Mag toch hopen dat iemand hem verteld heeft dat deze guy vrij snel is. Aan de andere kant leek Brennan zonder sprint ook wel de sterkste samen met Gianni en De Bondt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:34 schreef Pistolero het volgende:
Dat flashinterview met Gianni na afloop in Denain.![]()
Die had dus daadwerkelijk geen idee wie ´the guy from Jumbo´ was.
Jumbo ook echt nog.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:34 schreef Pistolero het volgende:
Dat flashinterview met Gianni na afloop in Denain.![]()
Die had dus daadwerkelijk geen idee wie ´the guy from Jumbo´ was.
Ja, aanvallen van die gasten van Lotto en zo, daar zat heel weinig fut in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat iemand hem verteld heeft dat deze guy vrij snel is. Aan de andere kant leek Brennan zonder sprint ook wel de sterkste samen met Gianni en De Bondt.
Je verbaast je elke keer hoeveel gebrek aan kennis er is binnen ploegen over parcoursen, gevaarlijke bochten en, zoals nu, kennis van de tegenstand.. terwijl dat toch zaken zijn die je relatief makkelijk kan verkrijgen..quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat iemand hem verteld heeft dat deze guy vrij snel is. Aan de andere kant leek Brennan zonder sprint ook wel de sterkste samen met Gianni en De Bondt.
Plek op de kalender helpt ook niet mee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denain is een leuke koers.
Wel een matig deelnemersveld voor zo'n leuke koers.
De Zimbabwaanse belastingbetalers lijken me het grootste slachtoffer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is wel heel erg pijnlijk voor Lappie.
En voor Coe trouwens ook.
Voor iedereen chanant, op Samaranch en Coventry na.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is wel heel erg pijnlijk voor Lappie.
En voor Coe trouwens ook.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De Zimbabwaanse belastingbetalers lijken me het grootste slachtoffer.
Iedereen miljonair in Zimbabwaanse dollars!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
De Zimbabwaanse belastingbetalers lijken me het grootste slachtoffer.
Weet je wie ook, na een aantal jaren gierende inflatie, op volkomen transparante en legale wijze de leider van een grote organisatie werd?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Iedereen miljonair in Zimbabwaanse dollars!
Maxima?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook, na een aantal jaren gierende inflatie, op volkomen transparante en legale wijze de leider van een grote organisatie werd?
Met een beter gestoffeerd deelnemersveld is de kans op een gecontroleerde koers en sprint wel groter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denain is een leuke koers.
Wel een matig deelnemersveld voor zo'n leuke koers.
Ze zitten toch ook de hele koers via die oortjes te ouwehoeren? Dan kan een ploegleider ook wel even 'n keer op PCS kijken en de conclusie trekken dat die Brennan toch wel snel is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je verbaast je elke keer hoeveel gebrek aan kennis er is binnen ploegen over parcoursen, gevaarlijke bochten en, zoals nu, kennis van de tegenstand.. terwijl dat toch zaken zijn die je relatief makkelijk kan verkrijgen..
Dan snap ik nog dat je niet iedereen kent (hallo Anna Kiesenhofer), maar Brennan is toch wel 1 van de betere beloften in de WT en reed ook al goed in de TDU..
Altijd goed tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er behoefte aan een (korte) voorbeschouwing met oa het parcours van de Volta NXT Classic zoals ik deze ook altijd schreef voor de Amstel Gold Race en bv Luik Bastenaken Luik?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de kennis en kunde van de gemiddelde ploegleider, zeker in de wat lagere regionen, niet veel verder reikt dan een "plan" dat volledig voorbij gaat aan de 100+ andere renners van 10+ andere ploegen, aangevuld met teksten als 'KOM OP HE'.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zitten toch ook de hele koers via die oortjes te ouwehoeren? Dan kan een ploegleider ook wel even 'n keer op PCS kijken en de conclusie trekken dat die Brennan toch wel snel is.
Zelfs al zouden ze 'm niet kennen. Beetje prof moet 'm toch wel kennen. Paar keer wat koersen op tv kijken of PCS napluizen en die naam blijft wel hangen
Moet nog zien of het een massasprint wordt met dit koersgedrag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |