Alles draait om Salarquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
Geen Salar poll, Instagram kan alleen pol tot 4 namen
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Nee, die vrijstelling heeft Jordy eerlijk gewonnen met een smerige naaistreek
Had ik ook al gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Maarrrrr hebben jordy en jane nog kunnen repeteren?
Mama had mooie laarsjes aanquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice en Jolien: mama stond er goed op met een nieuw kleedje
Nee viel me ook op hahaquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
Mama heeft met geen woord gerept over Jeff
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:49 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze hebben toch nog wel een paar uur in de zon gelegen toch? Anders wordt het allemaal veel te zwaarquote:
Ik ook, ik had elke dag even contact met mijn moeder, ff bellen. Ze is al jaren overleden, maar mis haar en het dagelijkse contact nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder ook missen na 10 weken
Nee inderdaad dat dacht ik net ook.. Maar Jolien heeft het er ook niet echt veel meer overquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
De ene keer welquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee inderdaad dat dacht ik net ook.. Maar Jolien heeft het er ook niet echt veel meer over
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
Had ik ook en naderhand met oudste zus en die is 16 december overleden .quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, ik had elke dag even contact met mijn moeder, ff bellen. Ze is al jaren overleden, maar mis haar en het dagelijkse contact nog
Euhhh nou ik denk niet dat je de kalverliefde van Jolien kan vergelijken met de relaties die Jane en Mattie hebben/haddenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Viel gisteren op bij de veiling dat Matti en Jane conclusies trokken uit dat er niet van Deb/jorda was. Jolien had dat niet terwijl er ook niets van jeffje was. Opvallend dat zij niet de conclusie trok die Matti en Jane wel trokken
Staat in het SVquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog wel een paar uur in de zon gelegen toch? Anders wordt het allemaal veel te zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |