Maar leg je die dan op de bahrbie?quote:
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwabber is het type dat genki genki kijkt in dmeen bioscoop.
Er worden hier in het topic wel gekkere dingen gezegdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat aan mij precies geeft je de indruk dat ik in het openbaar mijn freaky kant durven uiten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Gisteren was beter jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is helemaal niet zo lekker meer buiten, zon is weg en er vallen de hele tijd van die net niet miezer druppeltjes
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit ook Frans
[ link | afbeelding ]
Ajhjaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is sowieso potjesjapans, dus een werkende vertaling ga je niet vinden. Het is tentacle prawn fonetisch geschreven in hiragana. Tentakuru puranu
Weinig. Gezeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Ik ben te moeilijk, maar dan in alles.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ajhja
Ik zou het niet weten
Ik ben blijkbaar hier niet, maar dan in het Frans
Geen idee wat hier staat.quote:Ga jij voor een gratis frietje Amanda?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
NWS / Verpleegster onterecht ontslagen vanwege afscheidscadeau wat vinden we hier van?
Niks. Ik word doodziek van overal maar wat van te moeten vinden,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gek wiebeldansen [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ik zal wel kunnen lachen om zoiets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Die verpleegkundige werkte er al vijf jaar. Er zal dus wel een bepaalde humor in dat team zitten waar die cadeaus op zijn afgestemd, maar dan zijn er van die zure parttimers die niet in dat team passen en die humor niet snappen en dan gaan nuilen.
ja over je vingerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit gaat over mijn vinger denk ik dan? Of ik mis iets?
Had ik dat maar wat vaker #smerigdikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
Ik zag net een filmpje van iemand die "per ongeluk" even 42 km heeft hardgelopen. Ik durf nu echt nooit meer te klagen als ik een keertje moet rennen voor de trein ofzo.
Zuur?quote:
Nee, anders had er gestaan: mijn zout is zuur.quote:
Ja duhquote:
Toch altijd wel typisch, dat zwerft al een paar miljard jaar over de aarde, maar zodra het in een plastic potje wordt gestopt is het binnen 5 jaar over de datumquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja duh
Als je miljoenen jaren oude steentjes in een potje doet dan is het met een paar jaar over datum. Dat is toch logisch
quote:
Ja dat is wel vaker zo iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik zo The Electric State maar eens ga kijken, weer zo'n film die door 'critici' tot in den treure helemaal de grond in wordt geboord terwijl die waarschijnlijk gewoon best vermakelijk is voor op de vrijdagavond
Stomme wet- en regelgevingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch altijd wel typisch, dat zwerft al een paar miljard jaar over de aarde, maar zodra het in een plastic potje wordt gestopt is het binnen 5 jaar over de datum
Ik denk dat het NeeCl wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kan zout over de datum zijn? Wat gebeurt er dan? Gaat het schimmelen? Neemt de kwaliteit af? Wordt NaCl ineens NuCl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |