Het vingertopje is ook zwart als die afsterftquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik heb dan eigenlijk toch liever gewoon heel snel met zo'n elektrische zaag als ik toch moet kiezen.
Dat mag hoor, ik kan het hebben en sowieso is een beetje lachen niet slecht voor me.quote:
Gelukkig zijn we die fase al heel lang voorbij. Lichaam blijft een raar iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het vingertopje is ook zwart als die afsterft
Tony Iommi van Black Sabbathquote:Op zijn laatste werkdag in een metaalfabriek in Birmingham verloor hij de topjes van twee vingers van zijn rechterhand, waarmee hij akkoorden pakt (hij is linkshandig). Dokters vertelden hem dat hij nooit meer gitaar zou kunnen spelen. Hij legde zich er bij neer tot een goede vriend van hem een langspeelplaat van Django Reinhardt liet horen. Hierdoor gemotiveerd bleef hij spelen. Hij gebruikt tot op vandaag nog altijd extra lichte snaren en draagt een plastic bescherming over de beschadigde vingers (hij gebruikte eerst stukjes leer, maar dit kwam zijn gitaarspel niet ten goede).
Om zijn vingers nog verder te ontzien stemde Iommi zijn gitaar omlaag van E naar D. Hierdoor ontstond het diepe grommende gitaargeluid dat sinds halverwege de jaren 80 door veel metalbands wordt gebruikt maar dat eind jaren 60 volstrekt uniek was.
quote:
Ok, wie heeft de benen wijdquote:
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tony Iommi van Black Sabbath
Dat wel, maar het heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongelukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Op je laatste werkdag ook nog maakt het wel echt extra lullig.
Ja jeetje uhm.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
pfft.. het is weekend, dat zijn vragen voor de werkweekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gebeurde het ongeluk op zijn laatste werkdag, of was het zijn laatste werkdag vanwege dat ongeluk
Denk maar andersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik pasta met spinazie/champignonsaus en vis eten
Visquote:
Ja. Zal even in spoiler zeggen want had het al gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 21-03-2025 17:53:54 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja. Zal even in spoiler zeggen want had het al gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een datum?Tap tap tap
Ik had trouwens echt net nog een edit gedaan. En nee ze zei dat ik binnenkort een oproep krijg. Maar goed niks doen is voor mij geen optie meer want het duurt gewoon veel te lang en was ze het ook wel mee eens.quote:
Ik rilde even.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Mijn wijsvinger ging een stuk makkelijker en sneller omdat er geen nagel in de weg zat.
Ja dat lijkt wel het probleem te zijn dus daarom kijken of het helpt als ze moeder natuur een klein zetje geven.quote:
Is van Domino's, heb de shoarma met bbq sausquote:
Wel het grootste formaat, hoop ik??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is van Domino's, heb de shoarma met bbq saus
Bad dragon pizzaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel het grootste formaat, hoop ik??
Groot genoeg voor Stigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel het grootste formaat, hoop ik??
Knuffelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
En ik ga tot die tijd maar proberen er niet teveel aan te denken want bah.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:03 schreef Ama het volgende:
En ik ga tot die tijd maar proberen er niet teveel aan te denken want bah.
Akkoordquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizza met inktvis en garnaal.
De tentacle-prawn pizza.
Klinkt Japans.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pizza met inktvis en garnaal.
De tentacle-prawn pizza.
Ik geloof het meteenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwabber is het type dat genki genki kijkt in dmeen bioscoop.
Prawzza.quote:
Geen tentakels voor jou dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik vind sowieso alles met inktvis smerig.
Wil ik dit googelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwabber is het type dat genki genki kijkt in dmeen bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |