Zeldzaam uitgebreide stropop dit. Probeer het eens anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik rijd al 20 jaar BMw maar nog nooit de intentie gehad om enkel van BMW alle strategische keuzes en ontwikkelingen te volgen.
Maar als je in 12 jaar tijd 7 Tesla’s koopt Magnus met recht een fanboy genoemd worden en de vraag is of je überhaupt nog in staat bent om dan met een neutrale blik naar Tesla’s te kijken.
Ik heb de indruk namelijk dat je verblind wordt door je liefde voor Tesla en alle kritiek of aanmerken aan de persoonlijke kant op pakt.
Dat je het hele businessmodel en marketingstrategie van Tesla durft te ontkennen geeft wat mij betreft al aan hoe je in de wedstrijd zit.
Ik durf als niet-tesla-fan gerust te stellen dat ze een aantal zaken heel goed doen maar daar gigantische risico’s mee nemen of hebben genomen. Traditionele autofabrikanten gaan wat minder risicovol tewerk en leveren gewoon een goedgekeurd en volwaardig product af. Tesla durft auto’s te verkopen die pas na een paar updates de beloofde technologie op orde hebben.
Ik vul niks in, je etaleert het zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeldzaam uitgebreide stropop dit. Probeer het eens anders.
Verder ben ik merktrouw. Zo heb ik nog veel meer Porsches gekocht en ook van Porsche weet ik bovengemiddeld veel.
Kortom: vul niet zoveel in.
Ze heeft wel gelijk dat de auto pretty en snazzy is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Sektariërs gonna sekte.
Daarom verzin je ook vanalles wat ik zogenaamd zou vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vul niks in, je etaleert het zelf.
Ik verzin helemaal niks van wat jij zou vinden. Dat vul je nogmaals helemaal zelf in. Ik zeg al, je etaleert het volkomen zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom verzin je ook vanalles wat ik zogenaamd zou vinden.
Ik zou de laatste zijn die beweert dat Tesla geen risico’s neemt. Ik noem maar wat.
Wat je ergens van vindt is aan jou, dat ga ik je niet voorschrijven. Ik had alleen iets meer onderbouwing verwacht bij je verhaal dat we zonder Musk helemaal niks zouden doen met zelfrijdende auto's, dus daar zit mijn teleurstelling.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat had ik er dan van moeten vinden?
Oeps....Toch weer 1,5 miljard aan omzet minder.quote:De gesprekken tussen Italië en ruimtebedrijf SpaceX over het leveren van communicatiediensten zijn "tot stilstand gekomen". Dat heeft de Italiaanse defensieminister Guido Crosetto gezegd. Volgens de minister komt dat door discussies over de betrokkenheid van Elon Musk.
Goh, wat bedoelde je hiermee dan te zeggen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik verzin helemaal niks van wat jij zou vinden. Dat vul je nogmaals helemaal zelf in. Ik zeg al, je etaleert het volkomen zelf.
Wat had je nog verwacht na mijn ‘I stand corrected’ ter zake? Of heb je die gewoon over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat je ergens van vindt is aan jou, dat ga ik je niet voorschrijven. Ik had alleen iets meer onderbouwing verwacht bij je verhaal dat we zonder Musk helemaal niks zouden doen met zelfrijdende auto's, dus daar zit mijn teleurstelling.
Nee, gisteren was die niet al binnen en vandaag is die ook niet definitief verloren gegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:19 schreef Ulx het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)anwege-rol-musk.html
[..]
Oeps....Toch weer 1,5 miljard aan omzet minder.
Canada was ook al gestopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:19 schreef Ulx het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)anwege-rol-musk.html
[..]
Oeps....Toch weer 1,5 miljard aan omzet minder.
Totaal anders. En bovendien een gevalletje hoe schiet ik mijzelf in de voet.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goh, wat bedoelde je hiermee dan te zeggen?
Dat je het hele businessmodel en marketingstrategie van Tesla durft te ontkennen geeft wat mij betreft al aan hoe je in de wedstrijd zit.
Ik durf als niet-tesla-fan gerust te stellen dat ze een aantal zaken heel goed doen maar daar gigantische risico’s mee nemen of hebben genomen. Traditionele autofabrikanten gaan wat minder risicovol tewerk en leveren gewoon een goedgekeurd en volwaardig product af. Tesla durft auto’s te verkopen die pas na een paar updates de beloofde technologie op orde hebben.
Of nog simpeler: geef even aan waar ik het hele businessmodel en (de) marketingstrategie ontken…
Als reactie op:quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima, heb jij er geen verstand van.
Schijnbaar zie jij het dan anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Tesla maar zeker Musk is helemaal niet vooruitstrevend of innovatief. Ze kopiëren en bewerken innovatieve ideeën tot een concept wat onder aanvoering van een marketingstrategie onder leiding van Musk uitgroeit tot een commercieel succes. Want 1 ding moet je musk nageven, hij heeft wel een gevoel voor welke ideeën zouden kunnen werken en kan dit geweldig promoten en marketen.
De enige reden waarom dat Tesla de huidige positie heeft is de enorme bak met geld die er achter zit. Het is natuurlijk ook wat meer mogelijk om in een startup met nieuwe ideeën te komen en te initiëren tegenover een traditioneel merk welke ook nog eens richten op allerlei andere markten.
Ik blijf er bij, Tesla is louter en alleen een marketing tool voor Musk en worden grandioos geholpen door de omstandigheden maar dat gaat ze opende langere termijn toch tegenwerken.
Dat vertaal jij dan wel heel vrijelijk, nietwaar?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Als reactie op:
[..]
Schijnbaar zie jij het dan anders.
Ik kan niet anders als je geen tegenargumenten geeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat vertaal jij dan wel heel vrijelijk, nietwaar?
Maar goed, vertel eens welke elektrische auto’s Tesla hebben ingehaald. Ik ben razend benieuwd. Ik heb de nieuwe Taycan naast de 4 jaar oudere Model S Plaid gelegd en dat viel toch niet gunstig uit voor de Porsche. Ja, mooie laadcurve, dat wel. Maar overall? Neuh.
Die moet je even uitleggen: waarom heb jij tegenargumenten nodig om hetgeen ik schrijf niet te verbasteren naar iets totaal anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet anders als je geen tegenargumenten geeft.
Op zich wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Totaal anders. En bovendien een gevalletje hoe schiet ik mijzelf in de voet.
https://www.cbc.ca/amp/1.7475817
Porsche moet het sowieso niet hebben van de Jan Modaaltjes, Xiaomi vergelijken met Porsche is eigenlijk al lachwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
Porsche krijgt heel erg moeilijk
https://www.vroom.be/nl/i(...)ijs-verslaat-porsche
https://www.autovisie.nl/(...)r-gaat-in-productie/
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:08 schreef michaelmoore het volgende:
Porsche krijgt heel erg moeilijk
https://www.vroom.be/nl/i(...)ijs-verslaat-porsche
https://www.autovisie.nl/(...)r-gaat-in-productie/
Damnquote:Er zit een motor van 288 kW (386 pk) aan de voorkant en twee elektromotoren van elk 425 kW (570 pk) aan de achterkant. Dat is een gezamenlijk vermogen van 1.138 kW (1.526 pk). Het maximumkoppel is 1.770 Nm en de topsnelheid is 359 km/u. De acceleratie van 0-100 km/u is voorbij een duizelingwekkende 1,98 seconden!
Het zijn twee verschillende claims; Musk was de eerste, en zonder Musk zouden we hier niet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat had je nog verwacht na mijn ‘I stand corrected’ ter zake? Of heb je die gewoon over het hoofd gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |