En dat de masters nog in een eigen topic besproken worden is ook niet meer van deze tijdquote:
Russen zouden ze gewoon voorgoed moeten verbannenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
Medvedev weer vanouds mad ... kapot racket , strafpunt en met nog een sprankje hoop om te winnen van Munar ...
Tell that the French...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Russen zouden ze gewoon voorgoed moeten verbannen
YIKES!quote:
Shelton heeft het te druk met de dochter van Dennis Rodmanquote:
Ik denk het ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zaadje Fritz gaat hem ook niet tegenhouden.
Erg mooi.quote:
Mag ook wel als 'toernooifavoriet'quote:Op donderdag 3 april 2025 18:11 schreef mitt het volgende:
Bellucci
Muller
Majchrzak
Finale incoming, dat moet met dit veld Tallon.
quote:Xavier Malisse neemt Nederlander Tallon Griekspoor onder zijn hoede: “Hij is klaar voor de top 20”
Voormalig toptennisser Xavier Malisse neemt Tallon Griekspoor onder zijn hoede. De Kortrijkzaan wil de 28-jarige Nederlander naar de top 20 van de wereld loodsen. Vandaag staat Griekspoor 37e.
Malisse was tot voor kort coach van de Australiër Alexey Popyrin. Hij heeft dus snel een nieuwe uitdaging gevonden met Griekspoor, die eerder samenwerkte met Kristof Vliegen. "Het was snel geregeld", bevestigt de 44-jarige Malisse in de podcast Jeu, Set & Podcast. "Hij was op zoek naar een ex-speler met een bepaalde ervaring. Hij heeft veel talent en ik denk dat hij klaar is voor de top 20. Hij moet nog leren regelmatiger te zijn."
Tot oktober 2024 werkte Griekspoor met Kristof Vliegen. De Limburger staat nu Zizou Bergs bij. "Ik heb met Kristof gesproken. Hij heeft uitstekend werk verricht", onderstreepte Malisse.
Deze week is Griekspoor aan de slag op het ATP 250 in Marrakech. Hij speelt er als topreekshoofd in de kwartfinales tegen de Italiaan Mattia Bellucci (ATP 71).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |