Heb je weer wat te doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb voor mezelf weer een probleem uitdaging gemaakt geloof ik.
Mijn zusje vond een foto die ik gemaakt had mooi en wilde er wel een vergroting van. Ik vroeg hoe groot. Maximale fotopapierformaat wat je kan kopen voordat je het zelf van een enorme rol moet snijden is ~50x60cm. Dat wilde ze wel.
Ik kwam er achter dat het grootste papier dat op de tafel onder de vergroter past ~40x50cm is.
Dus nu moet ik op de muur gaan projecteren. Oeps.
Oehhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag vrij![]()
Straks naar plantenkwekerij
Fake it till you make it Crackiequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het een win-win situatie wordt![]()
[..]
We kunnen doen alsof?
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik heb voor mezelf weer een probleem uitdaging gemaakt geloof ik.
Mijn zusje vond een foto die ik gemaakt had mooi en wilde er wel een vergroting van. Ik vroeg hoe groot. Maximale fotopapierformaat wat je kan kopen voordat je het zelf van een enorme rol moet snijden is ~50x60cm. Dat wilde ze wel.
Ik kwam er achter dat het grootste papier dat op de tafel onder de vergroter past ~40x50cm is.
Dus nu moet ik op de muur gaan projecteren. Oeps.
Ohh nostalgiequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
Vroeger op MSN was : @ een boze
En hier is heten soms moet ik daar nog steeds aan wennen
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag vrij![]()
Straks naar plantenkwekerij
Heb je dit te horen gekregen of zijn het je gedachtes?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Zat ook nog eens goed naar mijn vinger gekeken maar ik denk eigenlijk dat ik mijn vingertop moet gaan missen daar. Ik zei het toen omdat ik er niet bekend mee was maar als het überhaupt geneest blijft er vrij wel niks over en kan het net zo goed sowieso eraf.
Buitenplanten. En ze hebben ook een fuittuin met boerderijwinkelquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is altijd leukGa je voor binnen of buitenplanten? En al wat in gedachten? Altijd leuk om daar doorheen te lopen en wat ideeën op te doen
![]()
Bij onze nemen ze je op zo'n golfkarretje mee over het terrein, alleen dat is het al waard om te gaan
Misschien een schattig gezichtje op tekenen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorme puist in opkomst op m'n kin. Ik wilde cute zijn dit weekend, niet een wandelende puist.
Boerderijwinkelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buitenplanten. En ze hebben ook een fuittuin met boerderijwinkel![]()
Weet al ongeveer wat ik wil
- roze lavendel
- kruiptijm
- engels gras
- wilde marjolein
Yep.quote:
Maar ik weet het verschil. Veel te praktisch gedacht dit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./
Dat ie popt als je er met de pen op druktquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een schattig gezichtje op tekenen?
Eerst maar eens kijken wat ze allemaal hebben staan. Dan kan ik misschien vanmiddag meteen even ana de slag in de tuinquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boerderijwinkels![]()
Wist niet eens dat er roze lavendel bestaat. Ook eens naar op zoek dan. Heb alleen paarse tot nu toe. Leuk voor de bijtjes.
Dat is eigenlijk wel zo ja, ik zou het verschil ook niet opmerken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon 40 x 50 doen dan. Niemand ziet het verschil./
Het leven is te kort voor deze ongein zwabbiequote:Op donderdag 20 maart 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik weet het verschil. Veel te praktisch gedacht dit.
quote:
Wil eigenlijk ook de tuin in, maar ze zijn weer met die aanbouw bezig vandaag. Daar gaat m'n heerlie de weerlie dagquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat ze allemaal hebben staan. Dan kan ik misschien vanmiddag meteen even ana de slag in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |