SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
ik let er niet zo enorm op, ja dingen als chocomelk en coolbest laat ik veel vaker liggen en echt luxe dingetjes geworden..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:35 schreef Ama het volgende:
Van de prijzen in de supermarkt begin ik ook wel een beetje depressief te worden.
eten is goed betaalbaar, luxe eten nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik let er niet zo enorm op, ja dingen als chocomelk en coolbest laat ik veel vaker liggen en echt luxe dingetjes geworden..
soms nog eens huismerk chocolademelk, coolbest alleen in aanbiedingen (want wel erg lekker die strawberry hill)
maar voor de dagelijkse dingen: niet teveel opletten, tenzij ik heel krap zit een maand
nee die kan ik ook niet begrijpen.quote:
Ja, juichend het weekend inquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt weer volgens verwachting gepresteerd, geweldig
Ik zou eigenlijk ook wel naar bed willenquote:
ik kan ook voor jou gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook wel naar bed willen
nou goed betaalbaar vind ik ook niet helemaal het juiste.. ik kan het betalen maar kan mij voorstellen voor mensen die meer richting minimumloon zitten het echt een shitzooi isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eten is goed betaalbaar, luxe eten niet
jij gaat altijd voor allen van ons.quote:
Ja, graagquote:
Kom danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook wel naar bed willen
mafketel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Oke heb weer even gelachen. Wat is dit nou weer.
K&W / Ik doe GRATIS al uw opdrachten (Huishouden, tuin etc)
Ja dat is ook wel zo alleen bijv nu is huismerk cola in de aanbieding voor ¤1 maar dan denk ik ja weet niet maar het was echt 100 jaar ¤0.65 ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik let er niet zo enorm op, ja dingen als chocomelk en coolbest laat ik veel vaker liggen en echt luxe dingetjes geworden..
soms nog eens huismerk chocolademelk, coolbest alleen in aanbiedingen (want wel erg lekker die strawberry hill)
maar voor de dagelijkse dingen: niet teveel opletten, tenzij ik heel krap zit een maand
understatement... mafklapper3200quote:
kloptquote:
ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die kan ik ook niet begrijpen.
Drop is niet lekker
wij zijn een van de goedkoopste van europa volgens mij, weet niet of dat nog zo isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nou goed betaalbaar vind ik ook niet helemaal het juiste.. ik kan het betalen maar kan mij voorstellen voor mensen die meer richting minimumloon zitten het echt een shitzooi is
je had al even gelachen zei je.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Flauw hoor, was ik net weer beetje aan het lachen.
hahaha same, en wat ik typ is dat ik denk 'dit was niet de bedoeling'quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
Ik lees echt vandaag de helft maar kom op focus Ama.
Van sommige best wel basis dingen vind ik de prijs best wel hoog geworden. Tel ik cola enz niet eens mee want ja lekker maar niet nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
eten is goed betaalbaar, luxe eten niet
Ik heb de hele tijd dat ik denk waar reageert die persoon op want ik heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha same, en wat ik typ is dat ik denk 'dit was niet de bedoeling'![]()
Die prijsstijging was flink jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Van sommige best wel basis dingen vind ik de prijs best wel hoog geworden. Tel ik cola enz niet eens mee want ja lekker maar niet nodig.
Succes!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
Ik ga even wat dingen doen in huis want helaas ik heb geen huishoud robot en de tijd vliegt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:00 schreef Karzai het volgende:
one time i'll fy away leave my troubles to yesterday
quote:
leg er het bijltje gewoon bij neer , de wereld is niet meer te reddenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Anderhalf uur moeten praten en mijn tong is gewoon uitgedroogd en plakt aan mijn gehemelte, als een stukje biefstuk na 24 uur bakken, ik zit de hele tijd nu hardop woorden uit te spreken omdat ik klink als een halve.
Tsjechoslowakije!!
Ach jawel niet luxe boodschappen worden steeds goedkoper beweert men hier dus niets aan de hand johquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
leg er het bijltje gewoon bij neer , de wereld is niet meer te redden
Dropjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach jawel niet luxe boodschappen worden steeds goedkoper beweert men hier dus niets aan de hand joh
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:14 schreef Karzai het volgende:
zonnetje schijnt lekker, ik ga een cocktailtje halen bij het terras op de hoek
Die tikt snel aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:17 schreef Karzai het volgende:
er is van alles aan de hand maar veel raakt nog geen kant of rand
Nee hoor, totaal sereen hier in de tuin, met de BBQ opgestookt voor wat gezellig volk wat zo langskomt.quote:
Weinig groen hier dus je moet welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die niet zo raar. Je zit bijna midden op straat.
Waarom wil jij altijd gaan stofzuigen als de kat binnen aan het slapen is?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Hoe krijgt de kat het voor elkaar om altijd net binnen te gaan slapen als ik wil gaan stofzuigen.
Hmm ja zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd gaan stofzuigen als de kat binnen aan het slapen is?
Wat een onhandig, ik zou dat echt met mijn lompe kop omstoten.quote:
Ja het is hipquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]ja het is hipj
Wat een onhandig, ik zou dat echt met mijn lompe kop omstoten.
Raisa is echt zo'n naam voor een influencer.quote:
Ik was nog ff rondje lopenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
De zon is inmiddels wel helemaal weg ondanks dat het nog 22 graden is
Ja staat ook best een stevig windjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was nog ff rondje lopen
Zelfs de wind was een beetje warm
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik had gewoon geen jas aan toen ik naar de winkel ging. Kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder gehad heb zo vroeg in het jaar.
Nou ik heb wel een trui aan hoor. Korte broeken enz is het echt wel te koud voor maar goed ondanks de 200 kg extra vet ben ik best wel een koukleum.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broek
Het is binnen ook kouder dan buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
Snap het ook niet. Zit Solo hier dan in een tshirtje en ik heb een trui en een vest aan en nog steeds denk ik dan het is wel frisjes.
Jaquote:
Ik had mijn zomerjas wel aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik had gewoon geen jas aan toen ik naar de winkel ging. Kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder gehad heb zo vroeg in het jaar.
Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groetjes terug uit de tuinVeel plezier! Hoe lang ben je daar?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broek
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?
Jeetje..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij stelde voor het voor jouw ook wel even te kunnen regelen?
Gewoon vragen of Faber het wil doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Faber het wil doen
Zagen met beleid
Het vingertopje is ook zwart als die afsterftquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.
Dat mag hoor, ik kan het hebben en sowieso is een beetje lachen niet slecht voor me.quote:
Gelukkig zijn we die fase al heel lang voorbij. Lichaam blijft een raar iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vingertopje is ook zwart als die afsterft
Tony Iommi van Black Sabbathquote:Op zijn laatste werkdag in een metaalfabriek in Birmingham verloor hij de topjes van twee vingers van zijn rechterhand, waarmee hij akkoorden pakt (hij is linkshandig). Dokters vertelden hem dat hij nooit meer gitaar zou kunnen spelen. Hij legde zich er bij neer tot een goede vriend van hem een langspeelplaat van Django Reinhardt liet horen. Hierdoor gemotiveerd bleef hij spelen. Hij gebruikt tot op vandaag nog altijd extra lichte snaren en draagt een plastic bescherming over de beschadigde vingers (hij gebruikte eerst stukjes leer, maar dit kwam zijn gitaarspel niet ten goede).
Om zijn vingers nog verder te ontzien stemde Iommi zijn gitaar omlaag van E naar D. Hierdoor ontstond het diepe grommende gitaargeluid dat sinds halverwege de jaren 80 door veel metalbands wordt gebruikt maar dat eind jaren 60 volstrekt uniek was.
quote:
Ok, wie heeft de benen wijdquote:
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tony Iommi van Black Sabbath
Dat wel, maar het heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongelukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Ja jeetje uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
pfft.. het is weekend, dat zijn vragen voor de werkweekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
Denk maar andersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik pasta met spinazie/champignonsaus en vis eten
Visquote:
Ja. Zal even in spoiler zeggen want had het al gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 21-03-2025 17:53:54 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja. Zal even in spoiler zeggen want had het al gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een datum?Tap tap tap
Ik had trouwens echt net nog een edit gedaan. En nee ze zei dat ik binnenkort een oproep krijg. Maar goed niks doen is voor mij geen optie meer want het duurt gewoon veel te lang en was ze het ook wel mee eens.quote:
Ik rilde even.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Mijn wijsvinger ging een stuk makkelijker en sneller omdat er geen nagel in de weg zat.
Ja dat lijkt wel het probleem te zijn dus daarom kijken of het helpt als ze moeder natuur een klein zetje geven.quote:
Is van Domino's, heb de shoarma met bbq sausquote:
Wel het grootste formaat, hoop ik??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is van Domino's, heb de shoarma met bbq saus
Bad dragon pizzaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel het grootste formaat, hoop ik??
Groot genoeg voor Stigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel het grootste formaat, hoop ik??
Knuffelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
En ik ga tot die tijd maar proberen er niet teveel aan te denken want bah.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
En ik ga tot die tijd maar proberen er niet teveel aan te denken want bah.
Akkoordquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizza met inktvis en garnaal.
De tentacle-prawn pizza.
Klinkt Japans.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizza met inktvis en garnaal.
De tentacle-prawn pizza.
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwabber is het type dat genki genki kijkt in dmeen bioscoop.
Prawzza.quote:
Geen tentakels voor jou dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik vind sowieso alles met inktvis smerig.
Wil ik dit googelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar leg je die dan op de bahrbie?quote:
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er worden hier in het topic wel gekkere dingen gezegdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Gisteren was beter jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit ook Frans
[ link | afbeelding ]
Ajhjaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranu
Weinig. Gezeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Ik ben te moeilijk, maar dan in alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ajhja
Ik zou het niet weten
Ik ben blijkbaar hier niet, maar dan in het Frans
Geen idee wat hier staat.quote:Ga jij voor een gratis frietje Amanda?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Niks. Ik word doodziek van overal maar wat van te moeten vinden,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gek wiebeldansen [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal wel kunnen lachen om zoiets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Die verpleegkundige werkte er al vijf jaar. Er zal dus wel een bepaalde humor in dat team zitten waar die cadeaus op zijn afgestemd, maar dan zijn er van die zure parttimers die niet in dat team passen en die humor niet snappen en dan gaan nuilen.
ja over je vingerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit gaat over mijn vinger denk ik dan? Of ik mis iets?
Had ik dat maar wat vaker #smerigdikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
Ik zag net een filmpje van iemand die "per ongeluk" even 42 km heeft hardgelopen. Ik durf nu echt nooit meer te klagen als ik een keertje moet rennen voor de trein ofzo.
Zuur?quote:
Nee, anders had er gestaan: mijn zout is zuur.quote:
Ja duhquote:
Toch altijd wel typisch, dat zwerft al een paar miljard jaar over de aarde, maar zodra het in een plastic potje wordt gestopt is het binnen 5 jaar over de datumquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja duh
Als je miljoenen jaren oude steentjes in een potje doet dan is het met een paar jaar over datum. Dat is toch logisch
quote:
Ja dat is wel vaker zo iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik zo The Electric State maar eens ga kijken, weer zo'n film die door 'critici' tot in den treure helemaal de grond in wordt geboord terwijl die waarschijnlijk gewoon best vermakelijk is voor op de vrijdagavond
Stomme wet- en regelgevingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch altijd wel typisch, dat zwerft al een paar miljard jaar over de aarde, maar zodra het in een plastic potje wordt gestopt is het binnen 5 jaar over de datum
Ik denk dat het NeeCl wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kan zout over de datum zijn? Wat gebeurt er dan? Gaat het schimmelen? Neemt de kwaliteit af? Wordt NaCl ineens NuCl?
Ach ja, mijn lievelingsfilm krijgt ook maar krappe voldoendes, dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechtenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is wel vaker zo idd
Dan heb ik iets gezien en denk ik "oh dat was wel leuk" en dan zoek je hem op en dan krijgt ie een 3,4 ofzo ;')
@4EverBlackEyed lekker wat Neetrium Chloride over je eten strooienquote:
0,0.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechten
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooienquote:
Welke film is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, mijn lievelingsfilm krijgt ook maar krappe voldoendes, dus hoeveel waarde je aan reviews moet hechten
Radioactief verval van wat zeldzame isotopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kan zout over de datum zijn? Wat gebeurt er dan? Gaat het schimmelen? Neemt de kwaliteit af? Wordt NaCl ineens NuCl?
Ja, goed planquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooien
mijne al jarenquote:
Er zit geen alcohol in de mening van anderen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
0,0%
Toch maar de mening van anderen.
Zeg je nu ook vaker nee? Met al die Neetrium?quote:
Prettig weekend allenquote:Once dated a guy, stalked him so hard to the point I found out his child is not his and I knew in his circle of friends who the real dad was![]()
![]()
![]()
Na...hquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu ook vaker nee? Met al die Neetrium?
Ja, daaromquote:
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit geen alcohol in de mening van anderen?
Beetje slappe zooi eigenlijk
quote:
Of aan mij geven, ik moet extra zouten hebben om mijn bloedvolume op peil te houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt de komende week dus alles extra zout eten, zonde om weg te gooien
Dat is alleen maar goed, al het andere is al zout genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjes
Uhhhquote:
Oef ja, nu snap ik de houdbaarheidsdatumquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Radioactief verval van wat zeldzame isotopen.
Gewoon lekker een zakkie chips leegvreten danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of aan mij geven, ik moet extra zouten hebben om mijn bloedvolume op peil te houden
Ja daarom, nergens voor nodig om andere dingen nog te zoutenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, al het andere is al zout genoeg.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, ik heb nog extra zout in mijn handquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe ook 10 jaar met zo'n potje, gebruik het eigenlijk alleen maar op spiegeleitjes
Oh ken ik helemaal niet eensquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof (2007) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]
En zoute popcorn voor het levenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker een zakkie chips leegvreten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
neequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn zeezout over de datum is, mag ik het dan terug geven aan de zee?
Is wel weer eens wat anders dan water naar de zee dragenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn zeezout over de datum is, mag ik het dan terug geven aan de zee?
Want dan raakt de zee over de datum?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nu ook vaker nee? Met al die Neetrium?
quote:
Een stuk leuker dan op het FOK! Forum zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, als je echt niet meer weet wat je moet doen in je leven zijn er dus nog opties
Onderdeel van het Grindhouse tweeluik, de andere film is Planet Terror van Robert Rodriguez, ook een vermakelijke filmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ken ik helemaal niet eens![]()
Die van mij is Runaway Jury. Heeft een 7.1 zie ik.
Dadelijk The Grand Tour kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk leuker dan op het FOK! Forum zitten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zoute popcorn voor het levenZak chips klinkt lekkerder hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is toch al lang klaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dadelijk The Grand Tour kijken
Ja geile broedstoven stalkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, als je echt niet meer weet wat je moet doen in je leven zijn er dus nog opties
quote:
Op Veronica komen herhalingen.quote:
Je bent zelf een herhalingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Veronica komen herhalingen.
Zal jou eens herhalen.quote:
quote:
quote:
Ja dat ja!quote:
Ongetwijfeld maar ik ga daar geen abonnement voor afsluitenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Staat dat niet gewoon allemaal op Amazon ofzo?
Mensen stalken? Nou zal deze hobby morgen eens oppakken danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een stuk leuker dan op het FOK! Forum zitten
Ah doen ze dat nog steeds, deden ze met Top Gear ook altijd tot in de eeuwigheidquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Veronica komen herhalingen.
Heb je al een target bedacht?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen stalken? Nou zal deze hobby morgen eens oppakken dan
Ja, iets met zwarte klauwtjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een target bedacht?
* Maakt Velociraptor-geluidquote:
Top Gear met het klassieke trio is nog steeds top-tvquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah doen ze dat nog steeds, deden ze met Top Gear ook altijd tot in de eeuwigheid
Echt?quote:
Be my guest. De kans dat ik je negeer is groterquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Be my guest. De kans dat ik je negeer is groter
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof (2007) - Reference View - IMDb
[ afbeelding ]
Ik ben live bij de opnames van het eerste seizoen van The Grand Tour geweest, in de haven van Rotterdamquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Top Gear met het klassieke trio is nog steeds top-tv
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wekker zetten voor 4 uur vannacht of later terugkijken?
En granaten met een zachte g.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor dat ze langeafstandsasperges gaan produceren en anti-tank vlaaien.
Akkoordquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf wetenSucces met je beslissing
Ik ben altijd dolblij als ik een akkoord van jou krijgquote:
Het is je gegund.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd dolblij als ik een akkoord van jou krijg
Ik heb een collega die dat vrij vaak tegen andere collega's zegt, maar dan in een andere context en iedereen krijgt daar het habbiebabbie vanquote:
Habbiebabbie?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een collega die dat vrij vaak tegen andere collega's zegt, maar dan in een andere context en iedereen krijgt daar het habbiebabbie van
wekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jaquote:
Kan op het groeiende stapeltje once-in-a-lifetime calamiteiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja een wereldoorlog had ik nog niet gehad als wereldevent
Nee met schuimrubber en roze pluchequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die komen vast niet zo hard aan
quote:betekenis & definitie
HABBIEBABBIE
1) (2013) (inf.) (iets) van slechte kwaliteit. Zie ook: habbebabbie*; ergens het habbiebabbie van krijgen; zich het habbiebabbie schrikken.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord, maar ga het opnemen in m'n vocabulaire
Dat is meer als je door een bepaalde wijk wandeltquote:
Jankstruikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit Belgisch voor mensen met een krom rugje of zo?
Pff gewoon lekker slapen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n wijk waar je het habbiebabbie van krijgt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is meer als je door een bepaalde wijk wandelt
Kan ik die op het balkon hebben in een pot of moet dat in de volle grond staan?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n wijk waar je het habbiebabbie van krijgt?
Zou het in een pot zetten met zo'n schoteltje eronder om de tranen op te vangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik die op het balkon hebben in een pot of moet dat in de volle grond staan?
Uhm, wat ga je met die tranen doen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het in een pot zetten met zo'n schoteltje eronder om de tranen op te vangen.
De Rambam heeft tenminste nog een verhaalquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord, maar ga het opnemen in m'n vocabulaire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah zelfbevochtigend dus. Handig welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het in een pot zetten met zo'n schoteltje eronder om de tranen op te vangen.
Ga eens op hakkenlooplesquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Rambam heeft tenminste nog een verhaal
Vind dat soort verhalen over woorden en uistpraken altijd interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, moet groene asperges etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zwaai zelf een eind weg aan de lempen.
Traanzalf van maken, what else?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, wat ga je met die tranen doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |