SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Zouden er opmerkingen gemaakt worden over wie goede kaarten heeft?quote:
Die fikt nog wel eventjes. Voorlopig pompen ze daar geen olie meer door.quote:🔥👍 The fire at the "Kavkazskaya" oil pumping station has now spread to 3,800 sq. meters.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lkqexxv4ik2p
Ik heb zelden een keizer gezien die zo weinig kleren aan heeft als trump.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:15 schreef Parafernalia het volgende:
Het topic gaat te snel om bij te houden. Ben wel benieuwd of er nog Trumpianen hebben gereageerd op z'n briljante plannetje?
Goed om te lezen dat niet alle Amerikanen magazijn. Hopelijk worden het er snel meer. Dan liever woke.
Trump is echt de grootste aanfluiting ooit..tot nu toe, vooruit
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb zelden een keizer gezien die zo weinig kleren aan heeft als trump.
Beetje hallucinant 'onderhandelen' terwijl zowel zowel rus als oekraine ja knikken en ondertussen hun eigen plan trekken.
quote:⚡️ 'Putin is playing a game here' — Germany's Pistorius criticizes Trump's ceasefire call with Moscow.
"After this supposedly groundbreaking, great phone call, the Russian attacks have not decreased," Boris Pistorius said.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lkqfa3wbtk2l
Zelensky onder druk zetten, helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef AFA2022 het volgende:
Benieuwd wat Trump gaat doen, als hij eenmaal door heeft dat hij door Poetin aan het lijntje wordt gehouden...
Roepen dat dat niet zo is en dat hij allerlei successen heeft en meer van dat. En hij gaat schoppen richting Zelenskyy want die werkt hem tegen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef AFA2022 het volgende:
Benieuwd wat Trump gaat doen, als hij eenmaal door heeft dat hij door Poetin aan het lijntje wordt gehouden...
Poetin is ook de man die in de lead is he. Hji heeft de beste kaarten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Roepen dat dat niet zo is en dat hij allerlei successen heeft en meer van dat. En hij gaat schoppen richting Zelenskyy want die werkt hem tegen.
Hij durft Poetin niet aan te pakken.
De keizerin/kiezer is ook zonder kleding te bewonderen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb zelden een keizer gezien die zo weinig kleren aan heeft als trump.
Beetje hallucinant 'onderhandelen' terwijl zowel zowel rus als oekraine ja knikken en ondertussen hun eigen plan trekken.
Echt die onzin van jou is onwerkelijk...quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moeten is ook de man die in de lead is he. Hji heeft de beste kaarten.
Daar kan zelfs een dealmaker zoals Trumpgod niet tegen op.
Wat een bullshitter. Benieuwd of ze proberen te liegen over het gesprek met Zelenskyy. En of Zelenskyy de eigen opnames openbaar maakt.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lkqjf7uhi22b
Trump’s envoy Whitcoff parrots Russian MoD’s nonsense about Putin’s "ban" on striking Ukraine’s energy sector & claims that 7 Shaheds were shot down by Russia itself. He says Putin "gave the order 10 min after his call with Trump" & insists the dictator is acting in "good faith."
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Echt die onzin van jou is onwerkelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Goed nieuwsquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef egayalS het volgende:
Best grappig hoe 1 onderwerp, Oekraïne, onze politieke landschap overhoop haalt https://nos.nl/nieuwsuur/(...)weer-naar-het-midden
De wappieclubjes gooien hun eigen glazen in met dat geheul met de vijand. Goed dat de kiezer daar niet van gediend is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef egayalS het volgende:
Best grappig hoe 1 onderwerp, Oekraïne, onze politieke landschap overhoop haalt https://nos.nl/nieuwsuur/(...)weer-naar-het-midden
Sinds Triumpf des Willens niet meer zo’n goed propagandafilmpje gezien!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef egayalS het volgende:
Maga propaganda over Oekraïne![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goed nieuws, allemaal weer CDA stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef egayalS het volgende:
Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed nieuws, allemaal weer CDA stemmen.
Grappig ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.
+1quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk wel van plan ja.
CDA zonder boerewijven lijkt mij een nonstarter.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig ik ook.
Gewoon ouderwetse niet populaire grijze lui.
Geen jankerds, turken, blonde schreeuwers, snuivende bralboys, EU kontenlikkers, Groene geitenwollensokken, christennerds of boerenwijven.
VVD mag wel (kleiner) meeregeren.
Ze begrijpen 5D dealen niet bij de Speld.quote:
Het kan toch niet waar zijn dat de VS niet van te voren scenario’s had uitgedacht waarbij Rusland (zoals verwacht) zich er weinig van aantrekt en gewoon doorgaat. Ik neem nog steeds aan dat zowel inlichtingen, CIA en sterke adviseurs zijn betrokken bij al die acties. Het kan toch niet zo zijn dat die oranje man dat allemaal alleen doet en bedenkt en zich in de luren laat leggen.quote:
Joh dat hele telefoongesprek heeft helemaal niks te maken met Oekraïne. Trump wil gewoon de diplomatieke banden met Poetin aanhalen, sancties eraf, lekker ijshockeyen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan toch niet waar zijn dat de VS niet van te voren scenario’s had uitgedacht waarbij Rusland (zoals verwacht) zich er weinig van aantrekt en gewoon doorgaat. Ik neem nog steeds aan dat zowel inlichtingen, CIA en sterke adviseurs zijn betrokken bij al die acties. Het kan toch niet zo zijn dat die oranje man dat allemaal alleen doet en bedenkt en zich in de luren laat leggen.
Het lijkt er nu wel sterk op maar er zal nog een konijn uit een hoed springen.
Zo niet is de VS verloren van de machtspositie van weleer.
Was je vergeten dat Trump Poetin meer vertrouwd dan zijn eigen inlichtingendiensten?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kan toch niet waar zijn dat de VS niet van te voren scenario’s had uitgedacht waarbij Rusland (zoals verwacht) zich er weinig van aantrekt en gewoon doorgaat. Ik neem nog steeds aan dat zowel inlichtingen, CIA en sterke adviseurs zijn betrokken bij al die acties. Het kan toch niet zo zijn dat die oranje man dat allemaal alleen doet en bedenkt en zich in de luren laat leggen.
Dit denk ik dus ook. Trump denkt door vriendjes te worden met Poetin, hij China (in zijn ogen de echte vijand) min of meer schaakmat zet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh dat hele telefoongesprek heeft helemaal niks te maken met Oekraïne. Trump wil gewoon de diplomatieke banden met Poetin aanhalen, sancties eraf, lekker ijshockeyen.
Terloops moet ie dan wel even de grote vredestichter uithangen voor het oog van de wereld.
Dat stond op Facebook?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was je vergeten dat Trump Poetin meer vertrouwd dan zijn eigen inlichtingendiensten?
Dat was al tijdens Trump 1.
Allemaal welnee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hij tussen Peking en Moskou in wil komen moet hij toch wel met vette worsten komen voor Poetin.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:37 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook. Trump denkt door vriendjes te worden met Poetin, hij China (in zijn ogen de echte vijand) min of meer schaakmat zet.
Trump vertrouwd Poetin meer dan de interne inlichtingen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, je wilt het niet meer weten.
Zeg dat dan.
Als dit klopt: Mafkees.quote:
Trump zei het tijdens een gezamenlijke persconferentie met de Russische president in Helsinki, Finland, op 16 juli 2018.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump vertrouwd Poetin meer dan de interne inlichtingen?
Ja juist, dan had de CIA hem al lang afgevoerd.
Mensen geloven ook alles.![]()
Het Internationale Atoomagentschap is bezorgd daarover.quote:
Als president van de VS (en elk westers land) wordt je door je inlichtingen dienst helemaal doorgelicht, en op elk type van zwakheid beoordeelt, en dat van je hele familie. Daarbij zal bij aanstelling een erecode gelden en zweren op het vaderland. Zowel in procedure als in recht. De president zweert trouw aan zijn land.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump zei het tijdens een gezamenlijke persconferentie met de Russische president in Helsinki, Finland, op 16 juli 2018.
Dat jou dat slecht uitkomt is niet relevant.
En je fantasie dat de CIA Trump zou omleggen ook niet.
Het lijkt me heel vermoeiend voor je om continu alles wat Trump uithaalt goed te praten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als president van de VS (en elk westers land) wordt je door je inlichtingen dienst helemaal doorgelicht, en op elk type van zwakheid beoordeelt, en dat van je hele familie. Daarbij zal bij aanstelling een erecode gelden en zweren op het vaderland. Zowel in procedure als in recht. De president zweert trouw aan zijn land.
Bij de minste verdenking van buitenlandse invloeden zal dat voor een president slecht aflopen.
Dat hij, notabene zelf, iets geks zegt dat verwacht je nooit hè? Hij bedoelt dingen nooit letterlijk.
Kiek, Los vindt het prima dat Oekraïne verdeeld wordt door Rusland en Amerika.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het Internationale Atoomagentschap is bezorgd daarover.
En een betere veiligheids garantie krijg je niet als Amerikaanse agentschappen daar binnen zitten.
Goede deal lijkt me.
Zolang ze van de EU maar afblijven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, Los vindt het prima dat Oekraïne verdeeld wordt door Rusland en Amerika.
Hoezo is er sprake van helpen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zolang ze van de EU maar afblijven.
Maar alles is zo negatief tegenwoordig.
De VS kan toch helpen met de nucleaire installaties? Daar hebben ze veel ervaring in, die lopen in nederland ook wel hoor.
Het lijkt me ook heel vermoeiend om continu boos te zijn en overal een conspirancy te zien in alle acties van onze bondgenoten zoals de VS en Canada.
Zelesnky is natuurlijk tijd aan het kopen. Met zijn eigen industrie + plus die van de EU op middellange termijn kan hij dit volhouden. Een verlies aan Starlink kan inmiddels opgevangen worden - elke maand extra is winst. Ik kan me echt niet voorstellen dat Z oprecht gelooft in een "Vrede á la Trump"quote:
Trump is dan ook een enorm simpele ziel, ooit in de jaren 80 in Moskou op bezoek geweest, door de russen flink wat veren in z'n reet gestoken, dus in zijn ogen is Rusland een prachtig land met een sterke leider. En dat zegt ie zelf gewoon.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump vertrouwd Poetin meer dan de interne inlichtingen?
Ja juist, dan had de CIA hem al lang afgevoerd.
Mensen geloven ook alles.![]()
Dat is het, tis maar net hoe je het leest en bedacht wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo is er sprake van helpen?
Dat staat er niet.
Z = Ruslandquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zelesnky is natuurlijk tijd aan het kopen. Met zijn eigen industrie + plus die van de EU op middellange termijn kan hij dit volhouden. Een verlies aan Starlink kan inmiddels opgevangen worden - elke maand extra is winst. Ik kan me echt niet voorstellen dat Z oprecht gelooft in een "Vrede á la Trump"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |