Weinig groen hier dus je moet welquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die niet zo raar. Je zit bijna midden op straat.
Waarom wil jij altijd gaan stofzuigen als de kat binnen aan het slapen is?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Hoe krijgt de kat het voor elkaar om altijd net binnen te gaan slapen als ik wil gaan stofzuigen.
Hmm ja zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil jij altijd gaan stofzuigen als de kat binnen aan het slapen is?
Wat een onhandig, ik zou dat echt met mijn lompe kop omstoten.quote:
Ja het is hipquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]ja het is hipj
Wat een onhandig, ik zou dat echt met mijn lompe kop omstoten.
Raisa is echt zo'n naam voor een influencer.quote:
Ik was nog ff rondje lopenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
De zon is inmiddels wel helemaal weg ondanks dat het nog 22 graden is
Ja staat ook best een stevig windjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was nog ff rondje lopen
Zelfs de wind was een beetje warm
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik had gewoon geen jas aan toen ik naar de winkel ging. Kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder gehad heb zo vroeg in het jaar.
Nou ik heb wel een trui aan hoor. Korte broeken enz is het echt wel te koud voor maar goed ondanks de 200 kg extra vet ben ik best wel een koukleum.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broek
Het is binnen ook kouder dan buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
Snap het ook niet. Zit Solo hier dan in een tshirtje en ik heb een trui en een vest aan en nog steeds denk ik dan het is wel frisjes.
Jaquote:
Ik had mijn zomerjas wel aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:04 schreef Ama het volgende:
Ik had gewoon geen jas aan toen ik naar de winkel ging. Kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder gehad heb zo vroeg in het jaar.
Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groetjes terug uit de tuinVeel plezier! Hoe lang ben je daar?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broek
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?
Jeetje..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij stelde voor het voor jouw ook wel even te kunnen regelen?
Gewoon vragen of Faber het wil doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Faber het wil doen
Zagen met beleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |