Salar kan niet pollen op insta. Daar heb je maximaal 3 opties.quote:
Ja die wodka 7up hakt er al vroeg inquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is pas woensdag Kodiak... Ben je al begonnen met de vrijmibo?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat het tussen haar en Pootje gaat
En toch neemt ze het elke keervoor Jordy opquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind Jolien wel erg naar mattie trekken al paar dagen
Ja maar ik bedoel echt op ander gebied let maar is opquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toch neemt ze het elke keervoor Jordy op
Ik lust het ook nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:18 schreef ledn81 het volgende:
hoe kan niemand fan zijn van meloen daar![]()
Gooi maar over de schutting
Bewegen.quote:
subsidie op dubbel glas denk in Belgiëquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu de vraag kopen/ krijgen ze hun brillen van dezelfde zaak
ja die 1000 euro zou me niet boeien eigenlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
Betaald voor een freeze en dan mag je nog niks zeggen
Precies.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
Betaald voor een freeze en dan mag je nog niks zeggen
Van elk team hequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die 1000 euro zou me niet boeien eigenlijk
Ach hebben ze vandaag gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
SNotverdorie gaat ieder duo 1000 euro kosten
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
SNotverdorie gaat ieder duo 1000 euro kosten
Ja bij ieder duo gaat er nu 1000 euro vanafquote:
Meen je nietquote:
Hopelijk kan ze haar moeder vrijdag ook weer zienquote:
Wie hierna een freeze krijgt heeft ook lak aan het geld en logisch ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Vind dit dan ook weer niet helemaal eerlijk.
Niet iedereen krijgt de kans om dit te doen.
Iedereen had hier voor kunnen drukken met de veilingquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Vind dit dan ook weer niet helemaal eerlijk.
Niet iedereen krijgt de kans om dit te doen.
Ik niet ik vind dit zo overdreven dat gejank, ze hebben elkaar een paar weken niet gezien.quote:
dat is idd raarquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen had hier voor kunnen drukken met de veiling
Vind het niet eerlijk dat ze er voor heeft moeten betalen en dat er dan alsnog geld afgaat
De snelkookpan die BB heetquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet ik vind dit zo overdreven dat gejank, ze hebben elkaar een paar weken niet gezien.
EN dan staat iedereen mee te janken daar
Volgens mij was dit de laatstequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie hierna een freeze krijgt heeft ook lak aan het geld en logisch ook
Ze hebben sowieso lak aan alles.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen voor een freeze, niet voor een gesprekquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen had hier voor kunnen drukken met de veiling
Vind het niet eerlijk dat ze er voor heeft moeten betalen en dat er dan alsnog geld afgaat
Lijkt toch wel echt op een flink gesprek nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gekozen voor een freeze, niet voor een gesprek
Ja dat voor 3000 euroquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Lijkt toch wel echt op een flink gesprek nu
Jepquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kregen de finalisten vorig jaar niet nog een freeze in de finaleweek?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
aan het werkquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
ik heb geen zin om te monteren.. luister nou gewoon naar BB!
Datquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ken bijna de tekst van deze podcast uit mijn hoofd
Mute hem gelijk, zo klaar meequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ken bijna de tekst van deze podcast uit mijn hoofd
Dan moet je op Pootje stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
Vind dit een hele lastige qua stemmen; wil eigenlijk dat Pootje blijft
Kartel lid jeweetogquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:34 schreef ledn81 het volgende:
ik heb geen zin om te monteren.. luister nou gewoon naar BB!
Heb ook maar pootje gestemd, vind echt dat de YT/content creators teveel voordeel hebben. Pootje heeft zich ook al 5 jaar aangemeldquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
Vind dit een hele lastige qua stemmen; wil eigenlijk dat Pootje blijft
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder ook missen na 10 weken
Nee helemaalquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik snap het ook wel
Maar BB heeft dit weer zoals we BB kennen niet handig aangepakt
Ja en vooral dat valse lachen van janequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat
En ik zie en hoor steeds meer vieze opmerkingen en nep gedrag
En zo is het maar netquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ze zijn allemaal rijk genoeg he
Ja voor een freeze, niet voor een persoonlijk gesprek..Maar goed ik heb het niet zo op Jolien, dat zal er mee te maken hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon voor geboden met de veiling
Alles draait om Salarquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
Geen Salar poll, Instagram kan alleen pol tot 4 namen
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Nee, die vrijstelling heeft Jordy eerlijk gewonnen met een smerige naaistreek
Had ik ook al gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Maarrrrr hebben jordy en jane nog kunnen repeteren?
Mama had mooie laarsjes aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice en Jolien: mama stond er goed op met een nieuw kleedje
Nee viel me ook op hahaquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
Mama heeft met geen woord gerept over Jeff
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze hebben toch nog wel een paar uur in de zon gelegen toch? Anders wordt het allemaal veel te zwaarquote:
Ik ook, ik had elke dag even contact met mijn moeder, ff bellen. Ze is al jaren overleden, maar mis haar en het dagelijkse contact nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder ook missen na 10 weken
Nee inderdaad dat dacht ik net ook.. Maar Jolien heeft het er ook niet echt veel meer overquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
De ene keer welquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat dacht ik net ook.. Maar Jolien heeft het er ook niet echt veel meer over
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
Had ik ook en naderhand met oudste zus en die is 16 december overleden .quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, ik had elke dag even contact met mijn moeder, ff bellen. Ze is al jaren overleden, maar mis haar en het dagelijkse contact nog
Euhhh nou ik denk niet dat je de kalverliefde van Jolien kan vergelijken met de relaties die Jane en Mattie hebben/haddenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Viel gisteren op bij de veiling dat Matti en Jane conclusies trokken uit dat er niet van Deb/jorda was. Jolien had dat niet terwijl er ook niets van jeffje was. Opvallend dat zij niet de conclusie trok die Matti en Jane wel trokken
Staat in het SVquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog wel een paar uur in de zon gelegen toch? Anders wordt het allemaal veel te zwaar
Daar was ik ook benieuwd naar, maar niksquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
Zolang had Jane ook nog geen relatie hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Euhhh nou ik denk niet dat je de kalverliefde van Jolien kan vergelijken met de relaties die Jane en Mattie hebben/hadden
9 maanden dacht ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang had Jane ook nog geen relatie hoor
De relatie van Jane was vlgs mij ook nog niet heel lang. En dat jeffje evt zou kunnen komen is makkelijker omdat hij zelf ook in BB heeft gezeten lijkt mijquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Euhhh nou ik denk niet dat je de kalverliefde van Jolien kan vergelijken met de relaties die Jane en Mattie hebben/hadden
Het is wel beter dat Mattie en Jane iig nu toch iets meer duidelijkheid hebben gekregen en (conclusie getrokken)quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Viel gisteren op bij de veiling dat Matti en Jane conclusies trokken uit dat er niet van Deb/jorda was. Jolien had dat niet terwijl er ook niets van jeffje was. Opvallend dat zij niet de conclusie trok die Matti en Jane wel trokken
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel beter dat Mattie en Jane iig nu toch iets meer duidelijkheid hebben gekregen en (conclusie getrokken)
Hoe het ervoor staat met hun relatie.
wel heftig hoe Jordy binnenkwam
Oké dan ga ik op David stemmen..quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nek aan nek met Jane.
Is het al zeker dat ze erachter zijn dan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wel heel lullig voor beiden dat ze er op deze manier achter komen
Nee maar hebben beide wel heel duidelijk een vermoedenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ze erachter zijn dan?
Morgenmiddag zal hij ook niet willen dan is hij sjaggo want vliegtuigje voor Janequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Jordy wil de act skippen voor vandaag. Te weinig tijd!
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgenmiddag zal hij ook niet willen dan is hij sjaggo want vliegtuigje voor Jane
Ohjaquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgenmiddag zal hij ook niet willen dan is hij sjaggo want vliegtuigje voor Jane
Of Jane ligt uren te snikken, zo blij en zo verdrietig, want het is niet van Jordaquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Denk ook eerder dit.....Ze jankt wat af hoor..quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of Jane ligt uren te snikken, zo blij en zo verdrietig, want het is niet van Jorda
Echt raar, ze kwam binnen als de batch, en stiekem snachts buiten in d'r eentje gaat huilen. En een week later heeft ze elke dag meerdere mental breakdowns. Ff haar rol aangepast voor de situatie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk ook eerder dit.....Ze jankt wat af hoor..
Idd zo nep ...Ook die act met de sterren...Zooo overactingquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt raar, ze kwam binnen als de batch, en stiekem snachts buiten in d'r eentje gaat huilen. En een week later heeft ze elke dag meerdere mental breakdowns. Ff haar rol aangepast voor de situatie.
Ik dacht eerst ook, nou op deze manier hoef je geen freeze meer te doen dus, want die zal doorbroken wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane gelooft het niet, pizza met courgetteZe eet niet pizza dus ze moet zich niet meer bemoeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel echt goed dit jaar, die persoonlijke pot. Met die groepspot al die jaren durfden mensen (logisch) veel minder, om niet slecht in de groep te liggen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ze zijn allemaal rijk genoeg he
Stap net binnen en iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is gewoon de mand gevallen met zijn hebberigheid
Dacht ik gister ook ff aan. Maar Jolien kan misschien iets makkelijker denken ‘tja ik kende Jeff nog maar 4 weken, logisch dat BB kiest voor mensen die veel dieper in m’n hart gehecht zitten om me te verleiden te drukken’.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij zit er niet mee maar valt al voor de 4e x in de herhalingquote:
Zet ‘m nu aan. Gaat dit over de -¤1000?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Bla bla bla Ik zit er niet mee hoor maar...
[ afbeelding ]
Nee Jordy's hebberige gedragquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zet ‘m nu aan. Gaat dit over de -¤1000?
Dat soort lui gaan altijd ver en veel te fanatiek 😅quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:34 schreef Hznootje het volgende:
Vind het nu met het stemmen ook wel ver gaan hoor daar bij die FB clubjes. Oproepen om op Pootje te stemmen omdat ze Jane er uit willen hebben
Ah okee thanks, maar waarom zit híj́ daarmee dan? Hij heeft het ticket toch, precies wat ie wou? Of zit ‘m weer een scheet dwarsquote:
Ja want nu is hij bang dat hij daar op wordt afgerekend door de kijkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee thanks, maar waarom zit híj́ daarmee dan? Hij heeft het ticket toch, precies wat je wou? Of zit ‘m weer een scheet dwars
Iedereen is nu genomineerd en mensen kunnen denken dat door zijn inhaligheid hij de dans ontspringt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee thanks, maar waarom zit híj́ daarmee dan? Hij heeft het ticket toch, precies wat je wou? Of zit ‘m weer een scheet dwars
Hoe bedoel je egocentrischquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu is hij bang dat hij daar op wordt afgerekend door de kijker
Ik hoop hetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu is hij bang dat hij daar op wordt gerekend door de kijker
Hij is gewoon bang dat hetzelfde gaat gebeuren als vorig jaar met Ashley. Dat hij door het kopen van het ticket vlak voor het eindpunt er alsnog uitvliegtquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
jordy en empathiequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef Hznootje het volgende:
Beetje empathie Jordy met je medespelers zou je niet misstaan..Nu al bezig met je eigen positie voor volgende week
Het is niet te geloven idd. Als Jordy op Jane haar bord zou schijten. Dan wordt Jane het aangerekend dat ze haar bord daar maar niet neer had moeten zettenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop hetAl heeft Jordy een groep hardnekkigen achter zich die toch alles goedkeuren wat ie doet (en als een ander het doet, die ander totaal afmaken).
Goh, op wiens gedrag lijkt dat?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet te geloven idd. Als Jordy op Jane haar bord zou schijten. Dan wordt Jane het aangerekend dat ze haar bord daar maar niet neer had moeten zetten
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet te geloven idd. Als Jordy op Jane haar bord zou schijten. Dan wordt Jane het aangerekend dat ze haar bord daar maar niet neer had moeten zetten
Trumpiaansquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoop hetAl heeft Jordy een groep hardnekkigen achter zich die toch alles goedkeuren wat ie doet (en als een ander het doet, die ander totaal afmaken).
Goh, op wiens gedrag lijkt dat?
Met andere woorden; hij schijt in zijn broek door de actie die hij gedaan heeftquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik hoor toch echt iets anders uit Jordy's mond.
Als hij geweten had dat iedereen op de bank zou komen zou hij liever niet het ticket gepakt te hebben omdat de strijd het eerlijkste is als IEDEREEN op de bank zit. Lig je er dan uit dan heb je echt verloren.
Hij hoopt dat het volgende week weer zo gaat. Jordy vind het het eerlijkste als de kijker bepaald wie mag blijven zelfs als dat betekend dat hij er uit vliegt.
![]()
Dit hoor ik dus ook..Zit de hele tijd te luisteren maar heb de naam Jane nog niet gehoord....quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:47 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Ik hoor toch echt iets anders uit Jordy's mond.
Als hij geweten had dat iedereen op de bank zou komen zou hij liever niet het ticket gepakt te hebben omdat de strijd het eerlijkste is als IEDEREEN op de bank zit. Lig je er dan uit dan heb je echt verloren.
Hij hoopt dat het volgende week weer zo gaat. Jordy vind het het eerlijkste als de kijker bepaald wie mag blijven zelfs als dat betekend dat hij er uit vliegt.
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Bla bla bla Ik zit er niet mee hoor maar...
[ afbeelding ]
Nee want hij zegt dat als hij op die manier volgende week verliest hij daar vrede mee heeft want dan heeft de kijker dat beslist en dat vindt hij het eerlijkste.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met andere woorden; hij schijt in zijn broek door de actie die hij gedaan heeft
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Nee want hij zegt dat als hij op die manier volgende week verliest hij daar vrede mee heeft want dan heeft de kijker dat beslist en dat vindt hij het eerlijkste.
Deze hele BB is zo raar gestemd, er is alleen gestemd om dwars te zitten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
Dat je door bent vrijdag, betekent ook dat je oprecht door bent![]()
.. Zeker het gaat allemaal heel oprecht met stemmen
Yepquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met andere woorden; hij schijt in zijn broek door de actie die hij gedaan heeft
Heeft geen nut joh....laat gaan..quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:49 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Nee want hij zegt dat als hij op die manier volgende week verliest hij daar vrede mee heeft want dan heeft de kijker dat beslist en dat vindt hij het eerlijkste.
Wel een TOPDROL!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |