Je favoriet inmiddels bepaald?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo met een uitval op de Via Roma zou geweldig zijn.
"Ik rijd je straks op de Kwaremont op een halve minuut."quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wel willen weten wat Pogacar daar tegen Mathieu zei
Iets van "mooie poging" denk ik
Ik leef nog in dubio.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je favoriet inmiddels bepaald?
Alpecin heeft sowieso een lelijk truitje zegquote:
Iedereen koopt maar bij Temu tegenwoordigquote:
Mooiste scenarioquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ganna erop en erover in de voorlaatste kilometer
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:46 schreef Marcoss het volgende:
Groep erachter laten we maar volledig buiten beeld
Metjoesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
Terzijde: welke c-sprinter gaat er een top 5 bij elkaar fietsen?
Dat was niet al te slim nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geniale tactieken van Ganna en Pogacar die van der Poel laten vertrekken vanuit gezamenlijke stilstand.
quote:
Ja dat soort geniale inzichten heeft hij wel vaker. Ik dacht echt dat hij te vroeg gingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Dat doet Mathieu tactisch ook geniaal hoor. Zien dat Pogi zich wat af laat zakken om met snelheid er voorbij te komen dan maar zelf gaan
Hij is toch tactisch de afgelopen paar jaar een stuk beter geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat soort geniale inzichten heeft hij wel vaker. Ik dacht echt dat hij te vroeg ging
Deftig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Bling en Grofs maken de top5 compleet
Wat een boefquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt een schande dat hij vandaag niet heeft gereden
Toch niet echt getraind in Afrikaquote:
Doe dit lekker in een spoiler.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe verder je scrollt.... Hoe ouder hij er uit zietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Hopelijk blijft Pogacar door deze nederlaag lekker weg uit Roubaix en krijgen een genotskoers tussen Wout en Mathieu.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Die moet een record aan top 10 plaatsen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef Szura het volgende:
Wel typisch dat net-niet-figuur Matthews hier de sprint van de losers wint
Die had hier dan een extra klap gekregen richting Vlaanderen, gok ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt een schande dat hij vandaag niet heeft gereden
Telt Cort mee met een 6e plek?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:46 schreef wimderon het volgende:
Terzijde: welke c-sprinter gaat er een top 5 bij elkaar fietsen?
Christophe Roodhooft is een fenomeen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Bling en Grofs maken de top5 compleet
Soberso op kraken, die eindsprint was bluf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Mathieu nu echt op kraken stond of bewust een meter liet, omdat die scherpe bocht eraan kwam.
Heeft zeker wel op zijn limiet gezeten. Ook dat moment dat hij niet wilde overnemen en de mond wagenwijd open had. Maar toen was Pogi ook op de limiet gelukkig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Mathieu nu echt op kraken stond of bewust een meter liet, omdat die scherpe bocht eraan kwam.
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kind Pipo noemen, dan heb je echt een hekel aan kinderen
Wout anno 2025 had hier niet voor de zege meegedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had hier dan een extra klap gekregen richting Vlaanderen, gok ik
Wout anno 2024, 2023, 2022 ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout anno 2025 had hier niet voor de zege meegedaan.
Zo noemt die Belgische Eurosport commentator Ganna steeds. Maar het is Filipo zie ik nu.quote:
Ik niet. Daar gaat Van der Poel er wel genadeloos af.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik heb nu nog meer zin in de RVV straks
Oh komt die straks al. Dan blijf ik nog even zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wel jammer voor hem dat hij in het tijdperk van de supermutanten actief is. Die gaat deze koers nooit winnen zo, terwijl hij echt niet minder is dan een Kristoff, Degenkolb, Cavendish of Demare.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Kooij met de top-10, dat lukte vorig jaar helemaal niet voor Visma in een monument
Kwiatkowski imitatie. Proberen om met meer snelheid van achteren te komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef Szura het volgende:
Ik snap Pogi niet die op 5 meter gaat zitten
Die wilde verrassen door er op snelheid overheen te komen. Van der Poel had dat doorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef Szura het volgende:
Ik snap Pogi niet die op 5 meter gaat zitten
Makkie voor Matje danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Pogacar door deze nederlaag lekker weg uit Roubaix en krijgen een genotskoers tussen Wout en Mathieu.
Wel gênant dat hij vijfde wordt in de sprint om plek 4quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem dat hij in het tijdperk van de supermutanten actief is. Die gaat deze koers nooit winnen zo, terwijl hij echt niet minder is dan een Kristoff, Degenkolb, Cavendish of Demare.
Daar sloopt Pogi Mathieu wel, vrees ik. Dat deed hij 2 jaar geleden al en Pogi is beter dan toenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nou zijn Matthews, Groves en Pedersen ook niet traag natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel gênant dat hij vijfde wordt in de sprint om plek 4
Roubaix is kracht tegen kracht, daar legt Wout het een stuk minder af dan in een cyclocross op asfalt als Vlaanderen. Als hij niet lek rijdt in 2022(?) gaan ze samen naar de baan.quote:
Dan zul je wel vrij jong zijn anders had je Inzaghi wel gekend (en die vraag niet gesteld)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo noemt die Belgische Eurosport commentator Ganna steeds. Maar het is Filipo zie ik nu.
Hij maakt hem dus gewoon belachelijk.
In een scenario als vorig jaar kan het wel, maar nu Pogi heeft gezien dat zijn kansen groter zijn als hij op de Cipressa aan gaat, krijgen we dat scenario vast niet meer (tenzij Pogi het wel een keer afmaakt)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer voor hem dat hij in het tijdperk van de supermutanten actief is. Die gaat deze koers nooit winnen zo, terwijl hij echt niet minder is dan een Kristoff, Degenkolb, Cavendish of Demare.
Ik hoop vooral dat Wout eens een keer in topvorm en zonder pech Roubaix kan rijden. Dan gaat hij dicht komen hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roubaix is kracht tegen kracht, daar legt Wout het een stuk minder af dan in een cyclocross op asfalt als Vlaanderen. Als hij niet lek rijdt in 2022(?) gaan ze samen naar de baan.
(L)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mij eerste Milan - San Remo (en eerste monument) zonder mijn inmiddels overleden vader, door hem ben ik wielerfan. Had deze geweldige editie met prachtwinnaar graag samen met hem gevierd.
Niet als Pogacar een keer thuis blijftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Alle sprinters weten nu ook dat ze komende jaren thuis kunnen blijven met dit geweld
Ja, daar is hij wel echt in gegroeid.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef Mansjester het volgende:
Ondanks dat MVDP sterk (of de sterkste) is, maakt ie de afgelopen jaren ook gewoon tactisch goede keuzes. Zoals vandaag
Ewan wint twee keer de pelotonsprint en verliest beide races met anderhalve millimeter.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Matthews die dit nooit heeft gewonnen is toch ook apart, minder dan Sagan, maar toch.
Die gaat niet thuis blijven zolang hij hem zelf niet heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet als Pogacar een keer thuis blijft
Komt ook door de rust van het al behaald hebben van al je doelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, daar is hij wel echt in gegroeid.
Die AGR die hij won was tactisch niet heel sterk. Daarnaast zat hij vaak slecht gepositioneerd, ook daarin is hij beter geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Komt ook door de rust van het al behaald hebben van al je doelen.
Al was hij tactisch nooit echt slecht toch? Alleen mentaal soms wat minder.
CyclingNews genot.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
one man missing on cipressa, pog is a monster, don't be fooled by the victory of mvdp, pogi was way stronger, I have no idea how he could do all those efforts with his nose in the wind and that wheel sucker behind him. I'm quite convinced that the crash in sb took that 0.5% out of him that today would have come in handy, you could see that in the last part of poggio he was on the limit. I have already heard comments that mvdp was stronger today, which is not the case, you have no idea what it means to have your nose in the wind for half cipressa and almost all the poggio with those shallow gradients and high speed
(dit is niet Mou, maar ik wilde de copiumoverdosis toch even delen).
Daar reed hij zelfs heel dom door op 40km kansloos in de aanval te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die AGR die hij won was tactisch niet heel sterk. Daarnaast zat hij vaak slecht gepositioneerd, ook daarin is hij beter geworden.
Dit is wel het tweede jaar op rij met flinke wind mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Alle sprinters weten nu ook dat ze komende jaren thuis kunnen blijven met dit geweld
Dat scheelt inderdaad maar de verschillen waren enorm. Als deze raket op de Poggio vertrekt met tegenwind komen de sprinters ook niet meer terug. Behalve misschien als je een scenario hebt zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel het tweede jaar op rij met flinke wind mee.
Ook geen enkele kritische noot mogelijk daar, eng eng eng.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
CyclingNews genot.
Pogacar fanboys zijn wel echt van een andere orde daar, nog erger dan de Belgjes met hun ultranationalisme.
Laatste echte sprint is van 10 jaar geleden ofzo. In de jaren '90 en '00 was dit nog een echte sprinterskoers.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef Faraday01 het volgende:
Het verschil tussen top en subtop is in ieder geval nóg groter geworden, dus bij elke koers gaan er maximaal 2-3 kanshebbers zijn. Winst voor een outsider is volstrekt onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:18 schreef Szura het volgende:
Vorig seizoen kennende hebben we trouwens de spectaculairste eendagskoers al zo’n beetje gehad
De Tour winnen en een vaas cadeau krijgen is ook geen verwennerij. Of de fruitschaal van de Vuelta.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Enigszins treurig dat je een monument wint en dan naar huis mag met een mislukte cirkel.
Dank voor het compliment.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan zul je wel vrij jong zijn anders had je Inzaghi wel gekend (en die vraag niet gesteld)
Del Toro zou ik niet meer meenemen, die begint standaard als laatste aan de Cipressa.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:21 schreef wimderon het volgende:
Volgend jaar Ayuso ook maar op laten draven.
Del Toro wordt al onder de bus gegooid door de Pogacar Asylum.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
CyclingNews genot.
Pogacar fanboys zijn wel echt van een andere orde daar, nog erger dan de Belgjes met hun ultranationalisme.
Tijden van Zabel en Freirequote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste echte sprint is van 10 jaar geleden ofzo. In de jaren '90 en '00 was dit nog een echte sprinterskoers.
Die was dan ook wel volkomen nutteloos vandaag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Del Toro wordt al onder de bus gegooid door de Pogacar Asylum.
We gaan er vanuit dat ze niet opnieuw allemaal crashenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:18 schreef Szura het volgende:
Vorig seizoen kennende hebben we trouwens de spectaculairste eendagskoers al zo’n beetje gehad
Vooral Petacchi en Cavendish dan, Zabel en (zeker) Freire konden bij een relatief zware koers ook nog wel mee hierquote:
De Kanarieberg is gelukkig gecanceld.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We gaan er vanuit dat ze niet opnieuw allemaal crashen
Langer aan de uitlaat hangen danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pogacar teleurgesteld. Miste piekvermogen
Verwachten dat een klimmer van +/- 60 kilo zich in de aanloop naar de Cipressa even tussen de klassiekerbuffels komt zetten vind ik vrij opportuun. Die conclusie hadden ze eigenlijk een jaar geleden al kunnen trekken. Dat zou je de keuzeheren dus het meest mogen aanrekenen, imo. Dan moet je een Baroncini of Molano selecteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die was dan ook wel volkomen nutteloos vandaag.
Al had het allemaal niet veel uitgemaakt voor het verloop van de finale.
We staan allemaal, stuk voor stuk, achter de Olympisch kampioen en zijn herstel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb toch wel hoop op leukere klassiekers dan vorig jaar, maar we zullen zien.
Hopelijk wordt de Ronde weer een mooi duel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb toch wel hoop op leukere klassiekers dan vorig jaar, maar we zullen zien.
Van der Poel en Van Aert gaan volledig op de gril op de combinatie Oude Kwaremont en Pater.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de Ronde weer een mooi duel.
Waarschijnlijk op de Koppenberg al.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel en Van Aert gaan volledig op de gril op de combinatie Oude Kwaremont en Pater.
Ik moet het nog maar zien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op de Koppenberg al.
Eerst een rode wijn drinkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
Waarom duurt het altijd een eeuwigheid in Italiaanse koersen voordat ze de volledige uitslag geven (of meer dan de top 10)?
Met het aantal hoogtemeters in een relatief korte periode en dergelijke percentages maak ik me eigenlijk geen enkele illusie dat het daar spannend wordt. Dan zijn we echt al gauw op de weergoden aangewezen.quote:
Als je ziet hoe ongenadig hard hij gaat op een nietszeggende klim als de Cipressa, amai. Mathieu gaf aan dat hij 110% moest zijn om Pogacar te volgen, in Vlaanderen zal dat 120% moeten zijn.quote:
In België is het niet veel beterquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
Waarom duurt het altijd een eeuwigheid in Italiaanse koersen voordat ze de volledige uitslag geven (of meer dan de top 10)?
Krijg wel minder sympathie voor Pogi, zou zomaar de nieuwe Armstrong/Froome kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ongenadig hard hij gaat op een nietszeggende klim als de Cipressa, amai. Mathieu gaf aan dat hij 110% moest zijn om Pogacar te volgen, in Vlaanderen zal dat 120% moeten zijn.
Statistisch gezien wordt hij überhaupt tweede.
De Oude Kwaremont is een uitzondering, al is het steile stuk ook niet zo lang. Het zijn nooit minutenlange inspanningen. Ben er ook van overtuigd dat Mathieu beter is dan '23. Pogacar natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ongenadig hard hij gaat op een nietszeggende klim als de Cipressa, amai. Mathieu gaf aan dat hij 110% moest zijn om Pogacar te volgen, in Vlaanderen zal dat 120% moeten zijn.
Statistisch gezien wordt hij überhaupt tweede.
Pogacar is veel erger. Van Armstrong had je alleen last in de Dauphine en de Tour, Froome reed ook maar een paar rittenkoersen per jaar. Dit blaag (een plaag) zit ons het hele jaar dwars.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg wel minder sympathie voor Pogi, zou zomaar de nieuwe Armstrong/Froome kunnen zijn.
Als je dit weet is het toch onbegrijpelijk dat Van Aert deze koers al 2 jaar over slaatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel en Van Aert gaan volledig op de gril op de combinatie Oude Kwaremont en Pater.
Remco is er ook nog!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar is veel erger. Van Armstrong had je alleen last in de Dauphine en de Tour, Froome reed ook maar een paar rittenkoersen per jaar. Dit blaag (een plaag) zit ons het hele jaar dwars.
Mathieu is absoluut beter dan toen ja. Maar Pogacar inderdaad ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Oude Kwaremont is een uitzondering, al is het steile stuk ook niet zo lang. Het zijn nooit minutenlange inspanningen. Ben er ook van overtuigd dat Mathieu beter is dan '23. Pogacar natuurlijk ook.
Dit is een flinke belediging voor Pogiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg wel minder sympathie voor Pogi, zou zomaar de nieuwe Armstrong/Froome kunnen zijn.
Daar ben ik het niet mee eens. Er valt van alles op Wout aan te merken, maar de bottom line is dat hij gewoon een (of twee) niveautjes lager staat dan de elite. De enige mogelijkheid die hij heeft om te winnen in Vlaanderen of Roubaix is door dit soort extreme keuzes te maken (in Vlaanderen komt hij alsnog ruim te kort). Het helpt wat dat betreft dat hij Sanremo al eens heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je dit weet is het toch onbegrijpelijk dat Van Aert deze koers al 2 jaar over slaat
Waarbij van der Poel na vandaag en de afgelopen jaren relatief ontspannen de rest van het voorjaar kan rijden terwijl de druk op van Aert steeds hoger wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mathieu is absoluut beter dan toen ja. Maar Pogacar inderdaad ook.
Denk dat de E3 ons al een heel stuk wijzer gaat maken.
Ik denk dat de realiteit is dat hij de meeste kansen heeft in San Remo en Roubaix terwijl de ronde steeds meer een mission impossible wordt. Waarom dan niet na San Remo nog even terug naar hoogte en pas net voor Roubaix terug komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Er valt van alles op Wout aan te merken, maar de bottom line is dat hij gewoon een (of twee) niveautjes lager staat dan de elite. De enige mogelijkheid die hij heeft om te winnen in Vlaanderen of Roubaix is door dit soort extreme keuzes te maken. Het helpt wat dat betreft dat hij Sanremo al eens heeft gewonnen.
Het rijmt totaal niet met het ik-moet-juist-niets mantra dat hij zo graag uitstraalt, maar om een legende te worden zal hij vooral daar moeten scoren. En hij geeft zichzelf de grootste kans met een hoogtestage. Hij heeft niet de luxe die de rest wel heeft.
Wout werd bij z’n zege gelost door Alaphilippe (en kwam in de afdaling terug) en was 2 jaar geleden minder dan Ganna en Pogi (en daar reed Mathieu dan nog van weg).. die was er vandaag niet bij geweest in de finale, denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je dit weet is het toch onbegrijpelijk dat Van Aert deze koers al 2 jaar over slaat
Dan wordt hij bij eerste voet op Vlaamse grond gestenigd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit is dat hij de meeste kansen heeft in San Remo en Roubaix terwijl de ronde steeds meer een mission impossible wordt. Waarom dat niet na San Remo nog even terug naar hoogte en pas net voor Roubaix terug komen.
Wou zeggen, mooie duosprint bij Intermarche, maar hij zit nu bij Astana natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mike Teunissen 11e. Die had ik even gemist
Qua uitslagen wel ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is een flinke belediging voor Pogi
Zal puur zijn omdat hij MSR al heeft en hij veel te graag RVV wil winnen. Of misschien nog wel meer PR, maar dat mag hij niet uitspreken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit is dat hij de meeste kansen heeft in San Remo en Roubaix terwijl de ronde steeds meer een mission impossible wordt. Waarom dan niet na San Remo nog even terug naar hoogte en pas net voor Roubaix terug komen.
Je weet dat Merckx ook meerdere keren positief getest is?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qua uitslagen wel ja.
Maar de geschiedenis leert ons dat de nmenselijke presentaties bijna altijd te mooi zijn om waar te zijn.
Alleen Merx kon dat clean.
Ja vandaar de smiley.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet dat Merckx ook meerdere keren positief getest is?
Als hij nooit Vlaanderen wint, gaat hij nog een paar keer wakker schieten van dat ene sprintje tegen Mathieuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal puur zijn omdat hij MSR al heeft en hij veel te graag RVV wil winnen. Of misschien nog wel meer PR, maar dat mag hij niet uitspreken natuurlijk
Die is 2 weken lang luiers aan het verschonen geweest ipv trainenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Waar is de Girmay gebleven die iedereen naar huis sprintte in de Tour?
Die is net vader geworden en heeft nauwelijks gereden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat hij dat al jaren doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij nooit Vlaanderen wint, gaat hij nog een paar keer wakker schieten van dat ene sprintje tegen Mathieu
Die rijdt nu al vier jaar achter elkaar precies dezelfde koers. Niet mee met de besten, en dan in de sprint van het tweede groepje verzuipen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Lastig om te zeggen wie er wel/niet achter de Paret-Peintre val zat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:17 schreef Marcoss het volgende:
Milan op plek 81 op meer dan 2,5 minuut.. ook best matig
Van Pedersen bekend waar die zat? Was nog niet ingeschakeld, maar mijn eerste indruk is dat hij teveel heeft gegeven in Parijs-Nicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen wie er wel/niet achter de Paret-Peintre val zat.
hij kan een keer griep hebben of een sleutelbeen brekenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die gaat niet thuis blijven zolang hij hem zelf niet heeft gewonnen.
Mooi rijtje; met een optimaal Vlaams voorjaar staat hij gelijk met Girardengo, Coppi en Kelly.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:15 schreef Faraday01 het volgende:
Met 7 monumenten sta je in een aardig lijstje: Pogacar, Bartali, Cancellara, Boonen en Van der Poel
Geniet er nog maar van zolang het kan, wanneer Mathieu stopt gaat er weer een gigantische droogte volgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:23 schreef franklop het volgende:
Sinds 2014:
NL 12 klassiekers
België 8
De 13 jaar ervoor
NL 1
België heul veul
Altijd weer die negativiteit!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan, wanneer Mathieu stopt gaat er weer een gigantische droogte volgen.
Met Gino Bartali op dezelfde lijst staan is geweldig. Alleen had Bartali wel de pech dat er een Tweede Wereldoorlog tussen zat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:15 schreef Faraday01 het volgende:
Met 7 monumenten sta je in een aardig lijstje: Pogacar, Bartali, Cancellara, Boonen en Van der Poel
Bij VdP en Pogacar komt er een Derde Wereldoorlog aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met Gino Bartali op dezelfde lijst staan is geweldig. Alleen had Bartali wel de pech dat er een Tweede Wereldoorlog tussen zat.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij VdP en Pogacar komt er een Derde Wereldoorlog aan
quote:
Toch het succes van de Rabobank jeugdopleiding?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:23 schreef franklop het volgende:
Sinds 2014:
NL 12 klassiekers
België 8
De 13 jaar ervoor
NL 1
België heul veul
Veel van de successen komen daar juist niet vandaan, buiten Van Baarle.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch het succes van de Rabobank jeugdopleiding?
Zag overigens pas dat MSR dit jaar 'maar' 289km lang is.
Wat mij betreft slingeren ze er nog ergens een lus bij zodat je op de magische 300km komt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ooit nog weggezet als iemand die het op belangrijke momenten laat afweten, kun je nagaan. Zes van z'n laatste tien monumenten gewonnen ook. (lol)
Mollema ook nog, maar het grootste deel niet inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel van de successen komen daar juist niet vandaan, buiten Van Baarle.
Helpt wel mee als je in 1 monument 0 concurrentie hebt in ieder geval. Pak je er zo even 3 in je laatste 10 mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat Pogacar viel in LBL.(lol)
Ja, dit gaat echt helemaal nergens meer over. Die kannibaliseren met z'n tweeën alles. Waarbij Van der Poel tussen de monumenten in amper in beeld is, terwijl Pogacar tussendoor alles blijft winnen. Doe mij dan toch maar de hyperspecialist in plaats van de alleskunner.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat Pogacar viel in LBL.(lol)
@heywoodu kan vast wel een artikel schrijven!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)voor-het-wielrennen/
Ik heb echt schandalig hard gelachen om dit artikel. Wanneer verschijnt het artikel op de frontpage waarin onze posts worden gequote?
Waarom twittert Renaat alsof Sammy z’n account heeft gekaaptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)voor-het-wielrennen/
Ik heb echt schandalig hard gelachen om dit artikel. Wanneer verschijnt het artikel op de frontpage waarin onze posts worden gequote?
Vrijdag E3 krijgen we dit schouwspel al in het kleinquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu vs Pogi wordt in RVV iig wel genottelijk. Met de vele hoogtemeters is Pogačar daar de favoriet denk ik.
Als dat mormel Roubaix gaat rijden doet hij vrijdag niet mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vrijdag E3 krijgen we dit schouwspel al in het klein
Jij denkt dat hij een weekje bij gaat trainen en dan pas voor Vlaanderen terug komt in koers?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dat mormel Roubaix gaat rijden doet hij vrijdag niet mee.
Zo is dat wel gemeld in de media.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij een weekje bij gaat trainen en dan pas voor Vlaanderen terug komt in koers?
Ik boycot twitter dus heb je een samenvatting?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Psychiatrisch patiënt Mou is echt waanzinnig aan het double downen. Blijft toch fascinerende materie.
Het is vooral het verschuiven van de doelpalen. Pogacar zou Van der Poel vandaag vernederen, maar nu komt de vernedering in Vlaanderen. Stukje rage bait.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik boycot twitter dus heb je een samenvatting?
Ik ben benieuwd of Wout durft te anticiperen, voor zover hij daar überhaupt de kans voor krijgt. In de laatste jaren heeft ie alleen maar geprobeerd om te volgen en ook daar redt ie het niet mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit is dat hij de meeste kansen heeft in San Remo en Roubaix terwijl de ronde steeds meer een mission impossible wordt. Waarom dan niet na San Remo nog even terug naar hoogte en pas net voor Roubaix terug komen.
Broertjes van Dijke gaan schroeien in Roubaixquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan, wanneer Mathieu stopt gaat er weer een gigantische droogte volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |