Nouja het is meer die "wordt het niet eens tijd" en soort van zwichten voor groepsdruk. Binnen 3 jaar wil ze een kind, omdat al haar vriendinnen er ook al één hebben en ze lekker mee wil praten over de babydingen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja een forever single wordt dan toch sip.Ken geen eeuwige vrijgezel die echt blij is (met het vrijgezel leven)
Oh die zin had ik gemist. Maar dat zijn ook van die burgerlijke 9-5 Susan en Freek typesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja het is meer die "wordt het niet eens tijd" en soort van zwichten voor groepsdruk. Binnen 3 jaar wil ze een kind, omdat al haar vriendinnen er ook al één hebben en ze lekker mee wil praten over de babydingen.
En dezegekte op de publieke omroep?!quote:
Oh durfden ze niet alleenquote:
Ik helaas drie. Overigens zijn geen van die drie polyamoureus.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:08 schreef Evangelion het volgende:
Ik ken niemand die paaldanst in het echt en in First Dates elke week
Voor een gangbang moet je goed etenquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben hun een mega bord? Dat zie ik zelden of let ik zo slecht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |