abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217143060

Sektariërs gonna sekte.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_217143091
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 14:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Goed verhaal weer vem.
Wat had ik er dan van moeten vinden?
pi_217143108
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 14:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik rijd al 20 jaar BMw maar nog nooit de intentie gehad om enkel van BMW alle strategische keuzes en ontwikkelingen te volgen.
Maar als je in 12 jaar tijd 7 Tesla’s koopt Magnus met recht een fanboy genoemd worden en de vraag is of je überhaupt nog in staat bent om dan met een neutrale blik naar Tesla’s te kijken.

Ik heb de indruk namelijk dat je verblind wordt door je liefde voor Tesla en alle kritiek of aanmerken aan de persoonlijke kant op pakt.

Dat je het hele businessmodel en marketingstrategie van Tesla durft te ontkennen geeft wat mij betreft al aan hoe je in de wedstrijd zit.
Ik durf als niet-tesla-fan gerust te stellen dat ze een aantal zaken heel goed doen maar daar gigantische risico’s mee nemen of hebben genomen. Traditionele autofabrikanten gaan wat minder risicovol tewerk en leveren gewoon een goedgekeurd en volwaardig product af. Tesla durft auto’s te verkopen die pas na een paar updates de beloofde technologie op orde hebben.
Zeldzaam uitgebreide stropop dit. Probeer het eens anders.

Verder ben ik merktrouw. Zo heb ik nog veel meer Porsches gekocht en ook van Porsche weet ik bovengemiddeld veel.

Kortom: vul niet zoveel in.
pi_217143117
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zeldzaam uitgebreide stropop dit. Probeer het eens anders.

Verder ben ik merktrouw. Zo heb ik nog veel meer Porsches gekocht en ook van Porsche weet ik bovengemiddeld veel.

Kortom: vul niet zoveel in.
Ik vul niks in, je etaleert het zelf.
pi_217143121
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Sektariërs gonna sekte.
Ze heeft wel gelijk dat de auto pretty en snazzy is. :)
pi_217143125
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik vul niks in, je etaleert het zelf.
Daarom verzin je ook vanalles wat ik zogenaamd zou vinden.

Ik zou de laatste zijn die beweert dat Tesla geen risico’s neemt. Ik noem maar wat.
pi_217143130
Musk belooft zijn medewerkers gouden bergen als ze niet hun Tesla aandelen verkopen.

Maar hoe zat het ook alweer met zijn andere beloftes?

Bekijk deze YouTube-video
pi_217143149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daarom verzin je ook vanalles wat ik zogenaamd zou vinden.

Ik zou de laatste zijn die beweert dat Tesla geen risico’s neemt. Ik noem maar wat.
Ik verzin helemaal niks van wat jij zou vinden. Dat vul je nogmaals helemaal zelf in. Ik zeg al, je etaleert het volkomen zelf.
pi_217143152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat had ik er dan van moeten vinden?
Wat je ergens van vindt is aan jou, dat ga ik je niet voorschrijven. Ik had alleen iets meer onderbouwing verwacht bij je verhaal dat we zonder Musk helemaal niks zouden doen met zelfrijdende auto's, dus daar zit mijn teleurstelling.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 maart 2025 @ 15:19:54 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217143184
https://www.nu.nl/economi(...)anwege-rol-musk.html

quote:
De gesprekken tussen Italië en ruimtebedrijf SpaceX over het leveren van communicatiediensten zijn "tot stilstand gekomen". Dat heeft de Italiaanse defensieminister Guido Crosetto gezegd. Volgens de minister komt dat door discussies over de betrokkenheid van Elon Musk.
Oeps....Toch weer 1,5 miljard aan omzet minder.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_217143328
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik verzin helemaal niks van wat jij zou vinden. Dat vul je nogmaals helemaal zelf in. Ik zeg al, je etaleert het volkomen zelf.
Goh, wat bedoelde je hiermee dan te zeggen?

Dat je het hele businessmodel en marketingstrategie van Tesla durft te ontkennen geeft wat mij betreft al aan hoe je in de wedstrijd zit.
Ik durf als niet-tesla-fan gerust te stellen dat ze een aantal zaken heel goed doen maar daar gigantische risico’s mee nemen of hebben genomen. Traditionele autofabrikanten gaan wat minder risicovol tewerk en leveren gewoon een goedgekeurd en volwaardig product af. Tesla durft auto’s te verkopen die pas na een paar updates de beloofde technologie op orde hebben.

Of nog simpeler: geef even aan waar ik het hele businessmodel en (de) marketingstrategie ontken…
pi_217143335
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat je ergens van vindt is aan jou, dat ga ik je niet voorschrijven. Ik had alleen iets meer onderbouwing verwacht bij je verhaal dat we zonder Musk helemaal niks zouden doen met zelfrijdende auto's, dus daar zit mijn teleurstelling.
Wat had je nog verwacht na mijn ‘I stand corrected’ ter zake? Of heb je die gewoon over het hoofd gezien?
pi_217143353
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, gisteren was die niet al binnen en vandaag is die ook niet definitief verloren gegaan.

Er is dus feitelijk niets veranderd.
pi_217143361
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Canada was ook al gestopt.
pi_217143421
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Canada was ook al gestopt.
Totaal anders. En bovendien een gevalletje hoe schiet ik mijzelf in de voet.

https://www.cbc.ca/amp/1.7475817
pi_217143439
Overigens een vraag: welke elektrische auto is Tesla voorbij gestreefd volgende de ‘kenners’ alhier. Een keer man en paard zou wel handig zijn.
pi_217143511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Goh, wat bedoelde je hiermee dan te zeggen?

Of nog simpeler: geef even aan waar ik het hele businessmodel en (de) marketingstrategie ontken…
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 13:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Prima, heb jij er geen verstand van.
Als reactie op:
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 13:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Tesla maar zeker Musk is helemaal niet vooruitstrevend of innovatief. Ze kopiëren en bewerken innovatieve ideeën tot een concept wat onder aanvoering van een marketingstrategie onder leiding van Musk uitgroeit tot een commercieel succes. Want 1 ding moet je musk nageven, hij heeft wel een gevoel voor welke ideeën zouden kunnen werken en kan dit geweldig promoten en marketen.

De enige reden waarom dat Tesla de huidige positie heeft is de enorme bak met geld die er achter zit. Het is natuurlijk ook wat meer mogelijk om in een startup met nieuwe ideeën te komen en te initiëren tegenover een traditioneel merk welke ook nog eens richten op allerlei andere markten.

Ik blijf er bij, Tesla is louter en alleen een marketing tool voor Musk en worden grandioos geholpen door de omstandigheden maar dat gaat ze opende langere termijn toch tegenwerken.
Schijnbaar zie jij het dan anders.
pi_217143611
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
[..]
Als reactie op:
[..]
Schijnbaar zie jij het dan anders.
Dat vertaal jij dan wel heel vrijelijk, nietwaar?

Maar goed, vertel eens welke elektrische auto’s Tesla hebben ingehaald. Ik ben razend benieuwd. Ik heb de nieuwe Taycan naast de 4 jaar oudere Model S Plaid gelegd en dat viel toch niet gunstig uit voor de Porsche. Ja, mooie laadcurve, dat wel. Maar overall? Neuh.
pi_217143711
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat vertaal jij dan wel heel vrijelijk, nietwaar?

Maar goed, vertel eens welke elektrische auto’s Tesla hebben ingehaald. Ik ben razend benieuwd. Ik heb de nieuwe Taycan naast de 4 jaar oudere Model S Plaid gelegd en dat viel toch niet gunstig uit voor de Porsche. Ja, mooie laadcurve, dat wel. Maar overall? Neuh.
Ik kan niet anders als je geen tegenargumenten geeft.
pi_217144295
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik kan niet anders als je geen tegenargumenten geeft.
Die moet je even uitleggen: waarom heb jij tegenargumenten nodig om hetgeen ik schrijf niet te verbasteren naar iets totaal anders?
  zaterdag 22 maart 2025 @ 17:08:22 #71
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217144604
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217144637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Totaal anders. En bovendien een gevalletje hoe schiet ik mijzelf in de voet.

https://www.cbc.ca/amp/1.7475817
Op zich wel begrijpelijk.
Alles is beter dan je ziel aan de duivel verkopen.
pi_217144641
quote:
Porsche moet het sowieso niet hebben van de Jan Modaaltjes, Xiaomi vergelijken met Porsche is eigenlijk al lachwekkend.

En Xiaomi vind ik ook wel prima, maar iedereen die een Porsche koop zal nooit een Xiaomi overwegen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217144965
quote:
quote:
Er zit een motor van 288 kW (386 pk) aan de voorkant en twee elektromotoren van elk 425 kW (570 pk) aan de achterkant. Dat is een gezamenlijk vermogen van 1.138 kW (1.526 pk). Het maximumkoppel is 1.770 Nm en de topsnelheid is 359 km/u. De acceleratie van 0-100 km/u is voorbij een duizelingwekkende 1,98 seconden!
Damn
pi_217144999
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 15:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat had je nog verwacht na mijn ‘I stand corrected’ ter zake? Of heb je die gewoon over het hoofd gezien?
Het zijn twee verschillende claims; Musk was de eerste, en zonder Musk zouden we hier niet zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')