quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:42 schreef riri het volgende:
Nou komt de vuiligheid eruit bij Charise en Jane richting Jordy, zachtjes fluisteren met elkaar en achter Jordy zijn rug om negatief over hem praten en niet zoals Jordy die het recht in iemand zijn gezicht doet
"Ze zit hier alleen voor de fame"quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Jordy en recht in het gezicht doen?
zeker de kartel sessies vergeten
Ze heeft weer een meisje gevonden om mee te bitchen. Ze probeerd continu Jordy aan te smeren dat hij met het geld bezig is en zij zelf absoluut niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:42 schreef riri het volgende:
Nou komt de vuiligheid eruit bij Charise en Jane richting Jordy, zachtjes fluisteren met elkaar en achter Jordy zijn rug om negatief over hem praten en niet zoals Jordy die het recht in iemand zijn gezicht doet
Dat maak ik ervanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Dat maken Sharice en Jane ervan. Volgens mij is hij voiral sjaggo van het slechte slapen.
Hij had haar echt geen vriedin genoemd. Denk niet eens een mattie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Ze zit hier alleen voor de fame"
Nog nooit in haar gezicht gezegd idd
Jammer dat ze gisteren niet eerst aan Jordy vroegen of Jane een vriendin was.
Hij heeft haar gisteren toch een mattie genoemd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had haar echt geen vriedin genoemd. Denk niet eens een mattie.
Hoe de wind waait , waait mijn rokje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:42 schreef riri het volgende:
Dat was sarcastisch bedoelt omdat ze dat als eerste had gezegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij heeft haar gisteren toch een mattie genoemd.
Ik geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:42 schreef riri het volgende:
Volgens mij vroeg BB aan Jane of ze Jordy na deze week als vriend beschouwde, na wat haperingen kwam ze met mattie op de proppen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoelt omdat Sharice dat als eerste had gezegd.
Draait zo weer om, dan gaat hij van kut naar topquote:
Ja precies..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Draait zo weer om, dan gaat hij van kut naar top
Om vanavond vanuit zijn bed te oreren dat het komt door familyweek en hij zijn familie mist.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Draait zo weer om, dan gaat hij van kut naar top
O, wat is er gezegd dan? En door wie?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Om vanavond vanuit zijn bed te oreren dat het komt door familyweek en zijn familie mist.
Maar denk dat ie niet kan loslaten wat gisteren in de live gezegd is over het achterlaten van Sharice in de GR "voor een miljoenenpubliek".
Sharice zei dat ze hadden afgesproken dat ze niemand zouden achterlaten in de GR.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat is er gezegd dan? En door wie?
Jordy doet al weken precies hetzelfdequote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:57 schreef riri het volgende:
Let maar op, nu gaan deze twee geniepige dames zich op Mattie richten om die proberen over te halen door negatief te doen over Jordy
O ja dat stukje heb ik wel gezien, Sharice zou het nooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sharice zei dat ze hadden afgesproken dat ze niemand zouden achterlaten in de GR.
Schijnbaar kon je kiezen tussen een sleutel en een ticket en hij is de afspraak niet nagekomen.
Hij sprak het niet tegen en zijn gezicht ging op standje "ik vind dit niet leuk"
Sharice is ervan overtuigd dat jordy afgerekend wordt op dat nachtje slapen van haar. Dat heeft ze al paar keer benoemd.en ze denkt populair te zijn nadat axel is vertrokken. Jammer wat ze doen na de gezellig week die is geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:59 schreef Lrod01 het volgende:
Sharice is weer helemaal haar oude zelf met dat gefluister en geroddel. Van Jane had ik niet anders verwacht, dat is gewoon een triest geval maar van Sharice valt dit me vies tegen. Net nadat ik wat meer waardering voor haar begon te krijgen. Jammer.
Die week was alleen maar gezellig omdat Jordy een vrijstelling had.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sharice is ervan overtuigd dat jordy afgerekend wordt op dat nachtje slapen van haar. Dat heeft ze al paar keer benoemd.en ze denkt populair te zijn nadat axel is vertrokken. Jammer wat ze doen na de gezellig week die is geweest
En zelfs daar moest ie nog over slachtofferenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Die week was alleen maar gezellig omdat Jordy een vrijstelling had.
De rest heeft zich prima vermaakt, ondanks het feit dat ze op de bank zouden komen.
Yepquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En zelfs daar moest ie nog over slachtofferen
Zal Jane nu de nieuwe Milena worden, strelen en aaien met Sharicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wordt weer de oude valse Sharice, die Jane zo goed kent, alleen nu tegen Jordy gekeerd?
ik vind haar juist steeds leuker worden , maar ik begrijp dat je dat zegt omdat Jordy?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice wordt weer de oude valse Sharice, die Jane zo goed kent, alleen nu tegen Jordy gekeerd?
Dat gaat beiden kanten op, het is maar welke kant je kiest om er het meeste afschuw over te spreken, het grootste deel van de kijker lijkt te smullen van die streken van het kartel, die kunnen dan ook niks fout doen. Met als gevolg dat anderen die eens kritiek hebben op dat clubje worden afgestraft door die meerderheid...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:15 schreef riri het volgende:
Iedereen die het gedrag vertoont wat Charise en Jane hebben worden daar door de kijker voor afgestraft, ze willen het maar niet door hebben, als ze dan zo sluw zijn en op geld belust zou je denken dat ze dat snappen maar het is dus gewoon een karakterprobleem, zo zijn ze in de buitenwereld ook tegen mensen om hen heen.
Als de camera's er niet op zouden staan gaan dit soort types veel en veel verder in hun haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |