Weer jordy en Janequote:Op woensdag 19 maart 2025 12:13 schreef Harry het volgende:
Jane en Jordy mochten via de BB-cams de andere verstopten zoeken.
Ben er wel wat klaar meequote:
Ofquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien mag het volgende koppel wel annemaria koek koek doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Kunnen hun toch niets aan doen. Misschien omdat ze meeste geld hebben van de groepquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er wel wat klaar mee
Alles draait om Jordy en Jane
Kan ik er nog wel klaar mee zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kunnen hun toch niets aan doen. Misschien omdat ze meeste geld hebben van de groep
Te lui om brood te bakkenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:20 schreef Snensie het volgende:
Gaan ze nu weer twee keer warm eten vandaag. Heel apart wel.
Juist daarom denk ik dat die twee iig niet gaan winnen. Ik geef alle anderen meer kans. Hoogvliegers zijn doodvliegers.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er wel wat klaar mee
Alles draait om Jordy en Jane
Dacht ik ook maar jordy zei net in gameroom en via scherm kijken en dan opdrachten gevenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn dus in de regieruimte geweest, of er was een setting in de PR waar ze de camera's konden bedienen.
Aaah ja en daar de regie opdracht gegeven wat ze wilde zienquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar jordy zei net in gameroom en via scherm kijken en dan opdrachten geven
Nee dat zei hij niet. En is bang te weinig tijd te hebben. Hij vroeg niet om extra tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
Waarom denkt Jordy meer tijd te krijgen dan anderen voor zijn voorstelling ?
Hij impliceerde dat het vandaag niet konquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee dat zei hij niet. En is bang te weinig tijd te hebben. Hij vroeg niet om extra tijd.
Hij kan nu toch al oefenen in de suite? En als ze naar de pr geroepen worden verder oefenen? Snap het probleem ook niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij impliceerde dat het vandaag niet kon
Omdat ze dan niet genoeg tijd hebben
Tis half 1
Alle tijd dus ..
Ga jij het hem uitleggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij kan nu toch al oefenen in de suite? En als ze naar de pr geroepen worden verder oefenen? Snap het probleem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |