quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:45 schreef Kinga het volgende:
Die hele tent wordt gesloopt hahahahahahahahahahhaha
Dat is op zijn minst vreemdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Alle ballen voor Jolien tot nu toe zo te zien
SPOILER: Maar dat terzijdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
vidn hem beetje onrespectvol omgaan met de spullen en afbreken van tentquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Luca was finalist bij 'K2 zoekt K3'!ScherpSPOILER: Maar dat terzijdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
Ze haalde er een paar helemaal van boven op de balken, raar dat niemand anders daar dan ging kijken die in dat blauwe pak was daar ook maar deed nietsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Luca was finalist bij 'K2 zoekt K3'!SPOILER: Maar dat terzijdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boven de vending machinequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze haalde er een paar helemaal van boven op de balken, raar dat niemand anders daar dan ging kijken die in dat blauwe pak was daar ook maar deed niets
Ja die liet het gewoon gebeurenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze haalde er een paar helemaal van boven op de balken, raar dat niemand anders daar dan ging kijken die in dat blauwe pak was daar ook maar deed niets
rent niet als een kip zonder kopquote:
oh my GOT!!!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Jane viel nog best mee in die suite
Het gaat er maar om dat ze bekende niet omhelzen enzo of tegen ze praten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand staat 100% stil. Onmogelijk ook, maar goed
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Jane viel nog best mee in die suite
Echt hequote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:56 schreef Was-beer het volgende:
Sorry voor die lamp in je kamer love you bye
lekker boeiend, zolang je niet communiceertquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Freece is echt wel mislukt Jolien hard lachen en Jane draaide paar keer der hoofd
Ja, maar dat mag zij.....Is luca haar broer??Misschien had hij beter mee kunnen doen....Zelfde type alleen een graadje erger denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:53 schreef marky het volgende:
Jane staat echt niet stil. Die draait steeds met haar hoofd.
Die DM is ook de laatste tijd alleen maar eten kiezen en kopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
Jolien DM
hoop dat ze keuzes maakt voor zichzelf
in de week van Axel en Jane zaten er best wat voordelen aanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die DM is ook de laatste tijd alleen maar eten kiezen en kopen
+ Jattenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:59 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die DM is ook de laatste tijd alleen maar eten kiezen en kopen
hij heeft het juist super goed gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef Snensie het volgende:
Sjonge jonge die gast kan ook niks goed doen.
Te goed gedaan zelfsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef Snensie het volgende:
Ja, 6/50 is echt heul weinigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het juist super goed gedaan
Juist goed verstoptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef Snensie het volgende:
Heel het huis overhoop en ze hadden nog dieper moet gravenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matteus laat zien hoe er in elke zitzak 4 à 5 ballen zitten.
Gewoon openritsen en je hebt ze
Nou, dat was zijn mission natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef marky het volgende:
Hij heeft ze natuurlijk veel te moeilijk verstopt.
Ja zeg dat. 🤪quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het juist super goed gedaan
Als de bewoners ze hadden moeten vinden, en Matt geld zou verdienen aan de niet gevonden ballen had ie 22.000 euro gewonnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:04 schreef marky het volgende:
Hij heeft ze natuurlijk veel te moeilijk verstopt.
preciesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als de bewoners ze hadden moeten vinden, en Matt geld zou verdienen aan de niet gevonden ballen had ie 22.000 euro gewonnen
ja en gegraven ook in zitzakken in de bank hoezo moeten ze dat vinden hahhhaquote:
Ja maar in de bank...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, dat was zijn mission natuurlijk.
Ik vind het knap gedaan van Matti
dat maar hij heet geen Jordyquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:06 schreef riri het volgende:
Zou mooi zijn dat Mattheus voor alle niet gevonden dus goed verstopte ballen, 44 dus ongeveer, 44 x 500 euro wint
calm your titsquote:
Het zou ook wel mogelijk moeten zijn om ze te vinden en dat was niet. Dus ik zou eerder zeggen diskwalificatie van dit spel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:06 schreef riri het volgende:
Zou mooi zijn dat Mattheus voor alle niet gevonden dus goed verstopte ballen, 44 dus ongeveer, 44 x 500 euro wint
ik denk dat de meesten geen live stream kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat wisten de vrienden/familie?
Het was toch geen geheim dat 1 bewoner de ballen als secret mission in de nacht zou moeten verstoppen?
Dan was het toch niet logisch om in de slaapkamers te zoeken en daar alles zo overhoop te halen?
Nou, de rits van een zitzak open doen om er in te kijken, vind ik niet bepaald moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het zou ook wel mogelijk moeten zijn om ze te vinden en dat was niet. Dus ik zou eerder zeggen diskwalificatie van dit spel.
Doe niet zo kleinzielig joh, hartstikke goed verstopt daar komt nog wel een grote som tegenover te staan lijkt mequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het zou ook wel mogelijk moeten zijn om ze te vinden en dat was niet. Dus ik zou eerder zeggen diskwalificatie van dit spel.
Maar dat van die secret mission was al sinds gistermiddag bekend en stond toch op alle socials dat je daarvoor kon stemmen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten geen live stream kijken
er was heel lang vannacht SLquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten geen live stream kijken
Ze was toen ze stil was haar tekst aan het bedenken en voor de camera ging ze roepen......quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef mangalie het volgende:
Jane gluurt even in de camera en roept dan ohneeeeeeee ohneeee (in de suite)![]()
Matti wist toch ook niet waarom ze verstopt moesten wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:12 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft het veel te moeilijk gemaakt, dan krijg je die tereringzooi
maakt niet, uit , dan krijg je wel deze bendequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti wist toch ook niet waarom ze verstopt moesten worden
als bewoners hadden moeten zoeken zoals hij dacht
had hij flink gecasht
Hij zal echt geen uitleg hebben gekregen hoe het spel gespeeld moest worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti wist toch ook niet waarom ze verstopt moesten worden
als bewoners hadden moeten zoeken zoals hij dacht
had hij flink gecasht
5 mensen die ballen zoekenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
maakt niet, uit , dan krijg je wel deze bende
Jolien ook en begon ineens spontaan hard te lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef mangalie het volgende:
Jane gluurt even in de camera en roept dan ohneeeeeeee ohneeee (in de suite)![]()
Ja, dat klopt er inderdaad niet aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
een SM van lik me versje
matti houdt er niks aan over
Nou als hij zoals jij zegt 500 euro moet krijgen voor elke bal dan is het niet eerlijk. Maar dat is gelukkig niet dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:11 schreef riri het volgende:
[..]
Doe niet zo kleinzielig joh, hartstikke goed verstopt daar komt nog wel een grote som tegenover te staan lijkt me
500 euroquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
een SM van lik me versje
matti houdt er niks aan over
ging alleen om de ballen maar BB zei helemaal niets over de Freeze toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy hoeveel ballen heb je?
Jordy grijpt naar zijn kruis: euh twee?
Matteus, hoevel OPGEPLAKTE ballen heb je.
Jolien: 5
Matti: 1
rest: 0
Iedereen krijgt toch geld als zijn sm gelukt is.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:17 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou als hij zoals jij zegt 500 euro moet krijgen voor elke bal dan is het niet eerlijk. Maar dat is gelukkig niet dus niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:19 schreef maxelu het volgende:
Matthi: jammer die vriend van mij had nooit die ballen kunnen vinden op de vending. Hij is 1m50
Ja maar die bedragen liggen toch veel lager? Dus 50 per bal ofzo zou eerlijker zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen krijgt toch geld als zijn sm gelukt is.....
Nee! Die 500 e is omdat Matti's vriend die ene bal vond.quote:
en Jordy neemt het hem kwalijk dat hij de ballen zo goed verstoot heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti staat zich nu ook luidop af te vragen waarom hij geen beloning krijgt voor zijn geslaagde missie
nou dan misschien 50,00 ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:17 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou als hij zoals jij zegt 500 euro moet krijgen voor elke bal dan is het niet eerlijk. Maar dat is gelukkig niet dus niks aan de hand.
Oh ja. Nja Ms moeten ze ff overleggen bij de FEBO omdat ze dit niet verwacht hadden ofzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee! Die 500 e is omdat Matti's vriend die ene bal vond.
Niet als beloning voor de geslaagde missie
Ogod jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Voordeel is dat Jolien lekker in die suite slaapt voor een week
Nee, opdrachten voor SM kunnen oplopen als het gelukt is en niemand gemerkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar die bedragen liggen toch veel lager? Dus 50 per bal ofzo zou eerlijker zijn.
En dan Jane bij Jordy op de slaapkamer, oe jee snurkdramaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Voordeel is dat Jolien lekker in die suite slaapt voor een week
neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, opdrachten voor SM kunnen oplopen als het gelukt is en niemand gemerkt.
Dit spel wat je nu zag dat zoeken door bekenden van hun staat helemaal los van de SM die Mattie vannacht had gedaan.
En anders hadden ze nog de zes die gevonden waren er af kunnen trekken.
is niet de rijkste hoorquote:
Jordy moet niet zo zeuren , er bestaan al jaren oordopjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan Jane bij Jordy op de slaapkamer, oe jee snurkdrama
alleen dat hij de ballen moest verstoppenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen dat hij de ballen moest verstoppen
verder wist hij niks
maar het hoort wel bij elkaar
deze SM was echt een nonmissie
Ik snap het.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, opdrachten voor SM kunnen oplopen als het gelukt is en niemand gemerkt.
Dit spel wat je nu zag dat zoeken door bekenden van hun staat helemaal los van de SM die Mattie vannacht had gedaan.
En anders hadden ze nog de zes die gevonden waren er af kunnen trekken.
Heeft hij er ook iets mee verdient? Ik ben nog niet bijgelezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, dat was zijn mission natuurlijk.
Ik vind het knap gedaan van Matti
nee niets alleen die 500 van de gevonden balquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:28 schreef Ynti het volgende:
[..]
Heeft hij er ook iets mee verdient? Ik ben nog niet bijgelezen.
Een bal is op zijn pak geplakt dus 500 euroquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:28 schreef Ynti het volgende:
[..]
Heeft hij er ook iets mee verdient? Ik ben nog niet bijgelezen.
Ik gok van welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
Nog een vraagje Mag Jane nog in die kamer blijven of moet ze bij de andere slapen nu Jolien DM is?
Ik vraag me eigenlijk al langer af hoezo zij al die weken (op 1 na) in de Suite mag liggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
Nog een vraagje Mag Jane nog in die kamer blijven of moet ze bij de andere slapen nu Jolien DM is?
Die zijn mond stond ook niet stil tijdens het zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:31 schreef spapaars het volgende:
Die vriend van Jane is wel grappig.
Waar liggen die schijtdingen?
Heeft BB denk ik nog niets over gezegd, maar ik vermoed dat Jane niet in de suite kan blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:32 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Heeft BB denk ik nog niets over gezegd, maar ik vermoed dat Jane niet in de suite kan blijven.
Suite mag eigenlijk gewoon weg, toch? Stom om maar met 5 te zijn en 1 iemand af te zonderen.
Oh wacht dat is waarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en Jane hebben beide even veel toch
Hij is buiten aan het opruimen en nog verstopte ballen aan het zoeken. Heb het idee dat hij zelf niet meer goed weet waar hij ze allemaal gestoken heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:35 schreef Puzzie het volgende:
Mattie doet ook verder geen moer in het huis, een beetje buiten rondlopen terwijl de rest aan het opruimen is
Jane heeft eigenlijk het naar toegezegd......net nog van het is mijn kamer he.....toen ze de ravage zag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Heeft BB denk ik nog niets over gezegd, maar ik vermoed dat Jane niet in de suite kan blijven.
Suite mag eigenlijk gewoon weg, toch? Stom om maar met 5 te zijn en 1 iemand af te zonderen.
Hahaha ik dacht nog…..die anderen hebben toch ook niet zoveel gehad. Maar ik let nooit zo goed op, snel afgeleid enzo dus het zal wel. Maar klopt wel dat de sm los staat van deze opdracht voor de vrienden en fam. Hopelijk krijgt hij nog wel wat voor zijn sm.quote:
gewoon dicht dat hokquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jolien is DM toch? Misschien gaat het nu ook wel anders , geen idee
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bal is op zijn pak geplakt dus 500 euro
Karig hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niets alleen die 500 van de gevonden bal
ja vind het ook raarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Karig hoor.
Hij had ze goed verstopt.
Volgend jaar is hij een bewoner 🤪quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn mond stond ook niet stil tijdens het zoeken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
volgens mij is jane ook wat aangekomen
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
volgens mij is jane ook wat aangekomen
Don't give up!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
goede volgordequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef Hoempah het volgende:
Jolien dweilt eerst de toiletten en gaat nu de woonkamer doen.
Lekker frisquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef Hoempah het volgende:
Jolien dweilt eerst de toiletten en gaat nu de woonkamer doen.
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Lekker frishopelijk wel met ander water?
Ik dacht dat ging over dat BB had gezegd dat er ernstige consequenties zouden volgen als de freeze zou falen, maar die consequentie werd blijkbaar niet gespecifieerd. Dus vroegen ze zich net af wat die consequentie dan was geweest. Iemand zei: instant nominatie... Ah neen, dat kan niet want in deze fase is gewoon iedereen sowieso genomineerd. Daarna zei iemand lachend: meteen huis verlaten! (ja nee kan dus ook niet)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze niet eens gehoord dat de consequentie halvering was? Hoor ze er net over praten.
denk eerder ook dm worden..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Jordy is nog aan het sikkeneuren over het geld
( hij deed toch niet mee voor het geld )
Freece mislukt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : da geld kan me gestole worde da us papa hier is gekomuh is me veel meer waard dan al het geld op de wereld
Die mag wat mij betreft meedoen met de editie van 2026.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
dan meld ik me vast afquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft meedoen met de editie van 2026.
Zijn 2 ballen zijn niet meegeteld.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
Waarom is Jordy nou weer chagrijnig? Ik zie de rest nagenieten en ik hoor hoe blij ze zijn en hij zit erbij alsof zijn Valentijnskaarten zijn afgepakt.
Dan zou het mooi zijn dat BB later op de dag met de mededeling komt: "Matti, je hebt je Secret Mission heel goed uitgevoerd, 44 ballen niet gevonden dus je krijgt hierquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
Matti krijgt weer te horen dat hij het verkeerd heeft gedaan
nu van Jordy en jane
Ik heb BB horen zeggen dat gehalveerd werd. Maar dat zal dan tegen de familie en vrienden zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ging over dat BB had gezegd dat er ernstige consequenties zouden volgen als de freeze zou falen, maar die consequentie werd blijkbaar niet gespecifieerd. Dus vroegen ze zich net af wat die consequentie dan was geweest. Iemand zei: instant nominatie... Ah neen, dat kan niet want in deze fase is gewoon iedereen sowieso genomineerd. Daarna zei iemand lachend: meteen huis verlaten! (ja nee kan dus ook niet)
Rest hoorde ik niet, maar dan bedachten ze misschien dat prijzengeld zou gehalveerd worden als consequentie? Maar weten doen ze dus niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:07 schreef riri het volgende:
[..]
Dan zou het mooi zijn dat BB later op de dag met de mededeling komt: "Matti, je hebt je Secret Mission heel goed uitgevoerd, 44 ballen niet gevonden dus je krijgt hier
44 x 500 voor"
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn 2 ballen zijn niet meegeteld.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:14 schreef mazaru het volgende:
Jolien gooit een emmer vuil sop in de vijver. Zijn die mensen opgegroeid op een vuilnisbelt of zo?
Misschien denkt ze dat de vijver zo schoner word?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:14 schreef mazaru het volgende:
Jolien gooit een emmer vuil sop in de vijver. Zijn die mensen opgegroeid op een vuilnisbelt of zo?
pff jane moet niet zeurenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:23 schreef zodeju het volgende:
Jane zegt nog maar eens dat ze hoop dat ze haar slaapkamer mag houden....
Denk ook niet dat Jolien alleen daar wil liggen maar het is net wat BB wil.
Jordy dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: hij maakt die opmerking maar heeft dezelfde streken gedaan deze week
Gaat dat over Jordy die toen langs liep.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:35 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: hij maakt die opmerking maar heeft dezelfde streken gedaan deze week
Wat was er dan, kon haar niet verstaan....over welke streken heeft ze het en welke opmerking.....quote:
jammmie erg lekker hahahhahaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice vindt de kaas ruiken naar Pootjes voeten
Dat maken Sharice en Jane ervan. Volgens mij is hij voiral sjaggo van het slechte slapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
Jordy is nog aan het sikkeneuren over het geld
( hij deed toch niet mee voor het geld )
Het werd hoog tijd dat ze hem eens doorkreeg. Lekker snel twee weken voordat het afgelopen is.quote:
hij ga een sneer over Axel iets in de trant van kijk wat het hem heeft geleverd Exit!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
Ging over Jordy maar geen idee wat hij zei
Hij heeft genoeg streken laten zienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was er dan, kon haar niet verstaan....over welke streken heeft ze het en welke opmerking.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |