SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Met een boodschap van een geheime liefde?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Robert ten Brink staat hier ineens aan de deur…
10 if $contains “all i want” then goto 20quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef livelink het volgende: Zo, Symph en DDM weggejaagd
Mariah Carey - All I want for Christmas
Nee, met een bus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Met een boodschap van een geheime liefde?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
10 if $contains “all i want” then goto 20
20 echo no
30 echo no
40 echo no
50 mute instantly
60 end
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, met een bus.
En daarmee kan hij niet langs onze auto…
[..]
Nee, met een bus.
[..]
Nee, met een bus.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Domingo Placebo aha erlebnis…
Ach ja, het kan de besten overkomen....quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, ik heb een Domingo Placebo aha erlebnis…
Het gaat over de geplande eenwording van Europa destijds. Toen er nog echt goede liedjes bij het Songfestival warenquote:
Die vervolgens niet wonnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat over de geplande eenwording van Europa destijds. Toen er nog echt goede liedjes bij het Songfestival waren
Ging toch over zijn zoon, of dochter of zoiets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:32 schreef livelink het volgende:
Het enorme drama achter dit nummer raakt me toch iedere keer wel.
Zoontje van 4 jaar die tig verdiepingen naar beneden viel door een open raam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ging toch over zijn zoon, of dochter of zoiets?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoontje van 4 jaar die tig verdiepingen naar beneden viel door een open raam.
Zij ervaren een uitvaart anders dan ons inderdaad. Weet niet of ik dat zou kunnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik had afgelopen week een uitvaart van een Surinaamse collega van mij.
Zeer indrukwekkend met zang, dans, muziek, speeches en allerlei rituelen…
Ik daarentegen was naar een uitvaart van een oud-katholieke priester. Dat was zo ongeveer van wat je er van voor kunt stellen. Mijn ouders hebben nu achter elkaar uitvaarten en er moet altijd iemand van ons mee. Ik heb mijn portie aan kerkdiensten al wel gehad dit jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik had afgelopen week een uitvaart van een Surinaamse collega van mij.
Zeer indrukwekkend met zang, dans, muziek, speeches en allerlei rituelen…
Ben jij toch meegegaan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik daarentegen was naar een uitvaart van een oud-katholieke priester. Dat was zo ongeveer van wat je er van voor kunt stellen. Mijn ouders hebben nu achter elkaar uitvaarten en er moet altijd iemand van ons mee. Ik heb mijn portie aan kerkdiensten al wel gehad dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |