doet ook niemand kwaad, maar het is niet zo dat ik een geregelde kijker ben, want ik vind het steeds hetzelfde. Ik kan er niet om lachen.”

René van der Gijp: “Die Beau vond het heel goed man.”

Wilfred: “Beau vond het goed, hè?”

Johan: “Ja, maar dat is zo doorzichtig. Zou hij ook van RTL zijn dan?”

René: “Volgens mij wel, maar hij vond het wel héél erg goed hoor.”

https://www.mediacourant.(...)hard-echt-zo-slecht/
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_217204075
quote:
Dat is een hoop negativiteit bij elkaar, maar als ik het programma zo zie, dan denk ik toch, het is de kift. Het is toch prima informatief entertainment? Hij gaat matige dingen doen, en Lubach lijkt soms vervangbaar, maar je weet nu al dat hij ook dingen gaat doen die miljoenen kijkers van AD.nl naar youtube brengen. Dit is als mens niet iets om trots op te zijn maar daar worden ze bij de commercielen wel geil van.

Er zijn dagelijks een miljoen mensen die vandaag inside kijken en luisteren, waaronder ik, maar dat is natuurlijk wel een verdrietif genant programma waar leuke dingen komen om te sterven. Maakt niet uit, blijf luisteren.
-nee-
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 09:26:08 #133
80791 crew  Paul
pi_217204124
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat is een hoop negativiteit bij elkaar, maar als ik het programma zo zie, dan denk ik toch, het is de kift. Het is toch prima informatief entertainment? Hij gaat matige dingen doen, en Lubach lijkt soms vervangbaar, maar je weet nu al dat hij ook dingen gaat doen die miljoenen kijkers van AD.nl naar youtube brengen. Dit is als mens niet iets om trots op te zijn maar daar worden ze bij de commercielen wel geil van.

Er zijn dagelijks een miljoen mensen die vandaag inside kijken en luisteren, waaronder ik, maar dat is natuurlijk wel een verdrietif genant programma waar leuke dingen komen om te sterven. Maakt niet uit, blijf luisteren.
Vind het ook wel ok programmaatje, al gisteren niet gekeken
Kijkcijfers zakken wel elke dag in, vraag me af of dat wel goed gaat allemaal
pi_217204166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef Paul het volgende:

[..]
1.2 miljoen was ook wel erg veel. Als het rond de 800.000 blijft hangen zou RTL blij zijn denk ik.
pi_217204514
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:26 schreef Paul het volgende:

[..]
Bedoel je dan VI of Lubach?

VI luister ik als podcast en dan is het leuk. Zou er de pit niet meer voor aanzetten, als we amper voetbal kunnen zien en alleen af en toe een schijtlollig kutfilmpje krijgen. Maar dat programma bestaat al honderd jaar dus mag best vaak aanklooien. Je zou denken dat Lubach dezelfde vorm van jrediet zou hebben, omdat hij zichzelf heus bewezen heeft.
-nee-
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 maart 2025 @ 10:10:34 #136
80791 crew  Paul
pi_217204522
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Bedoel je dan VI of Lubach?

VI luister ik als podcast en dan is het leuk. Zou er de pit niet meer voor aanzetten, als we amper voetbal kunnen zien en alleen af en toe een schijtlollig kutfilmpje krijgen. Maar dat programma bestaat al honderd jaar dus mag best vaak aanklooien. Je zou denken dat Lubach dezelfde vorm van jrediet zou hebben, omdat hij zichzelf heus bewezen heeft.
Ik las dat Lubach elke dag kijkers verliest
  Redactie Sport vrijdag 28 maart 2025 @ 10:11:17 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217204529
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 09:00 schreef Remco het volgende:
Erg makkelijk filmpje over defensie. 10 jaar terug had Lubach exact het omgekeerde verhaal kunnen vertellen mocht er toen 1 miljard extra naar defensie gaan.
Dan had ie Keesie gesloopt. Maar een ding is wel waar: Als je bezuinigt op iets als defensie, moet je er voor zorgen dat je wel snel weer op kunt schalen. Dat is het werkelijke probleem.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 10:25:01 #138
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217204681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik las dat Lubach elke dag kijkers verliest
Gisteren had-ie wat meer kijkers dan woensdag. Het schommelt een beetje al naargelang hoeveel kijkers er zijn bij het programma dat voor hem zit en of hij een gast heeft uitgenodigd of niet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217205437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Mike het volgende:

[..]
Gisteren had-ie wat meer kijkers dan woensdag. Het schommelt een beetje al naargelang hoeveel kijkers er zijn bij het programma dat voor hem zit en of hij een gast heeft uitgenodigd of niet.
Waar zijn de (voorlopige) kijkcijfers te vinden?
Ik keek altijd op https://www.kijkonderzoek.nl, maar die hebben sinds enige tijd een vertraging van een week zodat uitgesteld kijken ook kan worden meegenomen, wat inmiddels een flink aandeel heeft.
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 11:19:29 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217205459
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 11:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Waar zijn de (voorlopige) kijkcijfers te vinden?
Ik keek altijd op https://www.kijkonderzoek.nl, maar die hebben sinds enige tijd een vertraging van een week zodat uitgesteld kijken ook kan worden meegenomen, wat inmiddels een flink aandeel heeft.
Tina Nijkamp deelt ze elke ochtend op Instagram: https://www.instagram.com/stories/tinanijkamp/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217205603
Het programma mist nog Jonathan van het Reve om het op te schudden 8-)
  vrijdag 28 maart 2025 @ 12:59:15 #142
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217206518
Vond de eerste aflevering niet zo goed, maar het werd gedurende de week steeds beter. Ook goed gelachen om het defensiefilmpje en mooi weer even laten zien wat een kwal van een vent die Rutte toch ook is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217206565
Vanaf volgende week hebben we Lubach en Even tot Hier in dezelfde week!
pi_217206608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Mike het volgende:

[..]
Bij een programma met zijn doelgroep moet je neem ik aan ook kijken naar hoeveel er uitgesteld wordt gekeken. Anders zegt het vooral iets over hoe geïnteresseerd de lineaire/live kijkers zijn. En die zijn meestal ouder dan zijn primaire doelgroep, want die kijken geen live tv met reclames tussendoor.

En dat is nog excl. YouTube.
pi_217206661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Bij een programma met zijn doelgroep moet je neem ik aan ook kijken naar hoeveel er uitgesteld wordt gekeken. Anders zegt het vooral iets over hoe geïnteresseerd de lineaire/live kijkers zijn. En die zijn meestal ouder dan zijn primaire doelgroep, want die kijken geen live tv met reclames tussendoor.

En dat is nog excl. YouTube.
Aan de andere kant zal lineaire tv qua reclames nog steeds het meeste opleveren en Youtube bijna niks. En waarom zou je op rtl.nl of hoe het ook heet terugkijken als je op Youtube kan kijken.
pi_217206751
Ik verbaas me ook nog wel over hoe het belang van lineair kijken nog zo groot is. Ik weet niet beter dan dat je kijkt op eigen tempo, en het lijkt me dat mijn/onze generatie gewoon nog amper zijn tvtijd laat bepalen door de programmering.
-nee-
pi_217206777
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:14 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Aan de andere kant zal lineaire tv qua reclames nog steeds het meeste opleveren en Youtube bijna niks. En waarom zou je op rtl.nl of hoe het ook heet terugkijken als je op Youtube kan kijken.
Klopt 1 miljoen views op YouTube levert een keer 1000 euro op gok ik, kun je denk ik 5 seconde reclame voor kopen.
pi_217206797
quote:

[..]
Lubach op YouTube heeft geen ondertiteling. RTL Videoland misschien wel nog
pi_217206851
quote:

[..]
Duh. Daarom noemde ik YouTube ook apart.

Ik ken veel leeftijdsgenoten die terugkijken via Videoland of NLZiet. Waarom zou je dat niet doen als je één van die diensten al hebt? Het is niet alsof YouTube zo zaligmakend is, dat is vooral handig om een fragment te kunnen delen.

En de kijkcijfers van Videoland en NLZiet horen wel bij de uitgesteld kijken cijfers (mogelijk zelfs nog degenen die via NLZiet live kijken incl reclames).
pi_217206963
Gisteren voor het eerst gekeken. Blijf het een makkelijk programma vinden met goedkope grapjes en inhoudelijk weinig diepgang.
Ja en die lachband is wel een echte faal
pi_217207198
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Gisteren voor het eerst gekeken. Blijf het een makkelijk programma vinden met goedkope grapjes en inhoudelijk weinig diepgang.
Ja en die lachband is wel een echte faal
Ja die lachband is er dus niet.
pi_217207301
Iedereen die valt over de lachband en de show niet totaal kut vindt: ga zelf eens als publiek naar de opnames en praat met andere mensen in de lobby.

Dan kom je er achter dat er flink wat mensen zijn die regelmatig als publiek naar de afleveringen gaan als een soort hobby. En dat dat ook regelmatig de mensen zijn die uit zichzelf heel uitbundig lachen en klappen in het publiek. Ook als er amper een grap wordt gemaakt

Veel mensen zien dat aan voor lachband/ingehuurde lachers.
pi_217208291
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja die lachband is er dus niet.
Ja dat geloof (en hoor) ik dus niet.
pi_217209857
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 13:24 schreef Remco het volgende:

[..]
Klopt 1 miljoen views op YouTube levert een keer 1000 euro op gok ik, kun je denk ik 5 seconde reclame voor kopen.
You tube gaat wel slecht om met de content makers maar wat jij beweerd is wel heel erg weinig. Doe er maar een nulletje bij denk ik.

Er is alleen geen NL-talig kanaal wat ook maar in de buurt van dat aantal views kan komen.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217211198
Diep Duik Donderdag is gewoon Tot op de bodem :P
pi_217211219
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Diep Duik Donderdag is gewoon Tot op de bodem :P
Het verschil is dat dit de hele aflevering was. Elke donderdag dus.
  vrijdag 28 maart 2025 @ 19:56:49 #157
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217211245
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Het verschil is dat dit de hele aflevering was. Elke donderdag dus.
Jij bent dus nog niet zo bekend met de rubriekjes van Lubach.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217211283
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jij bent dus nog niet zo bekend met de rubriekjes van Lubach.
De rubrieken hebben weinig betekenis maar het is wel aangekondigd dat elke donderdag een lang item wordt (zoals vroeger ZML).
pi_217211608
Als Groninger wil ik graag een radadadadaaaa geweer
  FOK!fotograaf vrijdag 28 maart 2025 @ 20:54:32 #160
364681 over_hedge
pi_217212113
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef NailQueen het volgende:
Als Groninger wil ik graag een radadadadaaaa geweer
Het leger zoekt nog mensen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 30 maart 2025 @ 21:56:49 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217237533
En nu dus op zondagavond is er Lubach, Dit was de week.
Terugkijken op de afgelopen week.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217237773
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:56 schreef golfer het volgende:
En nu dus op zondagavond is er Lubach, Dit was de week.
Terugkijken op de afgelopen week.
Dat was op de NPO hetzelfde op de vrijdag. Saai.
  zondag 30 maart 2025 @ 22:43:30 #164
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217237888
Ik had gehoopt dat ze met een goede seizoensopener kwamen, maar helaas. Ook had ik verwacht dat het programma met het budget van RTL beter zou worden.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_217237901
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Ik had gehoopt dat ze met een goede seizoensopener kwamen, maar helaas. Ook had ik verwacht dat het programma met het budget van RTL beter zou worden.
Niet mee eens, ik vind het programma nog steeds erg goed, behalve de eerste uitzending dan, maar dat zal de zenuwen zijn.
  zondag 30 maart 2025 @ 22:51:50 #166
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217237947
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niet mee eens, ik vind het programma nog steeds erg goed, behalve de eerste uitzending dan, maar dat zal de zenuwen zijn.
Dat is juist het punt. Het is precies hetzelfde.
pi_217238007
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Dat is juist het punt. Het is precies hetzelfde.
Ja, satire op het nieuws, wat had je dan verwacht?
  zondag 30 maart 2025 @ 23:06:18 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217238023
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 23:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, satire op het nieuws, wat had je dan verwacht?
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen. Met een npo budget verwacht je toch wat minder. Met een rtl budget moet het wel raak zijn.
pi_217238030
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 23:06 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen.
Ok, kwestie van smaak dan. Ik vind ook niet alles even grappig en soms reteflauw, maar gemiddeld toch echt wel sterk.
pi_217238109
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2025 23:06 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Geen middelmatige grapjes. Maar grapjes die wel leuk zijn. De Avondshow was al wel minder dan ZML. Voor zijn eigen shows heeft hij wel sterke items en goede grappen. Met een npo budget verwacht je toch wat minder. Met een rtl budget moet het wel raak zijn.
Op een paar okè items per jaar zal het gewoon middelmatig het nieuws doornemen zijn. Elke avond 'scoren' kan gewoon niet. Hooguit dat ze wat vaker op tv zijn nu maar juist dat is eigenlijk ook weer slecht voor de creativiteit. Zolang het rond de miljoen scoort zal RTL blij zijn. Het heeft ook een aantrekking op Videoland en eventueel wat specials/exclusieve content daar.
  maandag 31 maart 2025 @ 22:23:40 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217246930
Faber benoemd tot Ridder in de orde van de Nederlandse lul.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 april 2025 @ 16:55:45 #172
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_217253159
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Faber benoemd tot Ridder in de orde van de Nederlandse lul.
Tja, het vraagt erom om door de mangel gehaald te worden.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_217257329
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Het programma mist nog Jonathan van het Reve om het op te schudden 8-)
:7

Met een paar ergernissen die ik met hem deel. _O_
pi_217257539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 22:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
:7

Met een paar ergernissen die ik met hem deel. _O_
The legend is back _O_
pi_217257698
Die Ezra was gewoon een minder leuke Soumaya. Is die niet mee?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2025 @ 23:16:50 #176
862 Arcee
Look closer
pi_217257723
Goed punt wel over die kromme Nederlandse vertalingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 23:18:20 #177
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217257738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef Evangelion het volgende:
Die speelt als actrice in meerdere NPO-series en -films, kan zijn dat ze nog onder contract staat bij de VPRO of een extern productiehuis met de NPO als klant.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_217257777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:18 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Die speelt als actrice in meerdere NPO-series en -films, kan zijn dat ze nog onder contract staat bij de VPRO of een extern productiehuis met de NPO als klant.
Niet dat ik haar echt zou missen, maar die Ezra is hetzelfde typetje maar dan zonder de droge bek.
pi_217257847
Dat administratie is wel een permanente ergernis.
anonieme razernist
  Redactie Sport dinsdag 1 april 2025 @ 23:34:40 #180
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_217257855
quote:
82s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:33 schreef NoCigar het volgende:
Dat administratie is wel een permanente ergernis.
Sowieso was ik het met al zijn voorbeelden wel eens eigenlijk. Of je vertaalt het fatsoenlijk, of je gebruikt de Engelstalige term.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_217258063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:34 schreef dennistd het volgende:

[..]
Sowieso was ik het met al zijn voorbeelden wel eens eigenlijk. Of je vertaalt het fatsoenlijk, of je gebruikt de Engelstalige term.
Mee eens, sommige uitdrukkingen zijn gewoon niet te vergelijken. Voor de rest, sorry, saaie uitzending.
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 09:09:13 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217259691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef Evangelion het volgende:
Ik vond 'm juist veel beter dan Soumaya...die kon echt voor geen meter acteren. (In ieder geval niet in dit satirische format).
  Trouwste user 2022 woensdag 2 april 2025 @ 13:28:59 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_217262499
Ik mis Soumaya. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217264967
Uit de 'bladen':
Het is een publiek geheim dat de overstap van Arjen Lubach van de VPRO naar RTL 4 mede te maken heeft met het geschil dat zijn eindredacteur en ex-liefje Janine Abbring had met die omroep. Ze begon opeens reclame te maken voor Brand New Day en daar was de VPRO not amused over. “Anders gaan we allemaal weg!”, zou ze geroepen hebben.

Ik zie ook weinig verschil. Dezelfde erg slechte grappen, afgewisseld met redelijk interessante of wel grappige items. Uiteindelijk jammer dat de slechte grappen een constante zijn, en die andere zaken minder consistent. Want mijn god, wat is het soms flauw.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 02-04-2025 17:36:07 ]
anonieme razernist
pi_217267134
Ezra vind ik wel leuk. Past er goed bij.
  woensdag 2 april 2025 @ 22:41:07 #187
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_217269783
Stand-up comedy… is er een programma die dat lang wist vol te houden?

Stefan valt alvast enorm door de mand.
pi_217269905
-O-
  woensdag 2 april 2025 @ 23:07:37 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217270013
Tex met die spelletjes. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 3 april 2025 @ 15:44:53 #190
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_217275720
De stand up comedy viel gisteren voor mij een beetje dood. Ondanks dat ik Stefan Pop wel kan waarderen in Klikbeet of in de podcast Zo Opgelost.

Ook blijft het toch gek om dan in Lubach's programma tijdens de commercialbreak RTL promo's te zien van programma's die totaal het tegenovergestelde van hem zijn (Joling, Married At First Sight) :?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 april 2025 @ 15:51:52 #191
80791 crew  Paul
pi_217275788
quote:
2s.gif Op woensdag 2 april 2025 16:40 schreef NoCigar het volgende:
Uit de 'bladen':
Het is een publiek geheim dat de overstap van Arjen Lubach van de VPRO naar RTL 4 mede te maken heeft met het geschil dat zijn eindredacteur en ex-liefje Janine Abbring had met die omroep. Ze begon opeens reclame te maken voor Brand New Day en daar was de VPRO not amused over. “Anders gaan we allemaal weg!”, zou ze geroepen hebben.

Ik zie ook weinig verschil. Dezelfde erg slechte grappen, afgewisseld met redelijk interessante of wel grappige items. Uiteindelijk jammer dat de slechte grappen een constante zijn, en die andere zaken minder consistent. Want mijn god, wat is het soms flauw.
kijkcijfers incl uitgesteld kijken nog hoog dus lubach en rtl boeit het niet zolang er veel mensen kijken
pi_217276770
Ik ga eerlijk bekennen dat na twee weken het mij echt niet tegenvalt. Hij (met team) weet redelijk hetzelfde niveau te houden. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Ik ben wel Youtube kijker maar het verschil is niet zo groot. Hoef in ieder geval niet naar een reclame blok te kijken. Interviews met gasten sla ik meestal over. Dat is geen sterke kan t van hem en de meeste gasten boeien mij niet.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217278480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:33 schreef 215 het volgende:
Ik ga eerlijk bekennen dat na twee weken het mij echt niet tegenvalt. Hij (met team) weet redelijk hetzelfde niveau te houden. Had ik eigenlijk niet verwacht.

Ik ben wel Youtube kijker maar het verschil is niet zo groot. Hoef in ieder geval niet naar een reclame blok te kijken. Interviews met gasten sla ik meestal over. Dat is geen sterke kan t van hem en de meeste gasten boeien mij niet.
Krijg je bij YT geen reclame dan? (Ik neem het op en spoel de reclame gewoon door.)
anonieme razernist
  FOK!fotograaf donderdag 3 april 2025 @ 20:08:29 #194
364681 over_hedge
pi_217278496
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Krijg je bij YT geen reclame dan? (Ik neem het op en spoel de reclame gewoon door.)
Lang leven de brave browser. Of de addblock browser op mobiel. Heb je idd geen reclames *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 3 april 2025 @ 20:21:48 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217278654
quote:
2s.gif Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef NoCigar het volgende:

(Ik neem het op en spoel de reclame gewoon door.)
Idem hier.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')