SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik dus ook! Daarom dacht ik, even het woord postenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat het betekendeweer wat geleerd
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Een Affineur is een term voor iemand die de kunst van affinage beoefent, het proces van het verzorgen, laten rijpen en laten rijpen van kaas. In het Frans betekent het woord "verfijningI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Extra erg eigenlijk jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Terwijl er toch een overschot aan mensen isTrust nobody![]()
De zon scheen hier volop maar wel met een harde woei..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij ook Lovely Love![]()
![]()
![]()
![]()
Had jij wel zonnetje vandaag bij jullie daaro?![]()
Hoe was t weer daar?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
22 graden met een beetje wind. Frisjes dus, maar wel zonnigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
De zon scheen hier volop maar wel met een harde woei..![]()
Hoe was t weer daar?![]()
Oh wel zon gehad bij jouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
De zon scheen hier volop maar wel met een harde woei..![]()
Hoe was t weer daar?![]()
Bewolkt zoals ik het laatste wenste toen ik zei 6 weken geen zon te willen zien
Smile, it's free therapy.![]()
19 hier.. maar door de wind voelde het frisjes aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
22 graden met een beetje wind. Frisjes dus, maar wel zonnig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oepsie,dan maar snel wensen dat je zon wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh wel zon gehad bij jou![]()
Bewolkt zoals ik het laatste wenste toen ik zei 6 weken geen zon te willen zien![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie fotoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier ook zonnig en tshirt weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wordt mijn haar zo warrig vanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Jawel, maar prima om te wandelen. Wind door de haren.![]()
Een beetje wind is wel fijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh wel blij dat wij dat niet hadden, dan was het een stuk minder leuk geweest vandaagquote:
Morgen mag het wel regenen, dan moet ik toch thuis bezig
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zal t doorgevenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh wel blij dat wij dat niet hadden, dan was het een stuk minder leuk geweest vandaag
Morgen mag het wel regenen, dan moet ik toch thuis bezigTrust nobody![]()
Gauwquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Zonsondergang, de moslims mogen etenTrust nobody![]()
Ik zag er net al enkele voorbijkomen met schalen eten op weg naar familie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:58 schreef _UserName_ het volgende:
Zonsondergang, de moslims mogen eten![]()
Mooi is dat ja, en met suikerfeest helemaal los gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zag er net al enkele voorbijkomen met schalen eten op weg naar familie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bij kringloop komen ze ook altijd met van alles dus ga met suikerfeest ff middagje werken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lucille werner loopt ook lastig maar die redt zichzelf ookquote:
Maar heeft die lange tenen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lucille werner loopt ook lastig maar die redt zichzelf ook![]()
![]()
Lopen met moeilijk benen of tenen, is wel een verschilquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lucille werner loopt ook lastig maar die redt zichzelf ook
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is waar...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lopen met moeilijk benen of tenen, is wel een verschilTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heeft mario je naam al eens geremixed?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heerlijk gevoel is het tochUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
vast wel, maar de meeste remixen het naar een afkortingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft mario je naam al eens geremixed?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben wel benieuwd wat hij van je naam maaktquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel, maar de meeste remixen het naar een afkortingUw ADH vitamine Worst
het is weekend, de avond is jong, kan gewoon gebeuren de komende urenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat hij van je naam maamtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja ik was hier
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet, en een keertje op tijd naar bedquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Staat aanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik denk in beelden en ik wil niet dat mario over me komtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die roep je niet, die moet je overkomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Denk niet aan twee gele citroenenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk in beelden en ik wil niet dat mario over me komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk in beelden en ik wil niet dat mario over me komt
Uw ADH vitamine Worst
Shitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet aan twee gele citroenen![]()
Ik ben niet moe danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet, en een keertje op tijd naar bedTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk niet aan twee gele citroenen
Uw ADH vitamine Worst
Maar overdag wel en ‘s nachts slaap je slechtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
tot het einde der tijden zijn dit nu 2 citroenenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Awww hoe lief is datquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
tot het einde der tijden zijn dit nu 2 citroenenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tevens, het leven heeft ons geen citroenen gegeven
citroenen bestonden niet
de mensheid heeft citroenen gekweekt en gemodificeerd
wij hebben ons citroenen gegevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou mooi! Dan is dat ook weer geregeldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
tevens, het leven heeft ons geen citroenen gegeven
citroenen bestonden niet
de mensheid heeft citroenen gekweekt en gemodificeerd
wij hebben ons citroenen gegeven
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar goed toch blij voor die gele rakkersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@KoningWouter ik vind dat je mee moet spelen met het grote geweldige Fok!stokspelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik durf dat nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter ik vind dat je mee moet spelen met het grote geweldige Fok!stokspelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2 citroenen voor jouquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
tot het einde der tijden zijn dit nu 2 citroenen![]()
![]()
hij woont nog enigszins in de buurtquote:
kreng ligt in LattropHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
keileuk ook, maar eerst had ik een auto van de baas met een tankpas van de baas dus toen was het leukerquote:
nu is even naar de stok een duur grapjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat snap ik. Mooiste zou zijn als ie een keer binnen een bepaalde straal ligt, dat ik em met de racefiets ff kan verplaatsen. Ziet er dan wel vreemd uit in fiets tenue en zo'n stok in mijn broek.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
keileuk ook, maar eerst had ik een auto van de baas met een tankpas van de baas dus toen was het leuker
nu is even naar de stok een duur grapjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hue huequote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Mooiste zou zijn als ie een keer binnen een bepaalde straal ligt, dat ik em met de racefiets ff kan verplaatsen. Ziet er dan wel vreemd uit in fiets tenue en zo'n stok in mijn broek.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kunnen we die ook door allerlei mensen laten meenemen en achterlaten?quote:Uw ADH vitamine Worst
Lattrop ligt ie nu zie ik. Als we niet uitkijken jatten de duitsers em.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja als het maar binnen de regeltjes gaat, maar iedereen op Fok is welkomquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen we die ook door allerlei mensen laten meenemen en achterlaten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij woont nog enigszins in de buurt
kreng ligt in LattropWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daarom zei ik, pokkeeindquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
Lattrop ligt ie nu zie ik. Als we niet uitkijken jatten de duitsers em.
maar wouter woont er dichterbij dan ik dus daarom moet ie ook ff fietsen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die FOK!stok van Jus bedoel ik hequote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja als het maar binnen de regeltjes gaat, maar iedereen op Fok is welkomUw ADH vitamine Worst
Ja, nee toch niet, jawel, nee toch niet, jawel, nee toch niet, jawel, nee toch nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen we die ook door allerlei mensen laten meenemen en achterlaten?![]()
![]()
daar zijn vast ook regels voorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die FOK!stok van Jus bedoel ik he
maar ik ga er vanuit dat er 31 mei een briefing is voor we beginnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pak de auto wel, net zo verquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom zei ik, pokkeeind
maar wouter woont er dichterbij dan ik dus daarom moet ie ook ff fietsen
Dan zit ik thuis met m'n FOK!stokquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar zijn vast ook regels voor
maar ik ga er vanuit dat er 31 mei een briefing is voor we beginnen![]()
Ja mee eens. GO Wouterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom zei ik, pokkeeind
maar wouter woont er dichterbij dan ik dus daarom moet ie ook ff fietsenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jouw plan is dat wij allemaal iets gaan doen in real life zodat we je niet meer de moeder bolken?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
daar lag hij maar zeer kortquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ervoor lag ie in Didam. Dat was beter te doen geweest fuuu.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet echt nodig he?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jouw plan is dat wij allemaal iets gaan doen in real life zodat we je niet meer de moeder bolken?![]()
![]()
Ik ben morgen vrij. Wellicht pik ik m op en leg m op de grens.. of nou ja, paar meter binnen NederlandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jij zoekt graag de grenzen op hequote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben morgen vrij. Wellicht pik ik m op en leg m op de grens.. of nou ja, paar meter binnen Nederland![]()
Haha neeeee graag weer meer richting het westenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ben morgen vrij. Wellicht pik ik m op en leg m op de grens.. of nou ja, paar meter binnen NederlandOf je moet em op de grens van Elten leggen. Dan wil ik em ook nog wel een keer oppikken. Heb ik een goede smoes naar mezelf toe om een mega grote schnitzel te nemen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik wilde zeggen misschien sta ik wel voor tegen die tijdquote:
maar van dud0r mag ik niet meer spelen om te winnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, noord, oost en zuid is Duitsland 4-5 km verderopquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik mag ook niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wilde zeggen misschien sta ik wel voor tegen die tijd
maar van dud0r mag ik niet meer spelen om te winnen![]()
Daar moet je wel wat voor doen danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha neeeee graag weer meer richting het westenOf je moet em op de grens van Elten leggen. Dan wil ik em ook nog wel een keer oppikken. Heb ik een goede smoes naar mezelf toe om een mega grote schnitzel te nemen.
Klopt alsnog een best eind fietsenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar moet je wel wat voor doen dan
poah schnitzelquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha neeeee graag weer meer richting het westenOf je moet em op de grens van Elten leggen. Dan wil ik em ook nog wel een keer oppikken. Heb ik een goede smoes naar mezelf toe om een mega grote schnitzel te nemen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter ik vind dat je mee moet spelen met het grote geweldige Fok!stokspel![]()
![]()
er is een stok en die leggen we aan plaatsnaamborden en dan moet een andere fokker m gaan zoeken en ergens anders leggenquote:
SPL / FOK!STOK door Nederland #305 Lattrop (laziness)
het is best grappig
ik probeer heel brabant af te vinken
vorig jaar zomer ook met 4 fokkers in een auto gezeten en half zeeuws vlaanderen onveilig gemaaktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar maak ik me ook niet druk omquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je bent gewoon de winnaar van maart, is al duidelijk.![]()
![]()
HeerlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat moet je ervarenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo leuk is aan dts winnen?![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik maak me ook niet druk dat ik niet ga winnen![]()
![]()
Die horders fans voor je balkon is prachtig he.quote:
Tot waar je kan kijken staan ze er dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik stop, dan ga jij winnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren want jij wint steeds![]()
Ik woonde toen nog ergens met een eigen parkplein voor de deur dat was wel nodig ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kunt vast wel ergens vragen of je punten verdienen uit gezet kan wordenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat blijft genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die horders fans voor je balkon is prachtig he.
Tot waar je kan kijken staan ze er dan.![]()
![]()
Klinkt als een tv format dat zou scoren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is een stok en die leggen we aan plaatsnaamborden en dan moet een andere fokker m gaan zoeken en ergens anders leggen
het is best grappig
vorig jaar zomer ook met 4 fokkers in een auto gezeten en half zeeuws vlaanderen onveilig gemaaktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar waarom?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunt vast wel ergens vragen of je punten verdienen uit gezet kan worden![]()
Toch blij dat ik dat ook 2x heb mogen meemaken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
spanddoeken, ergens flasht een meid haar borsten, een ander gooit een natte oma onderbroek hem tegemoetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Krijg je extra trek vanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt alsnog een best eind fietsen
Je staat in een mooi rijtjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch blij dat ik dat ook 2x heb mogen meemaken.![]()
Eerst maar zien wat de nacht gaat doen hier.. half 1 en half 5 de kleine voedenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoe gaat het met Jyske?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef _UserName_ het volgende:
Eerst maar zien wat de nacht gaat doen hier.. half 1 en half 5 de kleine voeden![]()
![]()
Goedquote:we bieden meer voeding aan nadat ze meerdere malen de 60ml leeg dronk, dus nu 90ml en zien wat ze op kan
Lijkt me ook leuk maar jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is een stok en die leggen we aan plaatsnaamborden en dan moet een andere fokker m gaan zoeken en ergens anders leggen
het is best grappig
vorig jaar zomer ook met 4 fokkers in een auto gezeten en half zeeuws vlaanderen onveilig gemaaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kijk die Jyske gaan dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goedwe bieden meer voeding aan nadat ze meerdere malen de 60ml leeg dronk, dus nu 90ml en zien wat ze op kan
Goed bezig met flesjes leegdrinken.
![]()
![]()
Jaa! Happy parentsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk die Jyske gaan dan.Goed bezig met flesjes leegdrinken.
Hij is altijd ver. En toen hij in de buurt was. Heb ik hem gemistquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Amberrrrquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
ieuw ik zit helemaal under the mudderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hij reist wel wat af de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is altijd ver. En toen hij in de buurt was. Heb ik hem gemist
ik vind het vooral leuk als hij veel in beweging isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wist al dat hema deze gepost zou hebbenquote:![]()
(picture gallery bovenaan het topic)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja maar om nou 2u te rijden om hem te halenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij reist wel wat af de laatste tijd
ik vind het vooral leuk als hij veel in beweging is
same, daarom dacht ik aan andere fokkers die mogelijk bij enschede wonen en zin hebben om te stokslingerenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar om nou 2u te rijden om hem te halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee. Richting Brabant graagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same, daarom dacht ik aan andere fokkers die mogelijk bij enschede wonen en zin hebben om te stokslingerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
midden is redelijk klaar, dus wil je oost of west?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee. Richting Brabant graagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
West dan maarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
midden is redelijk klaar, dus wil je oost of west?
Mooi daar hequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mooi ik rij graag over altenaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alsof je hier ooit bent geweestquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn er weleens fok stokken kwijt gerakt/ gestolen / gemolesteerd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:37 schreef StevenHyde het volgende:
Zijn er weleens fok stokken kwijt gerakt/ gestolen / gemolesteerd?
dit is stok 24Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook hier?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zonder toestemming?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weljáquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
ga ik nog een 3e keer poepen vandaag![]()
Brutaaaaalquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er vanavond muziek uit de 70s, 80s en 90s is te horen op Radio 49 en dat je ook verzoekjes kunt indienen
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik ben naar 2 mannen die cello spelen aan het luisterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ist wat?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben naar 2 mannen die cello spelen aan het luisteren![]()
Net met een vriend Chinees gegeten. Het was nog geen half uur op of ik moest een sprintje doen naar 't toilet.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar je weet niet waar hier isquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
goed voor de lijn dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:44 schreef Grotetijd het volgende:
Net met een vriend Chinees gegeten. Het was nog geen half uur op of ik moest een sprintje doen naar 't toilet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem je dan die fok stok meequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik steek er een stokje voorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik euh
heb 3 stokken klaarliggen![]()
Dit is mijn favoriete stok:quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik euh
heb 3 stokken klaarliggen
Engquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete stok:
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zal hier ook nog even delen
mijn opa hond die genoot van de cabrio
https://streamable.com/a0n8kn
(hond is al paar maanden dood, maar soms vind je wat)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is best grappig
vorig jaar zomer ook met 4 fokkers in een auto gezeten en half zeeuws vlaanderen onveilig gemaaktCool!
![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is helemaal nie eng. Is van ed,edd and eddyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:49 schreef StevenHyde het volgende:
Of je vindt mij eng. Ja dat moet je zelf wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opgewonden gewordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Net als angeliekjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond dat zusje van ed altijd eng. Zo snel boos.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik haak misschien later nog aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:42 schreef Homijn het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat er vanavond muziek uit de 70s, 80s en 90s is te horen op Radio 49 en dat je ook verzoekjes kunt indienenMoet eerst nog wat eten.
![]()
Ik heb ook nog een hongertjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn andere kapers Op de kustquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het dus niet omdat ik steeds winTrust nobody![]()
Ja vaker doenquote:
Well, life can be a riot
Maar dat zei je nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er zijn andere kapers Op de kust
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren want jij wint steeds![]()
Had trouwens gisteravond in de kroeg zoiets randoms
Kwam een gast naar ons toe die zei uit het niets "hoi, ik ben die en die. Lekker aan 't chillen? hou je van jezelf?" eh... Ja ik vind dat ik wel een leuk persoon ben. "let dan op wat je eet en ga er wat aan doen, want dit is ongezond. Luister, ik doe een carnivoor dieet en ben 11 Kilo in 30 dagen afgevallen" ik keek 'm aan en zei "ik tel calorieën en ben er nu bijna 30 Kwijt in iets meer dan een jaar en eet gewoon alles wat ik wil binnen m'n kcal" toen was het "ja maar als je nou ook naar de sportschool gaat dan hou je écht van je lijf.
Toen begon hij tegen die vriend van mij over hoe goed het is dat je lijf zoveel kan verdragen. Heb maar gezegd dat ik moest plassen en ben binnen gaan zitten
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
3e ronde was ook weer een succes![]()
![]()
als je druk moet zetten is het niet goed hequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Enige poep smiley die ik zo kan vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je druk moet zetten is het niet goed he![]()
Weerwolf WillemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar woont hij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Enige poep smiley die ik zo kan vinden![]()
![]()
Mafkeesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
Had trouwens gisteravond in de kroeg zoiets randoms
Kwam een gast naar ons toe die zei uit het niets "hoi, ik ben die en die. Lekker aan 't chillen? hou je van jezelf?" eh... Ja ik vind dat ik wel een leuk persoon ben. "let dan op wat je eet en ga er wat aan doen, want dit is ongezond. Luister, ik doe een carnivoor dieet en ben 11 Kilo in 30 dagen afgevallen" ik keek 'm aan en zei "ik tel calorieën en ben er nu bijna 30 Kwijt in iets meer dan een jaar en eet gewoon alles wat ik wil binnen m'n kcal" toen was het "ja maar als je nou ook naar de sportschool gaat dan hou je écht van je lijf.
Toen begon hij tegen die vriend van mij over hoe goed het is dat je lijf zoveel kan verdragen. Heb maar gezegd dat ik moest plassen en ben binnen gaan zittenTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: