Is wel zo.quote:
Als ik daar een sollicitatie gesprek mee zou hebben, liep ik van tafelquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die HR meid![]()
Als burgerlijkheid een type was
Oh dat zou ik wel lekker vinden, met haar een gesprek, meteen op m’n gemak bij dit live laugh lovequote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als ik daar een sollicitatie gesprek mee zou hebben, liep ik van tafel
Dat ze van pop houdt kan ik haar wel vergeven, maar toedauzends zeggen kan echt niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blijven hangen in de toedauzends![]()
Ze luistert niet naar Taylor kiddie swift en Susan en Freek
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat voor relatie? Polyamoureuze verstond ik.
Met alles en iedereen…quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat voor relatie? Polyamoureuze verstond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop