SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Met een boodschap van een geheime liefde?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Robert ten Brink staat hier ineens aan de deur…
10 if $contains “all i want” then goto 20quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef livelink het volgende: Zo, Symph en DDM weggejaagd
Mariah Carey - All I want for Christmas
Nee, met een bus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een boodschap van een geheime liefde?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
10 if $contains “all i want” then goto 20
20 echo no
30 echo no
40 echo no
50 mute instantly
60 end
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met een bus.
En daarmee kan hij niet langs onze auto…
[..]
Nee, met een bus.
[..]
Nee, met een bus.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Domingo Placebo aha erlebnis…
Ach ja, het kan de besten overkomen....quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Domingo Placebo aha erlebnis…
Het gaat over de geplande eenwording van Europa destijds. Toen er nog echt goede liedjes bij het Songfestival warenquote:
Die vervolgens niet wonnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat over de geplande eenwording van Europa destijds. Toen er nog echt goede liedjes bij het Songfestival waren
Ging toch over zijn zoon, of dochter of zoiets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
Het enorme drama achter dit nummer raakt me toch iedere keer wel.
Zoontje van 4 jaar die tig verdiepingen naar beneden viel door een open raam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ging toch over zijn zoon, of dochter of zoiets?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoontje van 4 jaar die tig verdiepingen naar beneden viel door een open raam.
Zij ervaren een uitvaart anders dan ons inderdaad. Weet niet of ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik had afgelopen week een uitvaart van een Surinaamse collega van mij.
Zeer indrukwekkend met zang, dans, muziek, speeches en allerlei rituelen…
Ik daarentegen was naar een uitvaart van een oud-katholieke priester. Dat was zo ongeveer van wat je er van voor kunt stellen. Mijn ouders hebben nu achter elkaar uitvaarten en er moet altijd iemand van ons mee. Ik heb mijn portie aan kerkdiensten al wel gehad dit jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij toch meegegaan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik daarentegen was naar een uitvaart van een oud-katholieke priester. Dat was zo ongeveer van wat je er van voor kunt stellen. Mijn ouders hebben nu achter elkaar uitvaarten en er moet altijd iemand van ons mee. Ik heb mijn portie aan kerkdiensten al wel gehad dit jaar.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
Livin' la vida loca van Ricky nog wat
Mocht je straks zin/gelegenheid hebben, een korte impressie van de uitvaart, toen de kist jaar de lijkauto werd gebracht door speciale dragers…quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij ervaren een uitvaart anders dan ons inderdaad. Weet niet of ik dat zou kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het filmpje bekeken.
Ik hield me hart vast, dat die kist niet zou vallen…
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ronan van Boyzone When you say nothing at all
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerdere versie van Alison Krauss is veel mooier
Mijn collega was een zeer gestroomlijnde dame, dus haar gewicht viel wel mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het gezien![]()
Echt hoe ze dat met dat enorme gewicht op hun schouders.
Heb je nog proeverijen op de planning staan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Zanger Rick heeft nog een blauwe maandag bij ons whisky clubje gezeten…
Ik zat ooit naast hem in de kleine comedyquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Zanger Rick heeft nog een blauwe maandag bij ons whisky clubje gezeten…
Ja, op 12 april bij ons thuis, een hok vol.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nog proeverijen op de planning staan?
Je bereidt je alvast voor op Koningsdag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar de Spaanse cursus Hoe draai je oranje gehakt kijken op NPO3.
Dank voor de muziek Melting. Fijne avond nog .
Ah..... drukke bende dan inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op 12 april bij ons thuis, een hok vol.
En eind mei weer naar Leiden, achter de stand…
Mw MM regelt de catering dan, dus die is aanwezig…quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... drukke bende dan inderdaad.
Als het maar gezellig is.
Blijft Mw MM dan ook thuis, of gaat die zich elders vermaken?
Haha... goed geregeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw MM regelt de catering dan, dus die is aanwezig…
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Sylvester - You Make Me Feel Might Real (remix)
quote:
Ja, ik kende hem helemaal niet, maar het greep me inderdaad wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig.
Nostalgisch en modern tegelijk…
Ik was aan het oefenen met de band vanavond. Ik lees dat Melting zaterdag niet draait. Als er animo voor is, kan ik dan wel draaien. Als iemand anders die ruimte wil vullen, vind ik het ook prima.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
@:DJ11, mijn zoon vraagt zich af wanneer jij weer draait.
Voetjes van de vloer en languit op de bank.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:55 schreef livelink het volgende:
Ik luister even mee. Heb gewandeld en vervolgens gestofzuigd en gedweild, dus ik mag ook even bijkomen.
Helaas red ik het nu niet om in te schakelen; ik zit nog volop door de nieuwe muziek te luisteren en ga daarna even muziek uitzoeken voor vanavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee hoe de rest van de dag hier verder verloopt, maar ik ga even bijkomen van een warm dagje buiten met een aantal ad random gekozen tracks aan elkaar geplakt...
De stream staat aan.
SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel MadMaster voor de muziek. Jij ook een fijne avond gewenst!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:51 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste wat mij betreft voor vandaag.
Ik ben straks weg, geen idee hoe laat ik thuis ben.
Fijne avond alvast!
Het eerste uurtje bevat alleen nieuwe muziek. Vanaf 21:00 uur een uitzending met muziek uit de 70s, 80s en 90s, uiterlijk tot een uurtje of 23:30 uur.quote:Programma voor vandaag:
20:00 uur: DJ11 - All New (2025 Party)
21:00 uur: DJ11 - 70 80 90 Party #2
De titel klopt in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Het eerste uurtje bestaat uit nieuwe muziek. Een paar recent eerder gedraaide nummers en verder alleen maar muziek die debuteertSolomun & Jain - Tout Le Monde Est Fou
De vorige keer in de extended mix gedraaid, vandaag in de korte versiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De titel klopt in ieder geval wel.
Lekker nummer wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vorige keer in de extended mix gedraaid, vandaag in de korte versie
Ja, deze herken ik nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ook al eerder gedraaid, maar de zanger hoor ik altijd graag zingen:Ferris Pier feat. Rhys Lewis - Dancing When I Die
Er komt nog meer nieuwe muziek aan van artiesten die zeer hoge plekken in mijn jaarlijst hebben ingenomen in recente jaren...
Rebel without a causequote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
New Music on Radio 49:Ben Key - James Dean
Is dit het ESF-nummer voor Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Van Duitsland naar Frankrijk. En dit is niet zomaar een liedje...Louane - Maman
Ik had gehoord dat Frankrijk wel tot de kanshebbers behoorde. Ik begrijp het wel als ik dit hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de Franse inzending voor het Songfestival. De artiest hierna gaat ook in het Frans zingen, hoewel hij voorheen in het Engels zong en daarmee ook een #1-hit in mijn jaarlijst scoorde....
Ik vind het een sterk nummer. Sowieso het nummer van mijn voorkeur tussen de grootste favorieten. Dit staat op #3 bij de bookmakers.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit het ESF-nummer voor Frankrijk?
Het kabbelt wat meer, misschien komt dat ook door de taal. Wel mooi, maar het springt er nog niet uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet persoonlijk wat wennen aan het Franstalige, maar de productie is weer net zo fijn als op nummers als Waterfallin', kortom geslaagd.
Het voelde niet als heel kort eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Eén keer knipperen met de ogen en dit is alweer voorbij. Ruim 2 minuten maar, maar wel mooi:Cocoon - Human Race
Valt mee, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Het voelde niet als heel kort eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Vijftig jaar geleden waren ze al bekend. En nu zijn ze gewoon weer terug met nieuw werk. Met de onmiskenbare stem van Michael McDonald op zang:The Doobie Brothers - Learn To Let Go
Bij BBC Radio 2 staat dit gewoon op de playlist. Dat zal bij onze Radio 2 echt nooit gebeuren. Daar draaien ze liever Snelle en dat soort puber-meuk.quote:
Radio2 is toch niet helemaal mijn zender moet ik zeggen. Veronica vind ik steeds leuker worden. Dat is toch het meest de radio waarmee ik opgegroeid ben. Soort nostalgie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij BBC Radio 2 staat dit gewoon op de playlist. Dat zal bij onze Radio 2 echt nooit gebeuren. Daar draaien ze liever Snelle en dat soort puber-meuk.
Bij ons op het werk staat alleen nog Veronica aan. Bevalt prima, op een enkel dubieus verzoekje in het "Rondje van de Zaak" of de Bonanza na. Dat fluisterspel is stiekem ook best grappig.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Radio2 is toch niet helemaal mijn zender moet ik zeggen. Veronica vind ik steeds leuker worden. Dat is toch het meest de radio waarmee ik opgegroeid ben. Soort nostalgie.
Ik kreeg wat Supertramp-vibesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Deze is de vorige keer gedraaid, maar gewoon één van de fijnste liedjes van dit momentPalace Winter - Mr. Nowhere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weeping Willows - Swan Song
Van het aanstaande nieuwe album Goodwill
Graag gedaan, uiteraardquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
Was weer lekkere nieuwe muziek, DJ11. Ik ben weer een beetje bij. Dank je wel!
Ja, altijd een beetje raar dat dit zijn grootste hit was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Net te vroeg dus, ik vind dit zo’n vreselijk nummer van Rob
Is Symph weer uit?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een beetje uitgeput van al dagen in de tuin werken, dus weet niet of ik het lang volhou vanavond
Ik ken dit volgens mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Simple Minds - New Gold Dream (81 82 83 84) (7-inch mix)
Single uit hun begintijd. In de jaren 90 nog gesampled door Usura in Open Your Mind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit volgens mij helemaal niet.
Ja, die is bij een voorstelling van Ludique https://www.theater.nl/from-berlin-with-love-world-of-ludique echt zo niks voor mijquote:
Staat sinds een paar jaar opeens in de Top2000quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit volgens mij helemaal niet.
Hij heeft net even meegeluisterd in het eerste uur. Hij is nu naar boven, want hij wilde vroeg naar bed. Hij is vandaag naar een open dag geweest voor een opleiding en dat heeft hem een tikje uitgeput.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Luistert je zoon trouwens ook mee of is die op stap?
Vreemd...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Staat sinds een paar jaar opeens in de Top2000
Ik wilde Ricky Martin er even in knikkeren, maar dat schuif ik dan wel even doorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft net even meegeluisterd in het eerste uur. Hij is nu naar boven, want hij wilde vroeg naar bed. Hij is vandaag naar een open dag geweest voor een opleiding en dat heeft hem een tikje uitgeput.
Melting had hem toevallig donderdag gedraaid. En toen luisterde mijn zoon wel mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wilde Ricky Martin er even in knikkeren, maar dat schuif ik dan wel even door![]()
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Er zijn diverse nummers met zo'n soort intro. Bart Arens had er bij Radio 2 ooit eens een grappig item over.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
Van dit intro word ik altijd vrolijk. Something Happens - Parachute
Ja het wordt wel wat, er is, nog wel veel kale grond nu, dus veel onkruid en dat zijn we nu aan het aanpakken. Volgende week komt er een kuub wormencompost dat we over de hele tuin gaan verspreiden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
Schiet het een beetje op met je tuin, Doedezemaar?
Ik was het zelf inmiddels wel vergeten. Maar ben alsnog blij hem te horenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Sommige verzoekjes worden vrijwel meteen gedraaid, andere 17 dagen later. Maar gedraaid worden ze.![]()
The Eagles - Wasted Time
Nee, ik had het meteen gedownload toen je het aanvroeg, maar vervolgens vergeten om het naar de uitzend-map te verplaatsen. En daardoor vergeten om het ook daadwerkelijk te draaienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Ah, die had ik laatst inderdaad aangevraagd. Was je het toch niet vergeten.
Een hoop werk wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja het wordt wel wat, er is, nog wel veel kale grond nu, dus veel onkruid en dat zijn we nu aan het aanpakken. Volgende week komt er een kuub wormencompost dat we over de hele tuin gaan verspreiden.
Ja, de hovenier heeft de grond niet goed verbeterd en sommige delen raar/karig aangeplant. Komt wel goed, maar de eerste jaren veel werk voor ons om het echt goed te krijgen. En dan moeten we de kas ook nog gaan inrichten, dat komt in de meivakantie denk ikquote:
Ah, dat verwacht je niet als je een hovenier inhuurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, de hovenier heeft de grond niet goed verbeterd en sommige delen raar/karig aangeplant. Komt wel goed, maar de eerste jaren veel werk voor ons om het echt goed te krijgen. En dan moeten we de kas ook nog gaan inrichten, dat komt in de meivakantie denk ik
Ik heb hem inmiddels al 4x gezien. Gisteren ook weer. De eerste keer in de bioscoop. Ik vind het een geweldige film.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren trouwens een erg leuke muziekfilm gekeken op Net5: Begin again. Ik wist niet dat Keira Knightley kon zingen
Die film over Freddie Mercury was er laatst ook op. Ik zag daar een flits van. Had ik op zich wel helemaal willen zien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren trouwens een erg leuke muziekfilm gekeken op Net5: Begin again. Ik wist niet dat Keira Knightley kon zingen
Nope, ik ben ook niet zo blij met hem. Sommige dingen heeft hij fantastisch ontworpen en aangelegd en andere dingen dus totaal niet goed gedaan. En dat voor echt een hele smak geld (zo’n ¤40.000)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat verwacht je niet als je een hovenier inhuurt.
Hij was me destijds ontgaan, maar wat een geweldige film. Symph was ook helemaal onder de indrukquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels al 4x gezien. Gisteren ook weer. De eerste keer in de bioscoop. Ik vind het een geweldige film.
Die is ook geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die film over Freddie Mercury was er laatst ook op. Ik zag daar een flits van. Had ik op zich wel helemaal willen zien.
Dat is inderdaad een hele smak geld zegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, ik ben ook niet zo blij met hem. Sommige dingen heeft hij fantastisch ontworpen en aangelegd en andere dingen dus totaal niet goed gedaan. En dat voor echt een hele smak geld (zo’n ¤40.000)
Klopt. Alhoewel daar dan ook weer twee verschillende uitvoeringen van zijn. Die ik nu draai is volgens mij echt de eerste.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:29 schreef livelink het volgende:
Torn in de originele versie waarschijnlijk. Klinkt al beter.
Dat iets ruigere is wel lekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel daar dan ook weer twee verschillende uitvoeringen van zijn. Die ik nu draai is volgens mij echt de eerste.
Ik heb er niks mee. Ik krijg het niet mooi en ik ben eigenlijk alleen maar onkruid aan het verwijderen. Het gras is leuk als het bloeit in de maanden mei t/m augustus en daarna ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig hou ik wel van tuinieren en vindt Symph het inmiddels vaak ook wel leuk als hij eenmaal bezig is en het mooi wordt.
Als je eer hebt van je werk, dan helpt dat zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig hou ik wel van tuinieren en vindt Symph het inmiddels vaak ook wel leuk als hij eenmaal bezig is en het mooi wordt.
Ik was vandaag nog bij een tuincentrum. Ik wilde een Kerria hebben, maar kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Komende week ook maar weer eens naar de kweker met een lijstje. Alsof we afgelopen week niet al naar die kweker, de andere kwekerij/tuincentrum en Welkoop zijn geweest
Dat is ook lastig, bij onze vorige tuin hebben we het ook opgegeven, die was echt aan renovatie toe. Hier moeten we vooral nu echt er bovenop zitten qua onkruid, maar je merkt dat het deel dat wel goed aangeplant is nu wel mooi in evenwicht is qua bloeitijden en deels groenblijvend enzo en ook heel weinig onkruid.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. Ik krijg het niet mooi en ik ben eigenlijk alleen maar onkruid aan het verwijderen. Het gras is leuk als het bloeit in de maanden mei t/m augustus en daarna ook niet meer.
Babyfoto's heb ik gelukkig weinig van mezelf. En ook niet van de kinderen trouwens. Ik fotografeer nooitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg recent een album met babyfoto's van mezelf te zien. Best raar, het zegt me allemaal niks. Pas als ik een jaar of 4-5 ben, begin je de huidige DJ11 een klein beetje te herkennen
Hoe dan ook, toen ik ter wereld kwam, stond dit op #1:ABBA - Dancing Queen
Oh cool, die stond in mijn tuin in Utrecht, nog van de vorige bewonersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog bij een tuincentrum. Ik wilde een Kerria hebben, maar kon hem niet vinden.
Ik ben als eenjarige al heel herkenbaar volgens Symphquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg recent een album met babyfoto's van mezelf te zien. Best raar, het zegt me allemaal niks. Pas als ik een jaar of 4-5 ben, begin je de huidige DJ11 een klein beetje te herkennen
Hoe dan ook, toen ik ter wereld kwam, stond dit op #1:ABBA - Dancing Queen
Ja, die is in mijn herinnering onverwoestbaar. Dus dat moet ook in mijn tuin wel lukken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh cool, die stond in mijn tuin in Utrecht, nog van de vorige bewoners
Wel, maar ik was even naar het toiletquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Deze is niet makkelijk te raden:Yello feat. Shirley Bassey - The Rhythm Divine
Ik twijfelde over de titel. En Yello wist ik niet. Ik dacht dat het From Russia with love was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Deze is niet makkelijk te raden:Yello feat. Shirley Bassey - The Rhythm Divine
Ik wist echt niet dat het origineel van hen was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk Elfje draait de originelen, hij is een pseudo-Melting
Ik vrees dat de - in jouw ogen beruchte - cover bekender is dan het origineel. Maar mooi is het zeker.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk Elfje draait de originelen, hij is een pseudo-Melting
Paul Young scoorde alleen maar met coversquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat het origineel van hen was.
Ja, maar het is wel echt raar dat Paul Young hier zo'n grote hit mee scoort, terwijl Hall and Oates ook echt geen onbekenden waren.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de - in jouw ogen beruchte - cover bekender is dan het origineel. Maar mooi is het zeker.
Sowieso zijn Hall & Oates wel een beetje ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel echt raar dat Paul Young hier zo'n grote hit mee scoort, terwijl Hall and Oates ook echt geen onbekenden waren.
Er zijn zoveel nummers door hen geschreven waarvan het grote publiek niet weet dat zij ze geschreven hebben. Naast hun eigen uitvoerende carriere die ook wat vergeten lijktquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso zijn Hall & Oates wel een beetje ondergewaardeerd.
We blijven de laatste tijd nogal van updates verstokenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat we op de hoogte worden gehouden van de updates.
Dat ga ik niet raden, maar ik gok wel op Malle Babbe.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Het vorige uur begon met de 90s, dit uur met de 80s. Dus één keer raden welk decennium straks als laatste komtRob de Nijs - Zondag
Niet wat ik heb klaargezet, maar op zich wil ik die best draaien. Overleg anders gerust even onderlingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ga ik niet raden, maar ik gok wel op Malle Babbe.
Ja, dat was wel een beetje sneu. En hun muziek staat ook haaks alles waar Trump voor staat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik kan alleen nog maar aan hun uiterst treurige optreden bij de inauguratie van Trump denken bij hen. Een stelletje zielige, oude mannen
Oh, ik laat me gewoon verrassen dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet wat ik heb klaargezet, maar op zich wil ik die best draaien. Overleg anders gerust even onderling
Knap, op voorhand iets goed radenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Rob uit de jaren 70 moet ‘Het werd zomer’ worden vind ik
Net de laatste akkoorden meegepakt....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys - Was It Worth It? (7-inch version)
Deze had ik al schandalig lang niet gedraaid. Terwijl ik het een weergaloos goed nummer vindquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:14 schreef livelink het volgende:
A-ha, die mocht inderdaad natuurlijk ook niet ontbreken vanavond.
Goedenavond, welkomquote:
Deze van AHa had zomaar een verzoekje kunnen zijn. Heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkomIk val vanavond in voor Melting.
Iets andere opzet: 70s, 80s en 90s. Verzoekjes welkom via DM.
Nee, tot nog toe zit ik op hetzelfde puntenaantal.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Scoort livelink hier beter dan bij de echte Melting?
Noteer mij maar voor 0 bonuspunten dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Extra bonuspunten voor wie kan vertellen in welke coverversie elementen van dit nummer zijn gebruikt. Hint: de cover is van dezelfde groep als dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |