We waren halvefinalist op het EK toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
Hoe het ook afloopt, Nederland heeft gewoon opeens een behoorlijke ploeg
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven hè?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De tijden van briljante liedjes als "Oeh ah Ed de Goey" en "Litmanen Oehoeoeoeee".
Ja ik neem aan dat de componisten ervan inmiddels ook allemaal overleden zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven hè?
Dat was wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We waren halvefinalist op het EK toch?
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel tegen de lamme en de blinde.
En dan mist Nederland nog een hoop spelers (geen idee hoe dat bij Spanje is trouwens)quote:Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.
Dat zeker.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.
Je mist inderdaad veel verdedigers. En vooral nog een reserve spits. Brobbey is er, maar die kan er nog minder van dan een Memphis op leeftijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En dan mist Nederland nog een hoop spelers (geen idee hoe dat bij Spanje is trouwens)
Je mist driekwart van de verdediging (Dumfries, De Vrij, Ake) en ook iemand als Weghorst
De jeugd in de buitenwijken van Valencia kan denk ik nog wel een bal gebruiken.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Brobbey komt erin. Hij is bijzonder slecht met penalties toch?
Zo ver komt het niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Brobbey komt erin. Hij is bijzonder slecht met penalties toch?
Net zoals Memphis.quote:
Wie weet komt de bal wel in de buurt van Strani terecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
De jeugd in de buitenwijken van Valencia kan denk ik nog wel een bal gebruiken.
Als we hem straks 'Gloeiende, gloeiende, mijn raam ligt aan diggelen' zien typen, dan weten we het.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie weet komt de bal wel in de buurt van Strani terecht.
Dit vind ik dan niet zo'n ramp. Er is niet echt iets mee te verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |