Nergens last vanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Viaplay blijkbaar ook, audio valt hier nog steeds af en toe weg.
Beeld valt niet weg dus aan mij ligt het nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is niks mis met die audio..
Aan Viaplay ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beeld valt niet weg dus aan mij ligt het niet
great crowdquote:
Ik ook niet.quote:
Wat een onzin. Hij eindigt erachter omdat hij erachter startte. Maar hij was niet langzamer dan Hadjar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:38 schreef SiGNe het volgende:
Lawson trager dan beide racing Bulls.. da's niet goed
En dat weet Helmut ook, dus zegt ie, ik kan je beter terugzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:38 schreef SiGNe het volgende:
Lawson trager dan beide racing Bulls.. da's niet goed
gisteren was het echtquote:
Als 19e kwalificeren was ook niet goed, lag ie ook al achter de Red Bulls.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij eindigt erachter omdat hij erachter startte. Maar hij was niet langzamer dan Hadjar.
Lawson herft sowieso de meeste plekken gewonnen.
Een foutje in de kwalificatie veroorzaakt door buiten te blijven in plaats van naar binnen gaan. Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als 19e kwalificeren was ook niet goed, lag ie ook al achter de Red Bulls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |