Dit is ook zo'n leuke verhaallijn. En het zou iets genetisch zijn daar bij die katholieken, in de familie zitten, zeg maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
ALS Kennedy al door de CIA vermoord is, dan is het omdat hij een gevaarlijke gek was die met zijn vingers aan de rode knop zat.
BNW is achter de pisbakken linksquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:00 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n leuke verhaallijn. En het zou iets genetisch zijn daar bij die katholieken, in de familie zitten, zeg maar.
De hersens van JFK, die Jacky op de kofferbak van de auto nog net heeft kunnen opvangen, zouden in Rosemary Kennedy geïmplanteerd worden. Maar de arts had opzettelijke foutieve operatie-instructie gekregen van de CIA en daardoor zijn er hersendelen verwijderd,in plaats van geïmplanteerd.
Tegenwoordig rechts.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
BNW is achter de pisbakken links
Je kan deze user beter verwijzen naar een psychiatrische inrichting.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
BNW is achter de pisbakken links
het is dat ie voortijdig dood ging anders had men hem opgeslotenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Flikker toch op, opgesloten...
LBJ zal in de geschiedenis gaan als de president die het meest heeft betekend voor zwarten, Latino's, armen, vrouwen, gehandicapten en al die andere net-niet 'American dream' -groepen.
Top 10 presidenten.
Effe storen bij de gestoorden... nu kappen met stalken, en terug maar Greenpeace topic. Staat nog een vraag voor je klaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:06 schreef Shotty het volgende:
[..]
Je kan deze user beter verwijzen naar een psychiatrische inrichting.
Letterlijk, ja. Qua daden en zo, niet bepaald.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
LBJ was een van de grootste presidenten die de USA ooit heeft gehad.
In dat geval ben je dan buitengewoon pover ingelicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Letterlijk, ja. Qua daden en zo, niet bepaald.
Wordt nooit echt hoog geranked toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
LBJ was een van de grootste presidenten die de USA ooit heeft gehad.
Jawel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt nooit echt hoog geranked toch?
Nog steeds mijlenver achter Rooseveltquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt nooit echt hoog geranked toch?
En alsnog altijd in de bovenste regionen van de lijsten, LBJ.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog steeds mijlenver achter Roosevelt
Ah, okee. In mijn herinnering stond ie altijd ergens in de middenmoot of zo, maar ik check die lijsten ook niet wekelijks moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel.
No. 9 volgens de laatste APSA meting, 8 volgens de 2022 Siena studie, 11 volgens C-Span in 2021.
Zijn laagste plek was 18, in 2005, van WSJ. Niet verkeerd in een lijst van 46 presidenten.
hij deed geen tweede termijn wegens de slechte rating die hij hadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In dat geval ben je dan buitengewoon pover ingelicht.
LBJ's Great Society is van even zo grote waarde geweest voor de minst bedeelden en achtergestelden als Roosevelt en de New Deal.
Daarom scoort LBJ op de presidentiële ranglijsten ook hoog.
Zoek asjeblieft hulp.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 07:41 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Effe storen bij de gestoorden... nu kappen met stalken, en terug maar Greenpeace topic. Staat nog een vraag voor je klaar.
Over je boeiende gedachte dat Duitsland Nederland momenteel heeft bezet.
Ik communiceer met gestoorden alsof het gewone mensen zijn, en stel je een belangstellende wedervraag.
Maar jij gaat in elk topic waar je een reactie van mij ziet, onzin verzinnen. Dacht je met onzin op het internet een zinnige reactie uit te kunnen lokken ofzo?
Er geen enkele verplichting op alles wat ik schrijf, onnozel te reageren.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:00 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n leuke verhaallijn. En het zou iets genetisch zijn daar bij die katholieken, in de familie zitten, zeg maar.
De hersens van JFK, die Jacky op de kofferbak van de auto nog net heeft kunnen opvangen, zouden in Rosemary Kennedy geïmplanteerd worden. Maar de arts had opzettelijke foutieve operatie-instructie gekregen van de CIA en daardoor zijn er hersendelen verwijderd,in plaats van geïmplanteerd.
Het is welgemeend advies. Maar jij wil je graag slachtoffer voelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:07 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er geen enkele verplichting op alles wat ik schrijf, onnozel te reageren.
Schrijf dan niets.
Zoek hulp
Neem ander stalkings object
Ga de dokter
Neem rust.
Zit jij nog op de middelbare school?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:11 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
Het is welgemeend advies. Maar jij wil je graag slachtoffer voelen.
Als iedereen gek is, kan het zijn dat je zelf het probleem hebt. Er is niets raars aan professionele hulp zoeken
Uitblijven van outrage, het meeste was al bekend. Het niet weglakken van social security nummer van di Genova is tot nu toe de grootste rel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
In het kort, joden en de cia.
Maar volgens mij was dit al bekend, dat de “outrage” uitblijft verbaasd mij veel meer.
Ik heb geen idee wat de motivaties precies zijn, het zijn 70.000 documenten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:36 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Uitblijven van outrage, het meeste was al bekend. Het niet weglakken van social security nummer van di Genova is tot nu toe de grootste rel.
Ik denk dat de kenners van dit dossier nu bezig zijn te onderzoeken wat de systematiek was in het onleesbaar maken van passages in de vorige reeks openbaringen.
Wat kan de reden zijn dat toen werd besloten dit nog 25 jaar geheim te houden, en al dat andere werd vrijgegeven. Dat zegt veel over de situatie van de vroege jaren '90 en hoe het JFK dossier toen gewogen werd.
Maar hoezo Amerika-Israel, CIA-Mossad, of in jouw woorden, CIA en de joden?
Omdat jij dat zegt? WTF Kerel, waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar het is duidelijk dat het door de cia en israeli intelligence, aka mossad aka joden gepleegd is.
De documenten die naar buiten zijn gebracht waar de focus in de tekst duidelijk is?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt? WTF Kerel, waar baseer je dit op?
Oh, het heeft op twitter gestaan, ja dan moet het wel kloppenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De documenten die naar buiten zijn gebracht waar de focus in de tekst duidelijk is?
Op Twitter zie je nog wel gebundelde informatie vanuit al die documenten.
Maar dat ze er bij betrokken waren, is gewoon behoorlijk helder.
Met je wtf kerel, volg het nieuws of quote mij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |