Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groetjes terug uit de tuinVeel plezier! Hoe lang ben je daar?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee weken terug ofzo, toen liep ik zelfs in korte broek
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Mijn vader herinnert mij er even aan dat hij zijn eigen vingertop ooit heeft geamputeerd onder de zaagtafel.
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien voor jou ook een optie als de dokter een weigering heeft?
Jeetje..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hij stelde voor het voor jouw ook wel even te kunnen regelen?
Gewoon vragen of Faber het wil doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik krijg al rillingen als ik eraan denk. Saw achtige dingen enz.
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vragen of Faber het wil doen
Zagen met beleid
Het vingertopje is ook zwart als die afsterftquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.
Dat mag hoor, ik kan het hebben en sowieso is een beetje lachen niet slecht voor me.quote:
Gelukkig zijn we die fase al heel lang voorbij. Lichaam blijft een raar iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vingertopje is ook zwart als die afsterft
Tony Iommi van Black Sabbathquote:Op zijn laatste werkdag in een metaalfabriek in Birmingham verloor hij de topjes van twee vingers van zijn rechterhand, waarmee hij akkoorden pakt (hij is linkshandig). Dokters vertelden hem dat hij nooit meer gitaar zou kunnen spelen. Hij legde zich er bij neer tot een goede vriend van hem een langspeelplaat van Django Reinhardt liet horen. Hierdoor gemotiveerd bleef hij spelen. Hij gebruikt tot op vandaag nog altijd extra lichte snaren en draagt een plastic bescherming over de beschadigde vingers (hij gebruikte eerst stukjes leer, maar dit kwam zijn gitaarspel niet ten goede).
Om zijn vingers nog verder te ontzien stemde Iommi zijn gitaar omlaag van E naar D. Hierdoor ontstond het diepe grommende gitaargeluid dat sinds halverwege de jaren 80 door veel metalbands wordt gebruikt maar dat eind jaren 60 volstrekt uniek was.
quote:
Ok, wie heeft de benen wijdquote:
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tony Iommi van Black Sabbath
Dat wel, maar het heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongelukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Ja jeetje uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
pfft.. het is weekend, dat zijn vragen voor de werkweekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
Denk maar andersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik pasta met spinazie/champignonsaus en vis eten
Visquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |